Bronquote:As HBO prepares for a July 13 launch of the most expensive TV production yet on the Iraq war, Generation Kill - a seven-part, $55 million miniseries about a battalion of young Marines in the lead of America's invasion force - analysts wonder about the cable channel's big gamble and whether any film or TV series can penetrate America's pop culture aversion to the war.
Dat was inderdaad hilarisch om te zien. Mr. Potato headquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef Jnk18 het volgende:
Ah dan valt het nog mee, maar komt vooral dat ze niet zoveel grote acteurs erin hebben.
btw deze gast is echt hilarious [ afbeelding ]
Edit: haha had die gast met zn hitler stance niet eens gezien!
Geweldig hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef Jnk18 het volgende:
Ah dan valt het nog mee, maar komt vooral dat ze niet zoveel grote acteurs erin hebben.
btw deze gast is echt hilarious [ afbeelding ]
Edit: haha had die gast met zn hitler stance niet eens gezien!
Yup, mini-series héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:51 schreef sjeppert het volgende:
is het na deze 7 episodes gelijk afgelopen?
Ik had er bepaalde momenten ook last van, zeker op de momenten dat SGT MAJ Sixta (Mr. Potato Head) aan het woord was. Ik heb de aflevering inmiddels al 3x gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb het proberen te kijken maar kan het niet echt goed volgen. Terwijl ik er normaal geen moeite mee heb zonder ondertitels.
Een serie als Lost is inderdaad makkelijker te volgen. Had er zelf niet heel erg veel moeite mee. Best aardige eerste aflevering, maar nog moeilijk te zeggen of dit een topper gaat worden. Volgende week download ik em in ieder geval weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb het proberen te kijken maar kan het niet echt goed volgen. Terwijl ik er normaal geen moeite mee heb zonder ondertitels.
Dat gaat denk ik nog wel een tijdje duren voordat een Nederlandse zender deze mini-serie gaat uitzenden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |