in Eys waren ze dit jaar weer goed bereikbaarquote:Op zondag 20 april 2008 17:39 schreef ultra_ivo het volgende:
De Amstel Gold Race fotograferen ging een stuk minder. Voorheen kon je via allerhande binnenweggetjes afsteken op de fiets, nu beginnen ze een steeds groter stuk gebied af te grendelen voor publiekAls je een koers wild vermoorden moet je vooral dat doen.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat noem je in goed duits SCHEISSE
Die stoomtrein hequote:Op zondag 20 april 2008 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
in Eys waren ze dit jaar weer goed bereikbaar
ben ffkes met miijn ouders en fam met de stoomtrein meegeweest, ff oudcollega's dag zeggen
en toen kwamen we ze tegen
Iets topics waardigs is niet gelukt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik morgen iets topics waardigs kan schieten.
Ga morgen hier in rijden
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:
Da's net te laat om je aan te sluiten bij de vloot die vanuit Parijs vertrekt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Iets topics waardigs is niet gelukt.
Ik had het te druk met het testen van de fietsen.
Na lang wikken en wegen besloten om de volgende fiets te bestellen.
Het lange wachten kan beginnen, want de verwachten aflever datum is eind 2011.....![]()
[ afbeelding ]
Ha Ivoquote:Op zondag 20 april 2008 23:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's net te laat om je aan te sluiten bij de vloot die vanuit Parijs vertrekt.
Kan je niet over op CS3 ??quote:Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef ultra_ivo het volgende:
De laatste tijd is PSP XI wat aan het klieren, begint m'n bewerkte beelden gecomprimeerd op te slaan zonder dat ik daarvoor de opdracht heb gegevenCorel is ook nog eens gestopt versie XI te ondersteunen
Hoe komt het dat de aflever datum zo lang op zich wacht??quote:Op zondag 20 april 2008 21:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Iets topics waardigs is niet gelukt.
Ik had het te druk met het testen van de fietsen.
Na lang wikken en wegen besloten om de volgende fiets te bestellen.
Het lange wachten kan beginnen, want de verwachten aflever datum is eind 2011.....![]()
[ afbeelding ]
De vloot die dan naar Brest vertrekt. Daar mag alles meedoen dat via spierkracht aangedreven wordt.quote:Op zondag 20 april 2008 23:12 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ha Ivo
Ja van jouw had ik zeker een reactie verwacht.
BTW welke vloot bedoel je??
Bij de tour mag ik niet mee doen.
Zijn bang dat ze me niet bij kunnen houden.
Gisteren een top snelheid gemeten op de TOMTOM van 60.3 km p/u da's niet slecht dacht ik zo.
heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 20 april 2008 23:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De vloot die dan naar Brest vertrekt. Daar mag alles meedoen dat via spierkracht aangedreven wordt.
Hand gebouwde fietsen.quote:Op zondag 20 april 2008 23:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe komt het dat de aflever datum zo lang op zich wacht??
ah okquote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Hand gebouwde fietsen.
Met een kleine produktie en een grote vraag......
Helaas het is niet anders.
Van de andere kant kan ik nu iedere maand iets opzij zetten zodat de klap straks niet zo groot is.
Jemig wat een verslag.quote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een interne link zelfsParijs-Brest-Parijs, de lange weg naar Parijs.
ja die jaquote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die stoomtrein heDaar moet ik ook nog eens mee
![]()
Misschien in de zomer eens een paar dagen LimbolandLimburg dus
plannen
tof wanneer kan ik met de stoomtrein naar de vuquote:Op maandag 21 april 2008 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die ja
en mijn paps is op tv geweest
als machinist, op L1
omdat Minister Eurlings besloten heeft dat alle stoomtreinen in Nederland ABS krijgenen we dus door t land mogen blijven rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |