abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58059205
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:06 schreef Osramp het volgende:

[..]

Hmmm, ja en nee. Compaq bestaat niet meer als merk. Wel kun je van HP laptops van het type Compaq kopen. Compaq is nu een produktlijn geworden onder het merk HP, meestal de betere machines overigens.
Compaq is inderdaad geweldig.
Ik heb jaren geleden een Compaq gehad (als ik me niet vergis de Presario 1246) welke nu bij een maat staat en het nog steeds doet.
Ik heb hier nu een Compaq Evo N610c (welke gelanceerd is in 2002) die het ook nog steeds doet, dus aan de kwaliteit ligt het niet.
  dinsdag 15 april 2008 @ 04:48:52 #52
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_58059226
Ik heb zelf een Fujitsu Siemens, degelijke laptop, schappelijke prijs. Service heb ik nog niet mee te maken gehad, dus dat kan ik je niet vertellen.
Maar ben er in ieder geval tevreden mee en kan ook wel tegen een stootje.
Ervaring met Dell, was goed.
Ervaring met Compaq, je mag alleen Compaq goedgekeurde producten erin stoppen. Weet niet of dat nu nog zo is, maar dat viel me dus zwaar tegen toen ik wou upgraden.
Ervaring met Packard Bell... , te veel rommel vooraf geinstalleerd...
Ervaring met Acer... , ga ik het niet eens over hebben...
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
pi_58061235
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:04 schreef B-FliP het volgende:

[..]

De eerste quote is van de gast die het artikel geschreven heeft
en zijn conclusie over de survey geeft...

Hij zegt daarna dat een ding wel objectief is, en dat zijn de gestegen verkoopcijfers...

De tweede quote is van een comment van iemand die een goed punt maakt...

So?

Ik zeg helemaal niet dat een Mac niet goed is ofzo hoor... Maar je kan bepaalde
dingen ook niet ontkennen zoals de dingen die ik eerder gezegd heb... Ook als
je geen Mac/OS nodig hebt betaal je meer voor een MacBook systeem dan als je
een gewone notebook koopt... De hardware die er tegenwoordig in zit is intel
based dus je kan de prestaties goed vergelijken... Dan is de prijsverhouding
toch uit balans... Wellicht is de service een deel van de prijs, maar ik vind dat
er nogal een prijskaartje aan hangt...

Ik kijk liever naar reviews van onafhankelijke mensen, reviews die duidelijk de
specifieke laptop op alles getest hebben en de resultaten laten zien...
apple heeft helemaal geen goede service. 1 jaar garantie en wil je meer dan kost je dat honderden euros
pi_58064219
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

apple heeft helemaal geen goede service. 1 jaar garantie en wil je meer dan kost je dat honderden euros
Die één jaar is een richtlijn. De wettelijke garantie is twee jaar.
pi_58066543
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:27 schreef Wallinator het volgende:

[..]

Die één jaar is een richtlijn. De wettelijke garantie is twee jaar.
Kan wel zijn, maar ik noem dat dus geen service. En gelijk hebben is altijd nog iets anders dan gelijk krijgen, maargoed 2 jaar is idd wettelijk geregeld, maar maak dat een heldeskknurft maar eens wijs.
pi_58070827
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:16 schreef Repeat het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar ik noem dat dus geen service. En gelijk hebben is altijd nog iets anders dan gelijk krijgen, maargoed 2 jaar is idd wettelijk geregeld, maar maak dat een heldeskknurft maar eens wijs.
Lul niet zo slap man, Dell geeft volgens het boekje ook maar één jaar garantie. Twee jaar wettelijke garantie is twee jaar garantie, die krijg je gewoon. Alleen omdat het Apple is wordt er moord en brand geschreeuwd. In de praktijk valt het allemaal reuze mee, ik heb vorig jaar een 3-jaar oude Mac kosteloos laten repareren.
pi_58073212
Waarom staat het niet op de site dan? Als ze toch zo soepel zijn zou ik daar juist mee adverteren, maargoed, misschien zijn dat mijn 1337 marketingskills. En zo'n 3 jaar applecare kost je reteveel geld, dus waarom zouden ze dan gratis repareren?
pi_58493241
TS meldt zich weer

Hij is nog niet gekocht, maar vooral dankzij jullie afraders (heb ik die merken kunnen schrappen) maar ook dankzij de tips bij de 'goede' merken, heb ik besloten tot Fujitsu Siemens, en wel de Amilo Pi 2530.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_58495662
Goede ervaringen met Asus, hoewel de A8 lijn (waarvan ik er een heb) geen super bouwkwaliteit heeft, is de service van Asus super. Ik had brakke scharnieren en wat krassen op de behuizing, binnen een week waren mijn scharnieren via RMA weer vervangen en had ik een nieuwe behuizing

Volgende keer wordt het wel een Macbook, indien Windhoos zou ik echt voor Lenovo gaan of de zakelijke HP lijn.
url
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')