Moet lukkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
Vanavond moet natuurlijk nog minstens een deeltje vol
Keurig netjesquote:
Geod tpoicquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:29 schreef JortK het volgende:
Goed topic trouwens: Waarom hebben smilies geen oren?
Ph. Hoe is het ermee?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Pheno het volgende:
Dat hebben we ook weer gehad.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef Pheno het volgende:
Kut. Net een begrafenis gehad. En ik ben erg slecht in emotionele meuk, dus dat was weer janken. Vooral toen de vrouw van hem ging spreken en het ook te kwaad kreeg. Ik ben toch meegelopen naar de begraafplaats, om toch een soort afscheid te nemen. Ik ga niet naar lijken in een kist kijken, dus dat heb ik van de week niet gedaan.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef Pheno het volgende:
Kut. Net een begrafenis gehad. En ik ben erg slecht in emotionele meuk, dus dat was weer janken. Vooral toen de vrouw van hem ging spreken en het ook te kwaad kreeg. Ik ben toch meegelopen naar de begraafplaats, om toch een soort afscheid te nemen. Ik ga niet naar lijken in een kist kijken, dus dat heb ik van de week niet gedaan.
Dat zou ik ook niet accepterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, ja, het kan niet allemaal lol zijn in het leven. Nu heb ik nog nooit een half jaar alleen maar kutzooi gehad, maar goed, zonder dalen geen toppen. Of zo iets dergelijks.
Maandag maar weer naar de huisarts, lekker vroeg om hem weer eens te pesten. Waarschijnlijk wilt hij het onderzoeken stoppen en good luck, have fun wensen, maar daar ben ik het niet zo mee eens.
Alle ruiten ingooien!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, ja, het kan niet allemaal lol zijn in het leven. Nu heb ik nog nooit een half jaar alleen maar kutzooi gehad, maar goed, zonder dalen geen toppen. Of zo iets dergelijks.
Maandag maar weer naar de huisarts, lekker vroeg om hem weer eens te pesten. Waarschijnlijk wilt hij het onderzoeken stoppen en good luck, have fun wensen, maar daar ben ik het niet zo mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |