Ik dacht dat je een Fokverbod hadquote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed dat dat is blijven hangen.![]()
Dat gaat hij nog vaak tegenkomen namelijk... Huub zou er goe daan doen om de eerste tijd niet te laat in de kroeg te blijven hangen.
Daarnaast heb ik nog veel meer advies, maar ik vraag me af...
Heb jij niet toevallig een half jaartje vrij in je agenda ?quote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef dieenebart het volgende:
Daarnaast heb ik nog veel meer advies, maar ik vraag me af...
?quote:Op maandag 14 april 2008 01:00 schreef BarryK het volgende:
Huub verknalt de ultieme verhaallijn van achter.
De avond dat ze te horen hadden gekregen dat DGK ging stoppen had iedereen een gesprekje achter. Huub baalde nogal dat hij weg uit dat huis moest en t huis niet kon winnnen, dus hij zei: "mag ik het huis in de fik zetten". Ze reageerden met: "we zullen erover na denken"
Streamlock
nee heur... deze verhaallijn is al gebeurd.... (hij heeft een aantal meubels in de fik gestoken)quote:Op maandag 14 april 2008 01:00 schreef BarryK het volgende:
Huub verknalt de ultieme verhaallijn van achter.
De avond dat ze te horen hadden gekregen dat DGK ging stoppen had iedereen een gesprekje achter. Huub baalde nogal dat hij weg uit dat huis moest en t huis niet kon winnnen, dus hij zei: "mag ik het huis in de fik zetten". Ze reageerden met: "we zullen erover na denken"
Streamlock
Truste Chufiquote:Op maandag 14 april 2008 01:03 schreef chufi het volgende:
Trusten allen
Pff dat was geen waardige verhaallijn, dat was introductie voor gastspeler.quote:Op maandag 14 april 2008 01:02 schreef Desii het volgende:
[..]
nee heur... deze verhaallijn is al gebeurd.... (hij heeft een aantal meubels in de fik gestoken)
Jipie Joris is er (mega sympatieke gast....) en ook nog
De regie is het overduidelijk met je eens, die close-ups de hele tijdquote:Op maandag 14 april 2008 01:14 schreef BarryK het volgende:
Ik vind Anouk wel leuk hoor, niet heel knap maar ze heeft wel wat leuks
quote:Op maandag 14 april 2008 01:15 schreef Ziet het volgende:
omg, ik trek mijn woorden van daarnet in
die lach!!!!!!!!!!!!!!
Ach ja, liever dat 'ie naar de hoeren gaat dan een Joran vd Sloot'je pleegt..quote:Op maandag 14 april 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
kenneth geeft toe dat ie naar de hoeren is geweest voordat ie een vriendin had.
eenschquote:Op maandag 14 april 2008 01:16 schreef BarryK het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat Kennie niet zo erg is... hij is alleen verschrikkelijk dom.
Die oom van hem woont daar ook nogquote:Op maandag 14 april 2008 01:18 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ach ja, liever dat 'ie naar de hoeren gaat dan een Joran vd Sloot'je pleegt..
wat een verschil een mooi naturel meisjequote:Op maandag 14 april 2008 01:23 schreef Spaarne het volgende:
Oooooo, daar gaan we weer. "Vanavond gaan we los. Laat ze trillen. Ik lik je. Geef je over aan de beat."
[ link | afbeelding ]
Pruik from hellllllllllllllllllllll
Amanda zal er wel weer een nieuwe beste vriendin bij hebbenquote:Op maandag 14 april 2008 01:23 schreef Spaarne het volgende:
Oooooo, daar gaan we weer. "Vanavond gaan we los. Laat ze trillen. Ik lik je. Geef je over aan de beat."
Pruik from hellllllllllllllllllllll
Volgens mij hangt er al een deel op half acht, of hoort dat zo ?quote:
Zag ik ook net ja. Een soort rattenstaart. Pruik valt uit mekaar.quote:Op maandag 14 april 2008 01:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er al een deel op half acht, of hoort dat zo ?
Moet ze maar niet voor de zoveelste keer die teaser-dansjes doen.quote:Op maandag 14 april 2008 01:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er al een deel op half acht, of hoort dat zo ?
quote:Op maandag 14 april 2008 01:08 schreef Kevv het volgende:
Snap trouwens niet dat Anouk zich amper bij Claire laat zien..
maakt het wat uit?quote:Op maandag 14 april 2008 01:39 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als ik Kenny was zou ik opteren voor een achterhoofd-implantaat.
Hebben apen ook zo'n plat achterhoofd? Gorilla's wel volgens mij.
Afkraken? Ik verbaas mij er over.quote:Op maandag 14 april 2008 01:41 schreef avonne het volgende:
[..]
maakt het wat uit?
Als hij van zich zelf zou vinden dat hij superknap is (zoals Amanda, Nadia enDennis hadden) vind ik het wel ok om iemand op zijn uiterlijk af te kraken, maar, nee, nu niet.
vind het wel een schatjequote:Op maandag 14 april 2008 01:41 schreef avonne het volgende:
[..]
maakt het wat uit?
Als hij van zich zelf zou vinden dat hij superknap is (zoals Amanda, Nadia enDennis hadden) vind ik het wel ok om iemand op zijn uiterlijk af te kraken, maar, nee, nu niet.
Kenneth is op een dommige manier heul grappig..... veel sympatieker als z'n broerquote:Op maandag 14 april 2008 01:43 schreef avonne het volgende:![]()
ik vind Kenneth wel leuk
"ik weet niet wat voor terror er morgen komt, maar nu kan ik nog LACHEN!!!!!!!"
quote:Op maandag 14 april 2008 01:47 schreef BarryK het volgende:
Kenny is zo'n figuur die als je 'm aanspreekt en een club binnenlaat of een drankje aanbiedt ofzo dat hij dan de hele avond bij je blijft staan praten enzo.
Hij heeft een beetje iets zieligs over zich vind ik, hij bedoelt het volgens mij echt niet verkeerd en natuurlijk is hij voor z'n broer.
Ik vind hem ook wel iets sneus hebben. En denk ook dat ie de hele avond aan je blijft plannen en maar praten over liften en andere elektrieke apparaten.quote:Op maandag 14 april 2008 01:47 schreef BarryK het volgende:
Kenny is zo'n figuur die als je 'm aanspreekt en een club binnenlaat of een drankje aanbiedt ofzo dat hij dan de hele avond bij je blijft staan praten enzo.
Hij heeft een beetje iets zieligs over zich vind ik, hij bedoelt het volgens mij echt niet verkeerd en natuurlijk is hij voor z'n broer.
Veeeeeeeeeuul beter. Maar verder is Kenny wel grappig zoals ie is hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
Zo dan? Ik heb voornamelijk de kaak een beetje minder zwaar gemaakt.
[ afbeelding ]
Gek dat hij dan zo'n achterbakse gluip als broertje heeft, he?quote:Op maandag 14 april 2008 01:52 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeuul beter. Maar verder is Kenny wel grappig zoals ie is hoor.
En grappig dat Brian dat omgekeerd heeft....quote:Op maandag 14 april 2008 01:51 schreef Ziet het volgende:
eigenlijk is het best knap dat huub zo goed kan draaien en piano kan spelen,
hij heeft absoluut geen ritme gevoel met dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |