Dit klopt dan weer wel:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Xan21 is zo'n complotdenker waar Peter het al over had in z'n uitzending.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:57 schreef Xan21 het volgende:
Sterke aflevering? Er komt niks uit dat onderzoek, want dat gebeurt amper bij Peter R, hij wil gewoon eindigen met een grote finale van zijn programma.
Overigens hier gaat het niet over zijn eigen onderzoekswerk.quote:
Hoezo weten ze dat-ie daar is gestolen? Ofwel waarom zou hij niet 2 x gestolen kunnen zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 03:42 schreef Xan21 het volgende:
De fiets die in de greppel stond was van een medewerker van Landbouwmuseum en was daar gestolen, niet bij het station. Dat klopt dus al niet.
Die werkte daar Ludger Dill? Maar ze zag hem rijden nadat Marianne afscheid had genomen en haar eigen weg ging, naar huis?quote:De getuige Geke H. verklaart dat de man die zij als een gek voorbij de meisjes zag rijden in een stationcar Ludger Dill was (die zij kende omdat zij hulp in de huishouding voor het Landbouwmuseum was, waar Dill een “pied a terre” had). Dat kan linkt hem aan de fiets.
Okee, dat kan, maar in hoeverre maakt hem dat verdacht?quote:Spencer heeft een alibi wat niet klopt, that's all, ik zeg niet dat hij iets met de moord te maken heeft, maar hij heeft er indirect wel schuld aan dat zijn vriendin is meegenomen en hij heeft gelogen over het feit dat hij haar weggebracht heeft.
Is Geke die vrouw die is veroordeeld voor aanzetten tot haat en opjutten of is dat weer een ander?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:27 schreef Xan21 het volgende:
Ik geloof de getuige Geke van het Rabo plein gewoon, zij komt heel rationeel over en het bevestigd andere getuigenissen. Ik weet er verder weinig over, alleen dat Peter R zijn programma;s vult met veel lucht...
Ik hoop natuurlijk gewoon dat het snel opgelost wordt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 05:27 schreef NorthernStar het volgende:
God ja, na 13 jaar een grootschalig DNA onderzoek overwegen.
En het ondertussen gek vinden dat de bevolking geen vertrouwen in politie en overheden heeft? Samen met de familie smeekt men hier al van begin af aan om. Dat is juist waarom die complottheorien ontpoppen, niemand begreep de lakse en trage houding van de politie. Dus kreeg men de indruk dat er -om wat voor reden ook- de rem werd opgezet.
Dat DNA onderzoek had al jaren terug moeten gebeuren. Die arme vader weer vragen of hij vertrouwen heeft in dit onderzoek.. neh. Ik begrijp de insteek van Peter wel maar de uitvoer had iets anders gekund.
Doe eens even normaal gast, alsof jij recht hebt op een interview of foto van hunquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef Xan21 het volgende:
Heeft iemand een duidelijke foto van Spencer, Wietse of Stephanie? Vreemd dat zij nooit echt de media hebben opgezocht, blijkbaar waren ze volwassen genoeg om tot laat buiten rond te hangen maar niet om een interview te geven of mee te werken aan reconstructies?
Zo vreemd vind ik het niet wat hij zegt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Doe eens even normaal gast, alsof jij recht hebt op een interview of foto van hun
Het lijkt op een klopjacht zoals die Dankbaar en Kat ook uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het niet wat hij zegt.
Vind je het werkelijk normaal om de media op te zoeken als een bekende van je vermoord is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het niet wat hij zegt.
Zij kunnen zelf de journalist uitkiezen om hun verhaal te doen, en ja ik zou dat niet meer dan normaal vinden. Misschien dat ze achter de schermen al hun medewerking hebben verleend, dan kan je afvragen wat de meerwaarde van een interview is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je het werkelijk normaal om de media op te zoeken als een bekende van je vermoord is?
Heb je enig idee hoe de media (SBS6 en dergelijke) lomp te werk gaan in zo'n situatie? Ze hebben dat soort "journalisten" waarschijnlijk al meer dan voldoende aan de deur gehad toen het net gebeurd was, dan hoef je niet meer zo, als je eerst je best moest doen om dat soort figuren kwijt te raken.
Leuke gaapsmiley maar vooraf een selectie maken van wie wel en wie niet wordt gevraagd DNA af te staan wekt geen vertrouwen als er toch al wantrouwen bestaat. Op een straat met twintig mannen worden er vijf gevraagd. Op nummer 7 krijgt wel een oproep, op nummer 5 en 9 niet. Waarom niet iedereen? Nee want met zulke zware middelen moest voorzichtig mee worden omgesprongen. Je kan niet zomaar iedereen vragen. Bullshit. Het was een vrijwillig onderzoek. Je kan zonder juridische problemen heel Nederland vragen als je wil.quote:
http://barracudanls.blogspot.com/2012/05/coma.htmlquote:Coma
Zoals Barracuda al voorspeld had: veel gesputter vandaag door de Vaatstra-complottertjes na de 'kletskoek' van Peter R. de Vries. Vooral van de kant van zelfverklaarde Vaatstra-speurder André Vergeer, die weliswaar niet bij de moord is geweest (mogen we hopen), maar bijna doet alsof. Stekeblind natuurlijk weer voor nieuwe gegevens, zoals een echte complotter betaamt.
Vergeer zou Peter R. wel even een lesje leren. Wat volgt zijn allerlei gelijkhebberige interpretaties van feiten die er niet toe doen.
Hineininterpretieren achteraf.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
L
In werkelijkheid waren politie en autoriteiten als de dood dat de dader uit het AZC zou zijn. Het was 1999, Net voor de storm opkomst van Fortuyn. De tijd dat je nog steeds met de holocaust om de oren werd geslagen als je het dorste vraagtekens bij het asielbeleid te zetten. Dat taboe stond echter op ploffen, hell heel Nederland stond op ploffen, en zo'n moord zou zomaar het hele zaakje kunnen laten afgaan.
Of het onderzoek daarom werkelijk gestuurd is kan ik niet zeggen maar die indruk was er zeker wel en met reden. Zolang ze de dader niet pakken zal er altijd een zweem omheen hangen dat er wellicht toch iets meer aan de hand was en dat hebben politie en justitie zelf in de hand gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |