Heb je een stadionverbod Venom? Of kun je fysiek niet naar de FC? (ben ik altijd al nieuwsgierig naar geweest, sorry)quote:Op maandag 14 april 2008 00:45 schreef venomsnake het volgende:
Dat het een heet middagje zou worden was wel duidelijk, maar dit had natuurlijk niemand verwacht.![]()
Als ik al die beelden zo bekijk dan had het volgens mij nog veel erger kunnen aflopen.
Vraag me af hoe de sfeer woensdag zal zijn in het stadion..
Dit was een dag dat ik denk ik blij moet zijn dat ik er niet bij kon zijn.
Sterkte jongen!quote:Op maandag 14 april 2008 00:54 schreef venomsnake het volgende:
Zonder in details te treden, maar fysiek gaat het niet meer op dit moment, ziek.
Stadionverbod tochquote:Op maandag 14 april 2008 00:54 schreef venomsnake het volgende:
Zonder in details te treden, maar fysiek gaat het niet meer op dit moment, ziek.
quote:Meeste gewonden stadionbrand weer uit ziekenhuis
groningen
Het grootste deel van de voetbalsupporters die zondagmiddag na de brand in het stadion van FC Groningen gewond naar het ziekenhuis werden gebracht, zijn weer thuis. Dat maakte de Hulpverleningsdienst Groningen zondagavond bekend. In totaal moesten er 28 mensen naar de twee Groningse ziekenhuizen en de doktersdienst. De meesten van hen kampten met ademhalingsproblemen.
24 Voetbalfans zijn inmiddels weer thuis, vier moeten nog een nachtje blijven. In eerste instantie was sprake van vier gewonden die naar het ziekenhuis moesten. Over de aard van de verwondingen doet de Hulpverleningsdienst geen mededelingen.
dvhn
Moeten wij jullie er ook nog even aan het volgende herinneren?quote:Op maandag 14 april 2008 08:00 schreef ralph_lisse het volgende:
Wat zondag bij FC Groningen is gebeurd is buiten alle proporties. Dat noemen zich fans en ik beperk me even tot de relschoppers. De goede leiden weer onder de kwade. Maar ik vind dat de KNVB dit soort gedrag heel hard moet straffen zodat een fan het de volgende keer wel uit zijn hoofd laat. Wat ik zelf redelijk gepast vind :
1) Ajax moet met 3-0 winnnen
2) FC Groningen uit de competitie
3) FC groningen UEFA uitsluiten voor 1 seizoen
Door zulke harde maatregelen leren ze een keer wat!
Maar goed dat is mijn mening!
Oh ja omdat die paar relschoppers het leuk vonden het te verpesten voor iedereen, moeten alle groningers maar boeten? d8 het niet...quote:Op maandag 14 april 2008 08:00 schreef ralph_lisse het volgende:
Wat zondag bij FC Groningen is gebeurd is buiten alle proporties. Dat noemen zich fans en ik beperk me even tot de relschoppers. De goede leiden weer onder de kwade. Maar ik vind dat de KNVB dit soort gedrag heel hard moet straffen zodat een fan het de volgende keer wel uit zijn hoofd laat. Wat ik zelf redelijk gepast vind :
1) Ajax moet met 3-0 winnnen
2) FC Groningen uit de competitie
3) FC groningen UEFA uitsluiten voor 1 seizoen
Door zulke harde maatregelen leren ze een keer wat!
Maar goed dat is mijn mening!
Ga voor SBS werken, sensatiezoekerquote:Op maandag 14 april 2008 09:48 schreef SCH het volgende:
SPOED
Voor mijn werk bij de omroep ben ik op zoek naar mensen die er gisteren bij waren en die kunnen vertellen wat er precies is gebeurd en mis gegaan, met het blussen, met de nooduitgangen, met de stewards etcetera!!!
Prosac? Noca? Bullet-Tooth?
Bel mij aub -even weggehaald nu je iemand hebt gevonden- of PM me.
Had de eerste 5 minuten geschraptquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/Groningen-Ajax-brand.wmv
Voor de liefhebber.
Woensdag dan maar weer tegen jullie. Gezellig.
Ik heb die film niet gemaakt hequote:Op maandag 14 april 2008 10:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had de eerste 5 minuten geschrapt
Je hebt PM.quote:Op maandag 14 april 2008 09:48 schreef SCH het volgende:
SPOED
Voor mijn werk bij de omroep ben ik op zoek naar mensen die er gisteren bij waren en die kunnen vertellen wat er precies is gebeurd en mis gegaan, met het blussen, met de nooduitgangen, met de stewards etcetera!!!
Prosac? Noca? Bullet-Tooth?
Bel mij aub of PM me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |