Ik boek meestal via www.vliegtickets.nlquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:54 schreef Nesle het volgende:
Nem?
JIj gaat toch wel eens naar de USA? waar boek jij je tickets, of weet jij een site waar je goedkoop tickets boekt?
Ik ga deze zomer naar de USA namelijk
Ok, thanks zal even kijken!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik boek meestal via www.vliegtickets.nl
www.cheaptickets.nl wil ook nog wel eens leuk zijn maar is vaak toch iets duurder
-edit- dat is wel vet trouwens. Wie wat waar hoe?
Huron dan?quote:
Nee, een kleintje noem ik het dan maar ja :quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huron dan?
Of echt een kleintje?
Want Lake Michigan en Lake Huron vormen zo'n 40%-50% van de staat
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg alvast goedenmorgen deze woensdag, hoef ik dat rond 8.00 uur niet alsnog te doen...
Net een whiskydiner genoten:
*insert quality alcohol*
Past toch wel met z'n tweeen onder de douche?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:30 schreef Soempie het volgende:
M'n huisgenootje is me weer eens voor bij de douche.
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Past toch wel met z'n tweeen onder de douche?
De deur zat op slot.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Past toch wel met z'n tweeen onder de douche?
Dusquote:
quote:
Ik heb laatst geboekt via cheaptickets.com (de Amerikaanse versie dus). En aangezien je daar in dollars betaalt zijn de kosten in euro's uiteindelijk veel lager! Echt een groot verschil.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik boek meestal via www.vliegtickets.nl
www.cheaptickets.nl wil ook nog wel eens leuk zijn maar is vaak toch iets duurder
-edit- dat is wel vet trouwens. Wie wat waar hoe?
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanmiddag Pokémon kleien met m'n oppaskindje. We doen mee met een wedstrijd.
Ga jij winnen of je oppaskindje?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanmiddag Pokémon kleien met m'n oppaskindje. We doen mee met een wedstrijd.
Hij doet het meeste werk en jij de finishing touch, lijkt me ook okéquote:Op woensdag 16 april 2008 10:38 schreef Soempie het volgende:
We zijn samen 1 team.Maar hij doet natuurlijk het meeste werk. Moeten foto's gemaakt worden en dat doe ik dan weer.
![]()
Dat jaquote:LB, hoe is het? Hoe was het met je vriend in Italie samen?![]()
Ik ga zo meteen maar even de oven opstoken om een pizza klaar te maken.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zit ik nu zielsgelukkig aan mn eigen eettafel met een boterham met kaas![]()
![]()
Nee, is mijn lunch. Als ontbijt had ik trouwens een heerlijk Full Breakfast.quote:
bacon&eggs, worstjes, witte bonen in tomaten saus en een gegrild tomaatje.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
En dat is.... bacon&eggs enzo? zit je nog in Schotland?
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
En een van 3 en een van 6
Ik ga nog een keer voor die van 12 denk ik
Succesquote:Op woensdag 16 april 2008 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga mn aantekeningen uit Italië eens doornemen.... kijken of ik nog schokkend nieuwe inzichten krijg
Dat vraag ik me af. Via Expedia.com betaal je ook in dollars maar waar een ticket in Euros ¤500, kost het in dollar $800. Dus.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:07 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb laatst geboekt via cheaptickets.com (de Amerikaanse versie dus). En aangezien je daar in dollars betaalt zijn de kosten in euro's uiteindelijk veel lager! Echt een groot verschil.
Pika....chuuuu!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:
Goed zo!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:35 schreef B.ertha het volgende:
Weer een tentamen gedaanGing goed
Nou vrijdag nog
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Dollar op recordlaagte
Van mij mag ie nog wel wat lager scheelt me alleen maar minder kosten volgende week![]()
Logisch als je je koffie in een perculator op een kampvuurtje in de huiskamer laat pruttelen...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg 250 euro van Essent terug
Heb nu nog maar een voorschot van 67 euro per maandToen ik hier kwam wonen stond het van de vorige bewoners nog op 134
"Prachtig! Doen!"quote:Op woensdag 16 april 2008 16:04 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Post je ook even foto's daarna? En ik ben ook wel benieuwd naar de reactie van B.![]()
Wij moeten 400 terugbetalen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg 250 euro van Essent terug
Heb nu nog maar een voorschot van 67 euro per maandToen ik hier kwam wonen stond het van de vorige bewoners nog op 134
Hoop dat het nog net zo is over 2 maandjesquote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Dollar op recordlaagte
Van mij mag ie nog wel wat lager scheelt me alleen maar minder kosten volgende week![]()
Dan heb je aardig wat extra energie verbruikt...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:10 schreef Soempie het volgende:
Bijbetalen. En het maandbedrag is flink hoger geworden
denk toch eens al al die arme Amerikaantjes. Ze kunnen steeds minder voor hun dollartje kopenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoop dat het nog net zo is over 2 maandjes
Ik verheug me nu al op oktober/november als wij naar de USA gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk toch eens al al die arme Amerikaantjes. Ze kunnen steeds minder voor hun dollartje kopen
Niks, dat haar is zo al kort genoeg!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:02 schreef Supersheep het volgende:
Ah, ik ga meteen laarzen en te lange sokken kopen en daarna lekker aan de gang met een schaar en tondeuse
Bijnaquote:
Vorig jaar woonden we maar met z'n tweetjes. Dat is nu drie geworden.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat extra energie verbruikt...
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je bent nogal in de war met je maanden
Loop je zover voor of achter?
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.![]()
Ik kwam m'n wasmiddel vandaag ook al tegen in de koelkast, dus het gaat lekker vandaag.
Pssst, het is pas woensdag. Morgen is er ook nog donderdagquote:Op woensdag 16 april 2008 19:46 schreef Soempie het volgende:
* spullen aan de kant legt en WoW opstart.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk toch eens al al die arme Amerikaantjes. Ze kunnen steeds minder voor hun dollartje kopen
Fucking goorquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:De heren mogen zich er vast geestelijk op voorbereiden dat dit waarschijnlijk mode wordt:
[ afbeelding ]
En de dames ook trouwens
Ja maar ik ben bang dat iedere homofiel hockeybal in Nederland wel met de "mode" meegaat en mijn ogen verpest.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hihihi, ik vermoed dat jij gewoon lange broeken blijft dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |