Die was idd goldenquote:Op maandag 14 april 2008 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die reactie van Davids gisteren was wel geniaal:
"We zijn hier niet in Amsterdam." Of iets in die richting.
Na er eerst 16 keer omheen gedraaid te hebben.. Hoop zelf iig dat ie nog wel seizoen eraan vastplakt, al is het maar om de groep mentaal sterk te houden.quote:Op maandag 14 april 2008 13:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoezo raar?!
Hij zei gewoon dat hij het zou aanraden om Davids te houden.. maar dat hij niet zeker weet wat Davids gaat doen..
Is toch niets raars aan..
Afwachten wat San Marco van plan is met hem.. denk dat we Edje weer uit mogen zwaaien..quote:Op maandag 14 april 2008 13:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Na er eerst 16 keer omheen gedraaid te hebben.. Hoop zelf iig dat ie nog wel seizoen eraan vastplakt, al is het maar om de groep mentaal sterk te houden.
Edgar Davids is buiten het veld precies het tegenovergesteld van op het veld. Hij schijnt echt heel aardig en gezellig te zijn en doet heel veel voor het goede doel.quote:Op maandag 14 april 2008 13:27 schreef Prosac het volgende:
Respect voor Edje trouwens, was er gisteren als een van de eersten bij om een groep kids weer naar binnen brengen toen het uit de hand liep.
Nah ja, heb ook weleens ergens gelezen dat ie zn ex-vrouw paar tikken had gegeven, maar hoe betrouwbaar zulke verhalen dan weer zijn.. Ik weet iig wel dat ie veel voor het goede doel doet en in het echt vind ik m altijd goed benaderbaar en netjes. Oftewel Edgarquote:Op maandag 14 april 2008 13:39 schreef MaxC het volgende:
[..]
Edgar Davids is buiten het veld precies het tegenovergesteld van op het veld. Hij schijnt echt heel aardig en gezellig te zijn en doet heel veel voor het goede doel.
Ga misschien wel.quote:Op maandag 14 april 2008 12:45 schreef Riro het volgende:
Jasza verkoop jij je kaartje voor woensdag?
Prachtige actie toen idd. Net als Boban die toen de politie ging klappen omdat ze aan zijn supporters zatenquote:Op maandag 14 april 2008 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
ed vs pet
quote:Ajax vol lof over eigen supporters
FC Groningen - Ajax kon zondag geen doorgang vinden, omdat de fanatieke FC Groningen-aanhang voor brand had gezorgd. Henri van der Aat, de tijdelijke algemeen directeur van Ajax, is vol lof over het gedrag van de meegereisde Ajax-supporters.
Hoe hebt u de gebeurtenissen in Groningen zelf beleefd?
,,Het was erg naar om te zien wat er gebeurde. En chaotisch. Ik kon vanaf mijn plek goed zien hoe de boel in de brand vloog en hoe vervolgens allerlei mensen het veld op kwamen. Een aantal rende zelfs het hele veld over om provocerende gebaren naar onze supporters te maken. Om mij heen vroeg men zich af waar de politie en de brandweer bleef. Daarna ben ik naar de catacomben gegaan en zijn we in overleg gegaan.”
De Ajax-supporters konden een uur later onverrichter zake terug naar Amsterdam.
,,Wij kregen voor de wedstrijd al berichten door dat ze met een enorme omweg naar Groningen hebben moeten rijden. Ze reden op een gegeven moment zelfs in Veendam. Mede daardoor hebben ze er ruim drie uur over gedaan. Vervolgens blijkt dat de wedstrijd niet door gaat en kunnen ze weer weg. Het ontruimen van het Ajax-vak is prima verlopen, daar wil ik ze een groot compliment voor maken. Elke club heeft een kern met supporters die af en toe voor problemen zorgt, ook Ajax. Dat is alom bekend. Maar ik ben er trots op hoe onze meegereisde supporters zich gisteren gedragen hebben. Het gaat om een groep van bijna duizend man, ik hoop oprecht dat zij er woensdag weer bij kunnen en willen zijn.”
Moeten zij opnieuw een kaartje kopen?
,,Nee, mede om de reden die ik net noem hebben we vanochtend met de directie besloten dat zij niet nog een keer de kosten van het busvervoer voor hun rekening krijgen. Daarnaast blijft hun toegangskaartje geldig. De supporters die woensdag niet mee kunnen, krijgen geld terug, maar nogmaals; ik hoop dat ze er allemaal weer zijn want we kunnen de steun erg goed gebruiken. Later vandaag zal op onze website meer uitgewerkte informatie beschikbaar komen.”
Miljuskaquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 14:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe...de grappen over gisteren zijn niet aan te slepen...
quote:Verhaegh nu in belangstelling AZ maar: 'Er was contact met Ajax in winterstop'
14-04-08
Vitesse-verdediger Paul Verhaegh is bezig aan zijn derde seizoen in Arnhem. Verhaegh is met zijn 24 een talentvolle rechterverdediger en lijkt daarmee een ideale speler voor de Nederlandse top. AZ, in potentie nog steeds die topclub, zou wel oren hebben om Verhaegh bij Vitesse los te weken, weet Goal.com uit een directe bron. "Dat is nieuw voor me, heb ik niks over gehoord. AZ is een mooie club. Ze doen het dit seizoen weliswaar minder, maar het is wel een stap omhoog in vergelijking met Vitesse. Ze speelden vorig seizoen niet voor niets voor de titel," vertelde Verhaegh Goal.com na afloop van de wedstrijd tegen NEC.
In de winterstop stond Verhaegh ook op het lijstje van Ajax. De back was tweede keus wanneer de tumultueuze transfer rondom Bruno Silva naar Amsterdam niet rond zou komen. "Met Ajax is wel wat contact geweest, maar Silva ging erheen dus ik ben er niet echt mee bezig geweest. In het begin bij Vitesse had ik wat aanpassingsproblemen, maar ik draai nu weer een goed seizoen. Daarom heb ik vertrouwen dat ik die stap omhoog zou kunnen maken."
Nee oke, hij is nog niet officieel ontslagen, maar zal niet meer lang duren.quote:Op maandag 14 april 2008 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bron?!.
Staat nog nergens? Lekker voor um..
quote:'Ronald Koeman wordt ontslagen'
De tweede Spaanse carrière van coach Ronald Koeman draait uit op een deceptie. De voormalig Ajacied wordt nadat hij zijn trainerschap bij PSV verruilde voor een warm avontuur in Valencia, donderdag ontslagen door de Spanjaarden, zo meldt de Franse sportkrant l’équipe.
Woensdagavond speelt Valencia, dat momenteel nog slechts zes punten verwijderd is van de degradatiezone, de bekerfinale tegen Getaffe, de nummer laatst uit de Spaanse competitie. Het bestuur van de Spaanse topclub laten in l’équipe weten, dat het de hoogste prioriteit geeft aan het handhaven in de Primera Devision. De bestuurders hebben geen vertrouwen dat Koeman dit zal lukken. Dit kost de club een afkoopsom van 3 miljoen euro.
Geen hoofdletters, namen die verkeerd worden getyptquote:Op maandag 14 april 2008 14:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee oke, hij is nog niet officieel ontslagen, maar zal niet meer lang duren.
[..]
Ja, en?quote:Op maandag 14 april 2008 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen hoofdletters, namen die verkeerd worden getypt
Heerlijk was diequote:Op maandag 14 april 2008 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die reactie van Davids gisteren was wel geniaal:
"We zijn hier niet in Amsterdam." Of iets in die richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |