ik zeg 9 dagen terror net als in de goede oude tijd toen wij smulden zonder ophouden en de cossen je om de oren vlogenquote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh prachtig. Als het daar dan maar niet bij blijft... Ik wil dagenlang getreiter, want we hebben daarstraks weer eens kunnen zien dat ze helemaal niets kunnen hebben.
Het is gewoon ongelooflijk... er lijkt helemaal niets bijzonders te zijn voorgevallen en hij flipt bij voorbaat al de pan uit. Niets maar dan ook helemaal niets kan deze pauper aan. Wordt dag en nacht volgestouwd met pammetjes, wordt altijd uit de wind houden. Probeert iedereen voor z'n karretje te spannen omdat ie zelf niet bij machte is ook maar iets alleen te ondernemen. Directe discussie met Huub kan die niet aan dus probeert ie hem maar op een achterbakse gore manier via de streams kapot te maken door Huub als racist te bestepelen en die hoer van hem gaat er maar in mee en doet er nog maar een schepje bovenop door hem voor verkrachter en eerder voor moordenaar uit te maken. Daarnaast zijn bedreigingen en op een gore manier verpakte oproepen aan bepaalde bevolkingsgroepen om Huub iets aan te doen schering en inslag. En dat soort mensen houdt de Febo de hand boven het hoofd. Het is te walgelijk voor woorden.quote:Op maandag 14 april 2008 13:34 schreef mazaru het volgende:
Rat zegt dat even in een stressmoment zat. Maar daar is hij weer uitgekomen.
Duidelijk te zien toch?
[ afbeelding ]
die si nog steeds zwaar gestressed maar wil hij niet toegeven voor de anderen laallallalalaquote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij zelf heel iets anders beweert.
+ 666quote:Op maandag 14 april 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon ongelooflijk... er lijkt helemaal niets bijzonders te zijn voorgevallen en hij flipt bij voorbaat al de pan uit. Niets maar dan ook helemaal niets kan deze pauper aan. Wordt dag en nacht volgestouwd met pammetjes, wordt altijd uit de wind houden. Probeert iedereen voor z'n karretje te spannen omdat ie zelf niet bij machte is ook maar iets alleen te ondernemen. Directe discussie met Huub kan die niet aan dus probeert ie hem maar op een achterbakse gore manier via de streams kapot te maken door Huub als racist te bestepelen en die hoer van hem gaat er maar in mee en doet er nog maar een schepje bovenop door hem voor verkrachter en eerder voor moordenaar uit te maken. Daarnaast zijn bedreigingen en op een gore manier verpakte oproepen aan bepaalde bevolkingsgroepen om Huub iets aan te doen schering en inslag. En dat soort mensen houdt de Febo de hand boven het hoofd. Het is te walgelijk voor woorden.
Zo dat ben ik ook weer kwijt.
quote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef mazaru het volgende:
Die gooi je ook niet bij het grof vuil
[ afbeelding ]
Konden ze die sukkel voor zijn verjaardag geen zelfreflectie cadeau doen? Heeft ie harder nodig dan een paar Timberlands, lijkt mij.quote:Op maandag 14 april 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Rat zegt dat die het erg vind dat H en J de huishouding zo slecht behandelen
[ afbeelding ]
+ 1. Lucht op hè?quote:Op maandag 14 april 2008 13:43 schreef akveor het volgende:
Knip.
En dat soort mensen houdt de Febo de hand boven het hoofd. Het is te walgelijk voor woorden.
Zo dat ben ik ook weer kwijt.
laten we beginnen met een dag.... een uurtje.... een kwartier...... maar ondertussen ben ik al blij met een snerende opmerking....quote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh prachtig. Als het daar dan maar niet bij blijft... Ik wil dagenlang getreiter, want we hebben daarstraks weer eens kunnen zien dat ze helemaal niets kunnen hebben.
Maar laten we niet te vroeg juichen. Ervaring leert ons dat er al snel een halt aan wordt toegeroepen.quote:Op maandag 14 april 2008 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zeg 9 dagen terror net als in de goede oude tijd toen wij smulden zonder ophouden en de cossen je om de oren vlogen
nou, excuse me, maar ik denk dat het Jaap wel weer goed uitkomt als het "mislukt"quote:Op maandag 14 april 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
Het bezoek van Brian staat niet op het rooster, Huub vindt dat raar en belt de buren. Zij zeggen het niet te weten.
Ja gaat me toch niet vertellen dat ze niet komen hè? Heel het plan van Jaap naar de knoppen.
tussen neus en lippen zegt hij dat hij een beetje moe wordt van de toneelstukjes om hem heen en ik denk ook de toneelstukje die hij moet spelenquote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij zelf heel iets anders beweert.
Pammetjes tasten je geheugen aan? Ongelooflijk wat heeft die gast toch een plaat voor z'n kop. En de febo daarbij.quote:Op maandag 14 april 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Rat zegt dat die het erg vind dat H en J de huishouding zo slecht behandelen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |