Boete=onzin.quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef maffemuts het volgende:
Uhu, je krijgt wellicht wel rente..
Maar wel pas nadat jij je boete hebt betaald vanwege telaat inleveren
Er wordt geen boete berekend voor het te laat indienen. Hooguit als TS na meerdere brieven van de BD nog steeds zijn aangifte niet had gedaan dat de BD zijn aangifte (niet in zijn voordeel) doet en hij daardoor moet terugbetalen.quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef maffemuts het volgende:
Uhu, je krijgt wellicht wel rente..
Maar wel pas nadat jij je boete hebt betaald vanwege telaat inleveren
jep de vt.quote:Op maandag 14 april 2008 09:50 schreef Sjeen het volgende:
VT? Je belastingaangifte bedoel je? VT=Voorlopige Teruggave...
Niet de VT dus... VT (als in Voorlopige Teruggave) is dat wat je in het lopende jaar aanvraagt.quote:Op maandag 14 april 2008 16:21 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
jep de vt.
we wachten het rustig af.
allen bedankt voor de info
Krijg ik daar iets van te horen dat ze hem binnen hebben? of dat hij al in behandeling is?quote:Op maandag 14 april 2008 19:04 schreef Wexy het volgende:
verwerking van de VT is als ik mij niet vergis 8 weken vanaf datum binnenkomst bij de BD... Pin me er niet op vast want ik werkte niet bij de VT.. gelukkig
Heeft tegenwoordig geen zin. Het standaard antwoord is toch: 'Is ontvangen en in behandeling genomen.'quote:Op maandag 14 april 2008 19:59 schreef Wexy het volgende:
Nee, je krijgt geen bevestigingen dat iets ontvangen is.
Als je 10 weken na insturen nog niets gehoord hebt zou ik als ik jou was 0800-0543 even bellen en vragen hoe het staat met de aanvraag.
Ging mij er ook meer om dat je pas na 10 week kan bellen of hij uberhaupt binnen is.quote:Op maandag 14 april 2008 20:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heeft tegenwoordig geen zin. Het standaard antwoord is toch: 'Is ontvangen en in behandeling genomen.'
Gewoon afwachten. De belastingdienst doet echt geen stap harder omdat jij hebt gebeld, geloof me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |