Compaq is inderdaad geweldig.quote:Op maandag 14 april 2008 18:06 schreef Osramp het volgende:
[..]
Hmmm, ja en nee. Compaq bestaat niet meer als merk. Wel kun je van HP laptops van het type Compaq kopen. Compaq is nu een produktlijn geworden onder het merk HP, meestal de betere machines overigens.
apple heeft helemaal geen goede service. 1 jaar garantie en wil je meer dan kost je dat honderden eurosquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:04 schreef B-FliP het volgende:
[..]
De eerste quote is van de gast die het artikel geschreven heeft
en zijn conclusie over de survey geeft...
Hij zegt daarna dat een ding wel objectief is, en dat zijn de gestegen verkoopcijfers...
De tweede quote is van een comment van iemand die een goed punt maakt...
So?
Ik zeg helemaal niet dat een Mac niet goed is ofzo hoor... Maar je kan bepaalde
dingen ook niet ontkennen zoals de dingen die ik eerder gezegd heb... Ook als
je geen Mac/OS nodig hebt betaal je meer voor een MacBook systeem dan als je
een gewone notebook koopt... De hardware die er tegenwoordig in zit is intel
based dus je kan de prestaties goed vergelijken... Dan is de prijsverhouding
toch uit balans... Wellicht is de service een deel van de prijs, maar ik vind dat
er nogal een prijskaartje aan hangt...
Ik kijk liever naar reviews van onafhankelijke mensen, reviews die duidelijk de
specifieke laptop op alles getest hebben en de resultaten laten zien...
Die één jaar is een richtlijn. De wettelijke garantie is twee jaar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
apple heeft helemaal geen goede service. 1 jaar garantie en wil je meer dan kost je dat honderden euros
Kan wel zijn, maar ik noem dat dus geen service. En gelijk hebben is altijd nog iets anders dan gelijk krijgen, maargoed 2 jaar is idd wettelijk geregeld, maar maak dat een heldeskknurft maar eens wijs.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:27 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Die één jaar is een richtlijn. De wettelijke garantie is twee jaar.
Lul niet zo slap man, Dell geeft volgens het boekje ook maar één jaar garantie. Twee jaar wettelijke garantie is twee jaar garantie, die krijg je gewoon. Alleen omdat het Apple is wordt er moord en brand geschreeuwd. In de praktijk valt het allemaal reuze mee, ik heb vorig jaar een 3-jaar oude Mac kosteloos laten repareren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik noem dat dus geen service. En gelijk hebben is altijd nog iets anders dan gelijk krijgen, maargoed 2 jaar is idd wettelijk geregeld, maar maak dat een heldeskknurft maar eens wijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |