Wisten we al toch? Wel grappig om ze dat horen zeggen...quote:Op maandag 14 april 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
Oeh! Ze zijn heel touchy en feely naar Brian en Amanda toe zegt Huub!
Jaap: je weet toch hoe dat gaat? Dan moet er weer 6 uur geluld worden.
Huub: maar het is toch te krom.' Denk aan Amanda!! Denk aan Amanda!' Het is te krom.
Ja ja, daar had die nou net geen last van vanochtend.quote:Op maandag 14 april 2008 13:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
tussen neus en lippen zegt hij dat hij een beetje moe wordt van de toneelstukjes om hem heen en ik denk ook de toneelstukje die hij moet spelen
en dgk-redactie hier maar ontkennen dat dat on stream gezegd wordtquote:Op maandag 14 april 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
Oeh! Ze zijn heel touchy en feely naar Brian en Amanda toe zegt Huub!
Jaap: je weet toch hoe dat gaat? Dan moet er weer 6 uur geluld worden.
Huub: maar het is toch te krom.' Denk aan Amanda!! Denk aan Amanda!' Het is te krom.
febo zegt dan steeds denk om amanda denk om amanda ja en als die del dat weet dan krijg je idd kapsonesquote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt nu ook weer dat de FEBO steeds tegen hem zegt dat hij Amanda moet ontzien, hij baalt daar ontzettend van en terecht.
dat gedrag is huub ook niet vreemdquote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub klapt aardig uit de school top jongen je hebt helemaal gelijk we zien het dus wel allemaal goed.
die 2 dreigen gewoon steeds met opstappen geloof me maar.
Andersom wordt Huub toch ook niet ontzien.... dus waarom pikt ie dat? Maar langzaam maar zeker krijgt Huub dit dus ook steeds meer door.quote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt nu ook weer dat de FEBO steeds tegen hem zegt dat hij Amanda moet ontzien, hij baalt daar ontzettend van en terecht.
En Michael? En die andere date van Eric?quote:Op maandag 14 april 2008 13:50 schreef Vandaag... het volgende:
Huub: er was één regel altijd heilig, dat je elkaars bezoek niet verpest. En die regel gaan we nu verbreken.
Alex de verpleegkundige. Het meest lelijke wat ik Huub ooit heb zien doen.quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
En Michael? En die andere date van Eric?
Eric was maar wat blij dat die verstoord werden.Zei hij later,die ene gozer stalkte hem.quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
En Michael? En die andere date van Eric?
Het is ook zwaar bezopen!quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Andersom wordt Huub toch ook niet ontzien.... dus waarom pikt ie dat? Maar langzaam maar zeker krijgt Huub dit dus ook steeds meer door.
Wat is het toch een lekker joch.quote:
Klein detail is dat het niet anaal was.quote:Op maandag 14 april 2008 13:54 schreef akveor het volgende:
Huub heeft het over het anale seks gebeuren van Amanda en Brian in de tent. Dat kwam via Wilgo terrecht bij Natasia. Ik meende me te herinneren dat Jaap hen had betrapt?
quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klein detail is dat het niet anaal was.![]()
Achterlangs...klopt...maar niet in d'r ster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |