quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Logitech levert de beste garantie ooit. Met muizen sturen ze je zo een compleet nieuwe op!
Ik wacht wel tot dat windows update hem installeerdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Jo0Lz het volgende:. Hoi!
Iemand hier al SP1 geinstalleerd? Ik heb me er nog maar ff niet aan gewaagd...
Hij stond er vanochtend al mee klaar. Heb maar even bedankt..quote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot dat windows update hem installeerd.
Hij staat er vanzelf opquote:Op woensdag 16 april 2008 09:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij stond er vanochtend al mee klaar. Heb maar even bedankt..
Mja, werkt inderdaad nog wel goed. Maar ik had ook al geen zin om een floppy drive te installeren alleen voor de RAID setup. Daarom heb ik nu alleen Vista erop, ging lekker makkelijk met installeren en m'n pc is nu toch snel zat.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb nog steeds overal win xp... en dat werkt overal dikke prima...
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mja, werkt inderdaad nog wel goed. Maar ik had ook al geen zin om een floppy drive te installeren alleen voor de RAID setup. Daarom heb ik nu alleen Vista erop, ging lekker makkelijk met installeren en m'n pc is nu toch snel zat.
Gisteren even Assassin's Creed op 1680x1050 alles MAX settings gespeeld. Lekker soepel en geile graphics!
Ik heb de PC besteld via m'n werk bij NoRRoD, hier in Groningen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:57 schreef mschol het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1287797/lastwist niet dat logitech zo omging met garanties/omwissels...
@Jo0Lz: wat heeft die bak je gekost? en waar heb je em besteld? (aangezien ik nu ook aan het kijken ben)
en hoe is de betrouwbaarheid van die 8800? wordt ie niet te warm? (kennelijk veel klachten over?)
en die spinpoints zijn belachelijk goedkoop..
1TB voor 111 euro nog wat :S
al een flinke tijd, afgezien van een installatie van , pff, uurtje of 2 merk ik eigenlijk geen verschilquote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Jo0Lz het volgende:. Hoi!
Iemand hier al SP1 geinstalleerd? Ik heb me er nog maar ff niet aan gewaagd...
Heb vanochtend een offerte verstuurd voor ook machines met XP, Vista komt hier nog niet binnenquote:Op woensdag 16 april 200810:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb nog steeds overal win xp... en dat werkt overal dikke prima...
Bij ons (in productie in ieder geval) ook niet. Lijkt mij ook moeilijk te beheren, nog geen van de WPO'ers heeft een Vista cursus volgens mij...quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb vanochtend een offerte verstuurd voor ook machines met XP, Vista komt hier nog niet binnen
Zoals bij veel bedrijven het geval is volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2008 13:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij ons (in productie in ieder geval) ook niet. Lijkt mij ook moeilijk te beheren, nog geen van de WPO'ers heeft een Vista cursus volgens mij...
Ik draai vista nu, op het nieuwe beestjequote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef Geqxon het volgende:
Je zou opzich je oogkleppen kunnen openen en Vista uitproberen?
Hier ook niet, de nieuw gekochte laptops worden zelfs teruggezet van Vista naar Windows XP.quote:Op woensdag 16 april 200813:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij ons (in productie in ieder geval) ook niet. Lijkt mij ook moeilijk te beheren, nog geen van de WPO'ers heeft een Vista cursus volgens mij...
http://feeds.feedburner.c(...)ips-op-20-april.htmlquote:Op woensdag 16 april 200813:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik draai vista nu, op het nieuwe beestje [afbeelding].
Heerlijk, als ik iets aanklik, staat het direct op m'n scherm [afbeelding].
Alles is zoveeeeeel sneller dan bij m'n vorige beestje. I love it. [afbeelding].
(COD4, UT3, Assassins Creed, Quake4, DoomIII, Stalker, FEAR, allemaal games die ik niet/nauwelijks kon spelen, kan ik nu wel draaien [afbeelding])
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |