Gvd... geen naakte meiden gezien. Ik moet bekennen wel enigzins teleurgesteld te zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Zometeen Holland's Next Top Model
En voor de mannen: de meiden moeten naakt. Kijken dus
Ik voel me ook genaaid door MaJo...quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gvd... geen naakte meiden gezien. Ik moet bekennen wel enigzins teleurgesteld te zijn.
Ja, eigenlijk verwacht ik nu dat we wel een paar van dergelijke foto's van MaJo in onze PM boxen krijgen ter compensatiequote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me ook genaaid door MaJo...
Dat was ook te verwachten natuurlijk. RTL4 toch?quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gvd... geen naakte meiden gezien. Ik moet bekennen wel enigzins teleurgesteld te zijn.
Mensen het leven zuur maken als tijdsverdrijfquote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Hehehe ik heb ervoor gezorgd dat jullie naar Holland's Next Top Model hebben gekeken![]()
Mission accomplished
Uhuhquote:Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen het leven zuur maken als tijdsverdrijf
Ach.. ik had waarschijnlijk anders ook wel blijven hangen als ik dit in het voorbij zappen zie.quote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Hehehe ik heb ervoor gezorgd dat jullie naar Holland's Next Top Model hebben gekeken![]()
Mission accomplished
Heb gelukkig niet alles gekeken, had al bij die herenbillen door dat er iets niet klopte en toen kwam de reclame gelukkig. Wat een zeikwijven zijn die modellen...quote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Mission accomplished
Ja man, van die luciferhoutjes met een standaard fashionmodellenkop. 0 uitstraling imho.quote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gelukkig niet alles gekeken, had al bij die herenbillen door dat er iets niet klopte en toen kwam de reclame gelukkig. Wat een zeikwijven zijn die modellen...
Als je hetero-mannen hebt gaan ze mogelijk liever niet moeilijk doen en gezellig wat drinken. Het zou alleen werken als je hele valse nichten hebtquote:Op maandag 14 april 2008 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar mooie tussenHet leuke van het programma is echter voor mij dat de meiden elkaar afkatten en niet hoe mooi ze zijn
Waarom is er geen mannelijke editie van Holland's Next Top Model?![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |