Spectaculair was het zeker, vooral de badscene van Tonnie! Daar had je wel even voor mogen waarschuwen, ben ik helemaal gefocust op dat al dan niet geheime consiglio, komt daar ineens een erotische scene met Tonnie....quote:Op maandag 21 april 2008 15:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappen maar ik kan je zeggen o,o,o wat word het spectaculair
quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Spectaculair was het zeker, vooral de badscene van Tonnie! Daar had je wel even voor mogen waarschuwen, ben ik helemaal gefocust op dat al dan niet geheime consiglio, komt daar ineens een erotische scene met Tonnie....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan, dacht dat het inmiddels wel publiek geheim was.
[ Bericht 49% gewijzigd door TerroRobbie op 22-04-2008 12:26:30 ]
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..opgezegd@fok.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef FoXje het volgende:Op zich geen spoiler ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar waar slaat dat op dat de winnaars pas na de finale terug mogen? Waarom moesten ze zich tijdens de opnames dan zo haasten om op tijd voor de 'gasten' klaar te zijn? Die zijn er toch helemaal niet.
Ja, maar die winnaars houden hun mond nu thuis ook niet tegen vrienden en familie, lijkt me. Druk bezig met de aanstaande verhuizing, dus dat valt vast wel op. Beetje raar om pas ergens in juni open te gaan met je B&B. Dan is het seizoen al volop aan de gang....quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Anders zitten de winnaars er al en lekt het uit wie dr wint.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef FoXje het volgende:Ik begon heel langzaam woordje voor woordje de spoiler te lezen, in de angst dat de winnaars er tussen zouden staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het jammer vinden als uit zou lekker dat jon en jeroen de B&B winnen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Heb je het naar je zin op de basisschool?quote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik vind piet en tonny echt leuk maar thomas en sandy ook wel.
Karim en Carlijn zijn stom.
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Italiaanse Droom begint vandaag - in verband met Dodenherdenking - later: om 20.40 uur op Nederland 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |