Dat zullen wel flinke spreekkoren worden van de Zippo-side.quote:Op maandag 14 april 2008 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Het is tenminste over met de anti-Ajax shirts in Groningen. Die komen het stadion niet meer in.
De Telegraaf hoeven we vandaag sowieso niet serieus te nemen, suggestieve kutkrant.quote:Op maandag 14 april 2008 12:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nijland durfde vandaag in De Telegraaf of het AD te beweren dat Groningen niets wist dat die shirts (op grote schaal) in omloop waren.
Hij hing het op aan het beladen zijn van de wedstrijd enzo. In ieder geval, het kwam nogal dom over.quote:Op maandag 14 april 2008 12:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook al weet ie het, wat zou hem het uitmaken?
Schijt aan die shirts!
Ik leg helemaal nergens een verband tussen brand en shirts?quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Telegraaf hoeven we vandaag sowieso niet serieus te nemen, suggestieve kutkrant.
Aangezien Nijland gisteravond gewoon verklaarde wel van die shirts af te weten, er niet gelukkig mee te zijn, maar er ook niks aan gedaan te hebben. En zeg nou zelf, wat maakt zo'n shirt nou uit, die dingen zijn overal te krijgen. Er wordt nu weer een link tussen brand en shirts gelegd, slaat nergens op.
dat zeg ik ook niet, ik doel op de suggestieve berichtgeving in de media. Derksen stookte het vuurtje gisteren ook nog even lekker op.quote:Op maandag 14 april 2008 12:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik leg helemaal nergens een verband tussen brand en shirts?
Worden we niet eens kampioen in ons echte shirt.quote:
wat je vervolgens moet doen staat dan al wel duidelijk op het shirt.quote:Op maandag 14 april 2008 12:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Worden we niet eens kampioen in ons echte shirt.
Zou op dat moment het laatste zijn waar ik me druk over zou makenquote:Op maandag 14 april 2008 12:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Worden we niet eens kampioen in ons echte shirt.
Volgens de berichtgeving op de radio wil hij die onschuldige shirts woensdag iig niet meer zien..quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Telegraaf hoeven we vandaag sowieso niet serieus te nemen, suggestieve kutkrant.
Aangezien Nijland gisteravond gewoon verklaarde wel van die shirts af te weten, er niet gelukkig mee te zijn, maar er ook niks aan gedaan te hebben. En zeg nou zelf, wat maakt zo'n shirt nou uit, die dingen zijn overal te krijgen. Er wordt nu weer een link tussen brand en shirts gelegd, slaat nergens op.
nepajacied die gastquote:Op maandag 14 april 2008 12:45 schreef Riro het volgende:
Jasza verkoop jij je kaartje voor woensdag?
quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zullen wel flinke spreekkoren worden van de Zippo-side.
Op zich kan ik het wel begrijpen, redden aan imago wat er nog te redden valt. Het maakt mij verder niet uit, ik heb geen dergelijk shirt.quote:Op maandag 14 april 2008 12:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens de berichtgeving op de radio wil hij die onschuldige shirts woensdag iig niet meer zien..
Vitesse heeft nog een prima kans, er van uitgaande dat f'noord buiten de top 5 eindigt.quote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aah oke. Vitesse moet dus 5 doelpunten goed zien te maken tov NEC. NEC moet uit naar NAC, die goed presteren. Zou in principe voor Vitesse dus wel mogelijk zijn.
quote:Op maandag 14 april 2008 12:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, ik doel op de suggestieve berichtgeving in de media. Derksen stookte het vuurtje gisteren ook nog even lekker op.
Het kan goed zijn dat er intern wel beslissingen genomen zijn, toch?quote:Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trouwens wel weer gezien hoe erg betrouwbaar Johan Derksen is met z'n "deze week gaan er beslissingen vallen bij Ajax"..
Wat zei die dan?quote:Op maandag 14 april 2008 13:15 schreef Breach het volgende:
Wat denken jullie trouwens van Davids, blijft ie of niet.. Want vond de reactie van Adri Koster erg raar bij Studio Voetbal.
Hoezo raar?!quote:Op maandag 14 april 2008 13:15 schreef Breach het volgende:
Wat denken jullie trouwens van Davids, blijft ie of niet.. Want vond de reactie van Adri Koster erg raar bij Studio Voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |