quote:Bestelde producten
14268
Product : AMD Athlon 64 X2, 6000+, Socket AM2, Boxed
stukprijs : 119,08 euro
aantal : 1
Subtotaal : 119,08 euro
62059
Product : GigaByte GA-MA770-DS3 ,Retail
stukprijs : 64,24 euro
Subtotaal : 64,24 euro
58110
Product : Asus EN8800GT,512MB, GDDR3, PCI Express x16
stukprijs : 169,04 euro
Subtotaal : 169,04 euro
Ordertotaal : 352,36 euro
Het is veroorzaakt doordat er arbeiders over het dak hebben gelopen, dus qua verzekering is het wel in orde.quote:
O je scherm doet het nogquote:Op woensdag 23 april 2008 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is veroorzaakt doordat er arbeiders over het dak hebben gelopen, dus qua verzekering is het wel in orde.
Ik ben meer bang voor de lange termijn schade. Wat als hij, in verband met corrosie, over een paar maanden *poef* zegt?
nope, in scherm zitten ook printplaatjes en die kunnen idd gaan corroderen.. en dan ben je denk ik in de aap gelogeerd, dell zal dat meestal niet zien als garantie geval (maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 23 april 2008 23:55 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
O je scherm doet het nog![]()
Je hebt zouzo nog garantie van Dell neem ik aan, als je scherm kapot gaat over een paar maanden komt dat wel goed.
Maar lijkt mij als ie het nu doet, gaat ie niet stuk vanwege dat water over een paar maanden.
Corrosie, komt in de reclames nogal naar voren als iets van slijtage door water, wasmachines die na jaren gebruik door corrossie kapot gaan.
Verder dan dat verdiep ik me niet in corrossie dat ineresseert me geen hol maar het lijkt me dat je scherm het wel blijft doen.
moet ik me voorstellen bij een water indicator?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef Geqxon het volgende:
Veel mobiele telefoons hebben een "waterindicator", ik denk dat mijn scherm dat ook heeft.
Hoe bizar het ook klinkt, ik hoop dat mijn scherm zometeen *poef* doet.
ahh okequote:Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Een klein vierkant stukje papier dat paars word als er water op komt. Dat wordt gebruikt door bijna alle telefoon fabrikanten, om bij een reparatie te kunnen zien of de telefoon niet gewoon de sloot in gedonderd is.
60 liter water op de grondquote:
Nee dat zou helemaal een feest zijn geweest, het is net een nieuw pand namelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 09:08 schreef phluphy het volgende:
Hebben jullie hetzelfde dak als Bertje?!![]()
Wat een ellende, Harry. Dat is zeker geen leuk begin van de dag.
Laat ik nu net me laatste telefoon zo vergoed hebben gekregen van me verzekering, telefoon op de lader en in een glas waterquote:Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Een klein vierkant stukje papier dat paars word als er water op komt. Dat wordt gebruikt door bijna alle telefoon fabrikanten, om bij een reparatie te kunnen zien of de telefoon niet gewoon de sloot in gedonderd is.
Dat is misbruik maken van de verzekeringquote:Op donderdag 24 april 200809:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Laat ik nu net me laatste telefoon zo vergoed hebben gekregen van me verzekering, telefoon op de lader en in een glas water [afbeelding]
Kun je niet zelf wat extra water eroverheen pleuren ?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga vanavond kijken of mijn scherm het doet. Ik hoop dat het vieze water (veel kalk) de coating niet aangetast heeft. We zullen het zien.
* JortK mompelt iets met roomser dan de pausquote:Op donderdag 24 april 2008 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is misbruik maken van de verzekering
Ik ga mijn buren niet oplichten.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je niet zelf wat extra water eroverheen pleuren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |