Wisten we al toch? Wel grappig om ze dat horen zeggen...quote:Op maandag 14 april 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
Oeh! Ze zijn heel touchy en feely naar Brian en Amanda toe zegt Huub!
Jaap: je weet toch hoe dat gaat? Dan moet er weer 6 uur geluld worden.
Huub: maar het is toch te krom.' Denk aan Amanda!! Denk aan Amanda!' Het is te krom.
Ja ja, daar had die nou net geen last van vanochtend.quote:Op maandag 14 april 2008 13:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
tussen neus en lippen zegt hij dat hij een beetje moe wordt van de toneelstukjes om hem heen en ik denk ook de toneelstukje die hij moet spelen
en dgk-redactie hier maar ontkennen dat dat on stream gezegd wordtquote:Op maandag 14 april 2008 13:47 schreef noekje het volgende:
Oeh! Ze zijn heel touchy en feely naar Brian en Amanda toe zegt Huub!
Jaap: je weet toch hoe dat gaat? Dan moet er weer 6 uur geluld worden.
Huub: maar het is toch te krom.' Denk aan Amanda!! Denk aan Amanda!' Het is te krom.
febo zegt dan steeds denk om amanda denk om amanda ja en als die del dat weet dan krijg je idd kapsonesquote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt nu ook weer dat de FEBO steeds tegen hem zegt dat hij Amanda moet ontzien, hij baalt daar ontzettend van en terecht.
dat gedrag is huub ook niet vreemdquote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub klapt aardig uit de school top jongen je hebt helemaal gelijk we zien het dus wel allemaal goed.
die 2 dreigen gewoon steeds met opstappen geloof me maar.
Andersom wordt Huub toch ook niet ontzien.... dus waarom pikt ie dat? Maar langzaam maar zeker krijgt Huub dit dus ook steeds meer door.quote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt nu ook weer dat de FEBO steeds tegen hem zegt dat hij Amanda moet ontzien, hij baalt daar ontzettend van en terecht.
En Michael? En die andere date van Eric?quote:Op maandag 14 april 2008 13:50 schreef Vandaag... het volgende:
Huub: er was één regel altijd heilig, dat je elkaars bezoek niet verpest. En die regel gaan we nu verbreken.
Alex de verpleegkundige. Het meest lelijke wat ik Huub ooit heb zien doen.quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
En Michael? En die andere date van Eric?
Eric was maar wat blij dat die verstoord werden.Zei hij later,die ene gozer stalkte hem.quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is ook zwaar bezopen!quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Andersom wordt Huub toch ook niet ontzien.... dus waarom pikt ie dat? Maar langzaam maar zeker krijgt Huub dit dus ook steeds meer door.
Wat is het toch een lekker joch.quote:
Klein detail is dat het niet anaal was.quote:Op maandag 14 april 2008 13:54 schreef akveor het volgende:
Huub heeft het over het anale seks gebeuren van Amanda en Brian in de tent. Dat kwam via Wilgo terrecht bij Natasia. Ik meende me te herinneren dat Jaap hen had betrapt?
quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klein detail is dat het niet anaal was.![]()
Achterlangs...klopt...maar niet in d'r ster.
Ik heb er geen probleem mee dat de febo hun actuers beschermen.... maar ze gaan veel te ver. B en A kunnen niet eens een normaal gesprek voeren. Wordt het te para dan komt er zich steeds weer iemand bij hen zitten.quote:Op maandag 14 april 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook zwaar bezopen!
Als rat en zijn del niet genoeg zelfbeheersing hebben om de consequenties van dit spel te dragen, dan horen ze er niet in te zitten.
Gelijke monniken, gelijke kappen
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, dag! En of dat wel anaal was. Eric zat er toen ook nog in. Amanda gaf het toen gewoon toe.quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Alex correspondeert nogal veel met Brian en Amanda. Hij gelooft alles.quote:
Hij zei het in de context van familiebezoek. Letterlijk: als je elkaar een jaar niet hebt gezien dan ga je dat niet verpesten.quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik volg de streams...quote:
Tja als ie dit breekt dan zal ie dat zeker terugkrijgen.... al denk ik dat Huub z'n bezoek hier eerder om kan lachen dan een Kenneth of Netty.quote:Op maandag 14 april 2008 13:55 schreef T-lex het volgende:
Er was toch een ongeschreven regel dat ze mekaars bezoek niet zouden verzieken...laat Huub maar wat doen dan met z'n grote bek.![]()
Kijken of hij met die trouwerij ook nog zo kan lachen als ze z'n familie (neefjes enzo) jankend de poort uit jagen.
Plus het feit dat de hele tent naar de stront rookquote:Op maandag 14 april 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dag! En of dat wel anaal was. Eric zat er toen ook nog in. Amanda gaf het toen gewoon toe.
Wij moeten het echt hebben van die openbaringen, daar kan ik ook wel van genieten.... Echte acties komen er toch nooit.quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef mazaru het volgende:
Ohhh wat klinkt dit allemaal heerlijk.
Eindelijk lijkt het alsof er iets gedaan mag worden tegen rat en zijn del
Ohh, rat en del hebben gezegd dat het niet zo is?quote:Op maandag 14 april 2008 14:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik volg de streams...![]()
Is al is besproken daar. En als het wel zo was zouden ze daar echt wel voor uit komen.
Het is nou niet echt zo dat ze er een geheim van maken dat die bana ook regelmatig in d'r ster gaat.![]()
Waar komt die rook vandaan op stream 2? Staat de villa in brand.
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.quote:
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.quote:Op maandag 14 april 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Plus het feit dat de hele tent naar de stront rook
Alleen het idee dat er eventueel iets zou kunnen gaan gebeuren, is al genoeg om die twee over de zeik te krijgenquote:Op maandag 14 april 2008 14:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wij moeten het echt hebben van die openbaringen, daar kan ik ook wel van genieten.... Echte acties komen er toch nooit.
Mijn god, 28 cm!!!quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.![]()
Respect! als jij het wel kan hoor.![]()
Nee, dat heb ik van Flens gehoord, nou goed.quote:Op maandag 14 april 2008 14:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mijn god, 28 cm!!!![]()
Heb je dat opgemeten of heeft Brian je dat verteld?
quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.![]()
kloptquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.
Ik heb dat stuk ook gezienquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.
Die frase herinner ik me ook.... dat kwam toch echt van Jaap.quote:Op maandag 14 april 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Plus het feit dat de hele tent naar de stront rook
Heb je nou ervaring als ontvanger of als gever?quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt allemaal, ik herinner het me ook nog want ik keek toen.quote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
Huub legt alle plannen voor aan Claire. Palma zit er bij en zucht 'pfff, moet ik weer de streams gaan kijken vanavond'.
Precies zo ging hetquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie hebben het nu over het moment waarop Amanda verder als Miss Wijdbeens door het leven gaat?quote:
Nee, Amanda is er niet.quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt er iemand anaal genomen op de streams ofzo ?
quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt allemaal, ik herinner het me ook nog want ik keek toen.
Ik moet nog een heel weekend bijlezen maar ik vind dat deze cap zo mooi hun relaasie samenvatquote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
Het is al van even geleden hoor, maar ik vond dat een cap van een huilende Amanda niet mocht ontbreken. Dus ik het er even één gehaald van VOL. Amanda wordt hier streng toegesproken door B.
[ afbeelding ]
Belangrijk detail is wel dat het niet Brian is die op die foto met een wijzend vingertje zit maar Ricardo.quote:Op maandag 14 april 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik moet nog een heel weekend bijlezen maar ik vind dat deze cap zo mooi hun relaasie samenvat![]()
ach het bruidje van huub is dus zindelijkquote:Op maandag 14 april 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Le poup du Claire, de drollen van Claire. Ik spreek haar er ook op aan. Het is niet zo dat het helemaal er buiten ligt.
Brian aan het woord.
Er heeft een verhaal de ronde gedaan dat Jaap tijdens zijn verblijf in dat hok hoeren heeft bezocht in Utrecht. Puur verzonnen verhaal imo. Maar met Jaap weet je het nooit hè?quote:
Bedanktquote:Er heeft een verhaal de ronde gedaan dat Jaap tijdens zijn verblijf in dat hok hoeren heeft bezocht in Utrecht. Puur verzonnen verhaal imo. Maar met Jaap weet je het nooit hè?
quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
volgens kenny zijn light produkten levenssssssssgevaarlijkkkkkkk, je gaat er kapot aan.vraag maar aan mama![]()
Hij weet ook alles, die Kenniet? Het is precies zijn broer.quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
volgens kenny zijn light produkten levenssssssssgevaarlijkkkkkkk, je gaat er kapot aan.
LOL. Befincident filmpje anyone?quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Disana het volgende:
Brian weet al dat Jaap iets gaan doen bij hem en Amanda. Brian zegt dat hij Jaap tien keer tot malen kan aanzetten. Je kunt Jaap 'tot zelfmoord aanpraten'.
lollige tijden.......hik hik hikquote:
Lees mijn post hierboven, volgens mij zit dat hier ook in.quote:
hij praat niet helemaal poepquote:Op maandag 14 april 2008 14:28 schreef BarryK het volgende:
Kennie heeft weer ergens iets gehoord over light-producten, maar weet niet precies hoe het in elkaar steekt en daarom is alles met light: "doe het niet, dat is zo slecht.. daar zit een stofje in waaraan je helemaal kapot gaat"
Ik heb er ook nog wel een paar hoorquote:Op maandag 14 april 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik moet nog een heel weekend bijlezen maar ik vind dat deze cap zo mooi hun relaasie samenvat![]()
Die met die schaarquote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar hoor
Een soort prentenboek van hen relaasie in de loop van de tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over dat Huub Lieke neukte voor dekking?quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Kinga het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=5798&postdays=0&postorder=asc&start=450
En dan een heel end naar beneden scrollen....
Had Jaap een kado, of was het de 2 masseuses?quote:Op maandag 14 april 2008 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
jaap roept rat kom ik heb je kado hier binnen
nee, ging mij om dat filmpje van jaap, in de tent van amanda en brian.... dat hij het vond stinken, maardie filmpjes doen het niet meer.quote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Over dat Huub Lieke neukte voor dekking?
Ja, dat was bekend, uiteraard. Iedereen heeft dat gesprek gezien.
Goedemiddag y'all!quote:Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
Wat een dertien in een dozijn pauper cadeau is dit weer. In dezelfde orde als het dineetje met rozenblaadjes.
Die schaarquote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar hoor
Een soort prentenboek van hen relaasie in de loop van de tijd
[ afbeelding ]
Bedoel je deze soms?quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
http://www.clairedemiljonair.nl/
en even op 'gastenboek' klikken. Is iets mee...
Clairequote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
geen gastenboek te vinden.quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Lees mijn aanpassing.quote:Op maandag 14 april 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Een redirect. Er wordt doorgelinkt naar de site van DGK. Raar.
quote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/160339
Whahaha, die rat.... hij flipt em al terwijl er niks aan de hand is...
Neem ook aan dat hij deze bedoelt, ziet er niet best uit!quote:Op maandag 14 april 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms?
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_gastenboek
quote:
Te triest, ook dat artikel in de televaag, jammer dat sommigen hun fatsoen niet kunnen houden.quote:In samenspraak met politie hebben wij besloten het gastenboek tijdelijk te sluiten. Er lopen verschillende onderzoeken. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie. Er zijn duidelijk mensen op deze wereld die het nodig vinden om het leven van andere mensen zuur te maken.
Redactie clairedemiljonair.nl
Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijven!
Ik kan het gastenboek niet vindne.quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Ja die!quote:Op maandag 14 april 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms?
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_gastenboek
Sommige mensen gaan wel heel ver in hun haat, schandalig. Het is maar goed dat ze de politie erop gezet hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
Neem ook aan dat hij deze bedoelt, ziet er niet best uit!
ff daarvoor kwam ze de kapsalon in...en vrijwel meteen kwam er op de plasma dat d'r zender het niet deed. Dus daarvoor moest ze naar achter. D'r hoofd loopt toch al over van heel die verjaardag, dus dat kan ze er niet echt bij hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda loopt behoorlijk te stieren, haar gezicht staat op onweer. Volgens mij kwam ze bij de FEBO vandaan.
Tjezus!quote:Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja die!
(ik kreeg de link niet mee?)
Bram mailde me met dit bericht, dus ik dacht: ik deel het ff met jullie. ter info.
Bang om ontvoerd te worden?quote:Op maandag 14 april 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]Mijn god.... Krijg je een verrassing van je vriendin en hij staat strak van de spanning , aiaiaiiai nee Amanda ik wil het niet
![]()
![]()
Bedankt voor de tip. Wat lopen er toch veel verknipte mensen rond.quote:Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef dieenebart het volgende:
Ja die!
Bram mailde me met dit bericht, dus ik dacht: ik deel het ff met jullie. ter info.
Of zouden ze 'het' verteld hebben?quote:Op maandag 14 april 2008 14:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
ff daarvoor kwam ze de kapsalon in...en vrijwel meteen kwam er op de plasma dat d'r zender het niet deed. Dus daarvoor moest ze naar achter. D'r hoofd loopt toch al over van heel die verjaardag, dus dat kan ze er niet echt bij hebben.
Middag Bart... wanneer mag je de villa weer in. Of heeft zijne heiligheid besloten dat er geen gebruik meer gemaakt zal worden van je diensten. Het is natuurlijk ook wel een beetje krom dat een kennis van een wannabee komt reintegreren.quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Bartjes ga eens snel die villa inquote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Bart, ik had nog een vraagje voor je in je re-integratie topic ...quote:Op maandag 14 april 2008 14:59 schreef dieenebart het volgende:
Wel weer humor dat er linkje naar wiki/fatsoen bij staat, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |