abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58057858
bonjour. Terug van een lang weekendje weg. Heb meegekregen dat de supp. van Groningen hun stadion in de fik hebben gezet en dat PSV gelijk heeft gespeeld? Heb ik nog meer gemist ?

wie praat me bij ??
pi_58057887

Woensdag winnen
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:16:09 #213
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58057907
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Held
het beruchte vak 410 mag niet herkenbaar
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:16:45 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58057917
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Geloof het wel
|Maar kaarten uit de PO, tellen weer niet in de competitie .
Daarom is Vertonghen geschorst, de eerste wedstrijd. .
-
pi_58057920
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:13 schreef toma het volgende:
bonjour. Terug van een lang weekendje weg. Heb meegekregen dat de supp. van Groningen hun stadion in de fik hebben gezet en dat PSV gelijk heeft gespeeld? Heb ik nog meer gemist ?

wie praat me bij ??

Vanaf 4:55.
quote:
Voor de voetbalwedstrijd FC Groningen-Ajax zondagmiddag vatte toiletpapier dat van de tribunes werd gegooid vlam. Hierdoor ontstond brand, met paniek op de tribunes tot gevolg. In totaal moesten 28 bezoekers zich met verwondingen of ademhalingsproblemen laten behandelen. Vier personen moesten de nacht doorbrengen in het ziekenhuis. Allen, behalve iemand die een gecompliceerde enkelblessure opliep, zijn ontslagen uit het ziekenhuis. De wedstrijd werd afgelast vanwege de rookontwikkeling.
pi_58057984
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ga nou is reageren hier Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topic of heb je er de ballen niet voor?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58058000
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

|Maar kaarten uit de PO, tellen weer niet in de competitie .
Daarom is Vertonghen geschorst, de eerste wedstrijd. .
Ja het gaat nergens over Betekend dit dat we urby op links hebben de eerste wedstrijd
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:22:02 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58058023
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:13 schreef toma het volgende:
wie praat me bij ??
samenvatting in foto's
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0708.php?id=552&sid=2007
pi_58058039
Is het zo dat we net als vorig jaar in de 1e ronde eerst uit spelen, vervolgens thuis en in de 2e beslissende ronde thuis en tenslotte uit spelen?
pi_58058047
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nashje jij bent echt net zoals het weer, de ene week vol positief de andere week lekker negatief

Maar laten we het hopen
Klopt, maar ik zie het langzamerhand wel goed komen. En alleen maar mauwen schiet je ook niets mee op, hoewel het wel fijn is natuurlijk.

Dit wordt gewoon een Ajax week. Vandaag al het breaking news dat V/d Wiel weer op het trainingsveld bezig is. Als dát soort berichten al op maandag in het nieuws verschijnen, wordt het echt een super week .
pi_58058067
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zie het langzamerhand wel goed komen. En alleen maar mauwen schiet je ook niets mee op, hoewel het wel fijn is natuurlijk.

Dit wordt gewoon een Ajax week. Vandaag al het breaking news dat V/d Wiel weer op het trainingsveld bezig is. Als dát soort berichten al op maandag in het nieuws verschijnen, wordt het echt een super week .
Woensdag Uri voorzitter, en vrijdag Keje Molenaar directeur?
pi_58058137
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Jammer dat het niet allemaal Vak 410 was
pi_58058141
Het zou wel wat zijn maar je moet ook incalculeren dat je gewoon die shit playoffs speelt en dan moet je naar je kaarten kijken. Vitesse daar geloof ik niet in .. die hebben vorig jaar ook met het feestej in Eindhoven mee gedaan..
pi_58058166
quote:
Wel sneu voor die mensen eigenlijk. Een paar van die randdebielen inclusief Nijland die alles probeert goed te lullen. Het stadioon moet wat doen aan de veiligheid. Dit kan en mag nooit meer zo gebeuren en laat dat een waarschuwing zijn voor alle stadions.
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:35:17 #225
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58058245
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het zo dat we net als vorig jaar in de 1e ronde eerst uit spelen, vervolgens thuis en in de 2e beslissende ronde thuis en tenslotte uit spelen?

Zowel eerste als tweede ronde uit/thuis dus.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58058279
Wat een mongolen. De tribune staat in de hens en ze blijven maar schijtrollen gooien.
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:39:20 #227
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58058300
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:37 schreef toma het volgende:
Wat een mongolen. De tribune staat in de hens en ze blijven maar schijtrollen gooien.
omdat van de 2e ring niet te zien is, dat er brand op de tribune is.
pi_58058326
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:35 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zowel eerste als tweede ronde uit/thuis dus.
Nice

In beide uitduels een zo goed mogelijk mogelijk resultaat neerzetten dus (sowieso een uitdoelpunt) en thuis het karwei afmaken
pi_58058335
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:39 schreef Prosac het volgende:

[..]

omdat van de 2e ring niet te zien is, dat er brand op de tribune is.
ah vandaar. Vind t zelf niet erg dat t nu ingehaald moet worden want nu kan ik t wel volgen
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:42:18 #230
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58058344
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:41 schreef toma het volgende:

[..]

ah vandaar. Vind t zelf niet erg dat t nu ingehaald moet worden want nu kan ik t wel volgen
misschien kan je nog heen, Fun Only t-shirtje scoren.
pi_58058388
Kunnen ze die rare gast niet schorsen.. die daar naar die kids toe liep en zat te bedreigen.. wat een mongool eersteklas zeg.
pi_58058406
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:

Woensdag winnen
Lekker blijft ie ja

Hoorde trouwens dat een oud klasgenoot (psver en zit bij dat sfeervak) van me afgelopen zondag het philips stadion niet in kwam omdat ie vuurwerk bij had. Vervolgens rest van de middag zitten janken op het station
pi_58058507
inmaken die Groningers. imago schade plus nederlaag tegen de club die ze zo haten. kan niet beter
pi_58058902
AD:
quote:
Ajax wil Spijkerman als hoofd-scouting
AMSTERDAM - Hennie Spijkerman is met Ajax in gesprek over de functie van hoofd-scouting.

De huidige assistent-trainer van het eerste elftal zou vanaf deze zomer moeten beginnen in zijn nieuwe rol. ,,We zijn inderdaad in gesprek met Hennie over de voorwaarden. Hij staat er positief tegenover,’’ erkent Ajax’ technisch directeur Martin van Geel.

Het aanstellen van een hoofd-scouting maakt deel uit van een reorganisatie van het scoutingsapparaat. Dat is een belangrijke aanbeveling uit het rapport van de onderzoekscommissie Coronel. Ajax heeft momenteel alleen een coördinator scouting in de persoon van Fred Arroyo. De directie zal na het sluiten van een akkoord met Spijkerman kijken naar de verdere invulling van de staf. Alfons Groenendijk, nu ook assistent bij het eerste elftal, krijgt geen nieuwe functie Ajax.
pi_58059011
Sjonnie
pi_58059307
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 01:55 schreef Radegast het volgende:
AD:
[..]
En Van der Zee dan? Die overigens nog steeds niks gedaan heeft, althans de TD luistert er niet naar..
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:04:30 #237
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58059682
quote:
psv-fans, mijn god....
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:26:38 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58059895
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef pieterpost_afca het volgende:

[..]

Ik snap niet echt waarom je niet herkent wilt worden op zo'n foto Is het gewoon om stoer te doen of zit der een reden achter waarom ze die gezichten blurren?
Omdat sommigen in de regio Rotterdam wonen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58060090
quote:
Gabri maakt mogelijk woensdagavond zijn rentree in de hoofdmacht van Ajax. Het duel van zondag tegen FC Groningen kwam nog te vroeg voor de middenvelder, maar Adrie Koster overweegt hem in de inhaalwedstrijd mee te laten doen.

"Het gaat de goede kant op", vertelt trainer Adrie Koster in de dinsdageditie van De Telegraaf. "We zullen serieus overwegen hem erbij te halen. Dat zou dan een meevaller zijn na alles wat er is gebeurd." De Spanjaard trainde afgelopen vrijdag voor het eerst mee.

Gabri raakte vorige maand in het thuisduel tegen Willem II geblesseerd. De oud-speler van Barcelona stapte al in de twaalfde minuut met een hamstringblessure van het veld.

Voor FC Groningen staat er behalve eerherstel weinig op het spel, maar Ajax weet dat bij winst de achterstand op PSV is teruggebracht tot drie punten. "Verder moeten we gewoon winnen en dat wisten we zondag ook al", aldus Koster.
pi_58060116
quote:
Koster overweegt rentree Gabri

Gabri maakt mogelijk woensdagavond zijn rentree in de hoofdmacht van Ajax. Het duel van zondag tegen FC Groningen kwam nog te vroeg voor de middenvelder, maar Adrie Koster overweegt hem in de inhaalwedstrijd mee te laten doen.

"Het gaat de goede kant op", vertelt trainer Adrie Koster in de dinsdageditie van De Telegraaf. "We zullen serieus overwegen hem erbij te halen. Dat zou dan een meevaller zijn na alles wat er is gebeurd." De Spanjaard trainde vrijdag voor het eerst mee.

Gabri raakte vorige maand in het thuisduel tegen Willem II geblesseerd. De oud-speler van Barcelona stapte al in de twaalfde minuut met een hamstringblessure van het veld.

Voor FC Groningen staat er behalve eerherstel weinig op het spel, maar Ajax weet dat bij winst de achterstand op PSV is teruggebracht tot drie punten. "Verder moeten we gewoon winnen en dat wisten we zondag ook al", aldus Koster.
Competitie vervalsing !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')