de 8800GT is een goede midrange kaart momenteel (uitgaande van crysis: 1280x1024 met high settings op ~30 fps, das best netjesquote:Op zondag 20 april 2008 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom neem je een GT? Is deze een van de betere kaarten momenteel?
Ati geen idee?
Ik zou voor de Asus gaan. Ik heb dezelfde kaart, hij bevalt goed en ik hoor hem niet. In mijn systeem presteert hij top! (Alle games , geen crysis, speel ik maxed, in 1680x1050, soepel.)quote:Op zondag 20 april 2008 12:38 schreef mschol het volgende:
morghe
laatste dillema voor mijn nieuwe pc:
asus 8800GT a 169 euro
MSI 8800GT a 166 euro
of Xpertvision 8800GT a 130 euro
Asus = bekend, vertrouwd merk (spel, goede inhoud van de doos e.d)
msi = bekend merk, overclocked editie (maar wel mogelijk problemen met de 1900Mhz geheugenbus)
xpertvision = voormij onbekend merk, maar wel lekker goedkoop
geluidsproductie boeit me niet, evenals reference PCB of custom PCB
zolang hij maar goed koelt... en niet gek gaat doen
wie heeft ervaringen met xpertvision?
Als in: Hoeveel kilo?quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef Geqxon het volgende:
En in verder nieuws: Ik heb zojuist mijn streefgewicht bereikt. Nice.
Hmm mja, ik had het gevraagd omdat ik ook op zoek ben naar een nieuwe kaart (+ groter scherm). Zit zeer te twijfelen over Nvidea of Ati, Ati brengt eind Q2 nieuwe kaartjes uit en dan zal ik er wel eentje aanschaffenquote:Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
de 8800GT is een goede midrange kaart momenteel (uitgaande van crysis: 1280x1024 met high settings op ~30 fps, das best netjes)
de ati's (3870/3850) blijven eronder
de 9600GT is een stuk langzamer (maar daardoor ook goedkoper)
de 8800GTX/ultra is marginaal sneller en veel duurder..
de 170 euro voor de asus zit momenteel inbegrepen in budget maar wil liever goedkoper uitzijn, dus ga dan denk ik zowiezo voor de MSI maar de xpertvision scheelt me wel een heleboel geld(op budget van ~400 euro)
69.5 , mijn streefgewicht was 70.quote:
Zoveel woog ik ook vorig jaarquote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
69.5 , mijn streefgewicht was 70.
Al ben ik op het moment eigenlijk puur aan het afvallen om meer te kunnen eten.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar bij windows heb je daarom zo om de tijd service-packs, waar de updates geslipstreamed zijn. Of bijvoorbeeld zoals OS X, waar je na een verse installatie slechts één combined update binnen hoeft te halen.
Die 2 zijn dan ook niet gratis.quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar bij windows heb je daarom zo om de tijd service-packs, waar de updates geslipstreamed zijn. Of bijvoorbeeld zoals OS X, waar je na een verse installatie slechts één combined update binnen hoeft te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |