abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 09:30:57 #276
135305 beequeen
Lost.
pi_58037502

Wat is het toch een mooi joch.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58037503
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
we willen joris zien niet dat gespuisssssssss
Die luie flikker ligt nog in z'n bed te rotten...daar moesten ze is naar kijken.
B&A geven zoals altijd het goeie voorbeeld...
pi_58037509
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:24 schreef beequeen het volgende:
Kijk, dit is nu broederliefde.

[ afbeelding ]
gossie wat liev
  maandag 14 april 2008 @ 09:31:52 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_58037516
Gesprek tussen Brian en zijn broer vanuit het papiaments vertaald:
quote:
Gesprek Brian en Kennett! 12.40 Brian vertelt over diegene die aangereden is (zij noemen hem de 'kreupele') dat hij nog steeds kreupel is en een meisje is achtervolgd naar huis toe. Zij was een nederlandse meisje die stage liep. Ze is door deze 'kreupele' beroofd, verkracht en zwaar mishandeld. Hiervoor heeft deze 'kreupele' voor vast gezeten. Of hij nog vast zit is me niet duidelijk geworden, maar wel dat het alle krantekoppen heeft gehaald toendertijd.13.45 Ene 'Kip' is overleden. Hij heeft geld gestolen van ene Bonjo een grote drugsbaron. 'Kip' heeft toen in Bonjos tuin gegraven met een paar vriendjes van hem en zo 3 ton opgegraven.17.30 Iemand heeft Brian geholpen ene 'Potjo'. Hij schijnt de rechterhand van de overleden 'Kip' te zijn.18.30 Potjo rulez the shit nu, zegt Kenneth. Kortom deze man is nog steeds erg bekend en erg bezig op de Antillen. Niet slim om dit uit te spreken, maar goed!19.30 Brian vraagt Kenneth of hij de avond nog kan herrineren dat ze samen met Potjo iets gingen eten waarna Potjo naar binnen liep en zijn pistool op tafel achter liet.Hierop laat Brian aan Kenneth weten wat hij toen dacht. Brian dacht toen dat hij geen angst moest tonen waar hij erg trots op is, want Potjo en zijn maten zijn mensen waar je veel angst voor voelt als je ze niet kent.21.00 Hier begint hun gesprek over alle meisjes die ze hebben gehad. Of het nou een vriendin was van hun baas of gewoon op de achterbank gebeurde alles word verteld.Waaronder een erg dik meisje die Brian gepakt heeft en die hij 1 van de lekkerste sexpartijen vond die hij zich maar kon bedenken. Hij heeft dit nog nooit aan iemand verteld, zegt hij tegen Kenneth. Dan hebben ze het over een ander meisje waarop Brian vraagt of Kenneth weet hoe het daarmee afgelopen is. Kenneth antwoord dat hij daar niks meer over gehoord heeft en dat hij daar liever niet over wilt praten. Brian gaat toch door en zegt: Ja, maar het is je kind!Kenneth: Ik heb condoom gebruikt dus is niet van mij!Brian: Ja, maar stel je voor het is je kind. Doet het je niks dan?Kenneth: Nee. Brian: En als die kind over een paar jaar voor je neus staat, wat dan?Kenneth: Die meisje heeft drie kinderen en ze heeft al een man, dus...Brian: Heb je geen last van je geweten?Kenneth: Nee. Brian kijkt erg verbaasd en kan het niet geloven.Kenneth verteld dat er toen een hele toestand voor zijn deur was en dat hij beschuldigd werd dat hij de vader was om het feit dat hij geen condoom gebruikt had. En wuift het hele verhaal weg. Met dank aan de vertaalster Bron Nowlive
pi_58037527
Nu kun je goed zien als er iets voor rat en del te doen is dan zijn ze wel vroeg eruit ,moet je morgen ochtend eens zien hoe lang het duurd eer ze er uit zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58037545
Hallooooooooo we willen Joris en niet die twee nepwijven.
  maandag 14 april 2008 @ 09:33:51 #282
111260 Charmian
a little joy
pi_58037554
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aha, thanx. Zal toch wel tegenvallen, zomaar een uitje door heur neus geboord en dat allemaal dankzij papa Ron.
Zal me dan toch weer niks verbazen als het nieuws voorzichtig door de FEBO is gebracht en daar allemaal andere freebees tegenover heeft gezet. Het kind kan anders wel eens hysterisch worden en dat willen we toch niet
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_58037564
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:33 schreef rooie3 het volgende:
Hallooooooooo we willen Joris en niet die twee nepwijven.
Hallooooooooo, spreek voor jezelf.
Voor mij is het prima zo.
pi_58037576
Amanda zegt vandaag de dansles af,anders trekt ze het vandaag niet.
pi_58037580
Bed van Jaap jakkesssss

† In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 09:36:39 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_58037601
Dank je wel @Schatje en natuurlijk de vertaalster van NL. Wie durft er nu nog te zeggen dat Kenniet zo'n onschuldig en vertederend mannetje is?
Een engerd van het zuiverste water, maar dat wist ik al.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58037606
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:34 schreef T-lex het volgende:

[..]

Hallooooooooo, spreek voor jezelf.
Voor mij is het prima zo.
Hallooooooooo een heleboel willen Joris in plaats van die twee nepwijven,alleen lex wil Amanda
pi_58037612
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zal me dan toch weer niks verbazen als het nieuws voorzichtig door de FEBO is gebracht en daar allemaal andere freebees tegenover heeft gezet. Het kind kan anders wel eens hysterisch worden en dat willen we toch niet
jawel willen we wel vooral dat zure gezicht van brian dan hahaahah die baalt toch al dat huub en claire dr vader hebben gezien en gesproken
  maandag 14 april 2008 @ 09:38:14 #289
111260 Charmian
a little joy
pi_58037635
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:37 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

jawel willen we wel vooral dat zure gezicht van brian dan hahaahah die baalt toch al dat huub en claire dr vader hebben gezien en gesproken
'we'= is FEBO dan he
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_58037636
ik ben Zo benieuwd wat de regie met de dreigementen van brian doet.
pi_58037665
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik ben Zo benieuwd wat de regie met de dreigementen van brian doet.
Dit word een pracht dag voor Brian en zijn prinsesje.Dansles moet al wijken,want ze wil dat alles goed verloopt.Nou febo grijp je kans .
pi_58037695
nou in elke geval het weer is pet en ik vind at de febo nu moet laten zien dat ze obectief zijn alle ogen is op hun nu gericht.
pi_58037714
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:37 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Brian's vader mag ook naar de kooi te komen hoor
pi_58037749
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:43 schreef Dementor het volgende:

[..]

Brian's vader mag ook naar de kooi te komen hoor
ik denk dat die man elke dag god op zijn blote knieen dankt dat hij weg is gegaan daar bij die 3 malotten
pi_58037750
Dellie loopt er weer trashy bij speciaal voor bwian.
pi_58037773
Maar goed, het pact wat Brian met Jaap had, is ook geen lang beschoren las ik.
Jaap mag wel uitkijken met de ontslagronde.
Go hard or go home
pi_58037782
och ze gaat samen eten met brajen nu is palma wel goed he stinkerd
pi_58037787
Zie der rennen dat stomme wijf.een speciaal ontbijtje voor Brian.Kom op Jaap je kan het.
pi_58037795
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:45 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

ik denk dat die man elke dag god op zijn blote knieen dankt dat hij weg is gegaan daar bij die 3 malotten
Hij heeft 2 kleine kinderen achtergelaten. Hoe mallotig kan een kind zijn, het waren kinderen. Vind het sneu voor ze.
Go hard or go home
pi_58037807
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:46 schreef noekje het volgende:
Maar goed, het pact wat Brian met Jaap had, is ook geen lang beschoren las ik.
Jaap mag wel uitkijken met de ontslagronde.
idd Jaap is flink er door heen getrokken gisteravond in een gesprek tussen kenniet en brajen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')