Blijkbaar niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:00 schreef Prosac het volgende:
Trouwens, is het brandje in het uitvak nog op tv geweest, of was dat niet interessant genoeg?

Is gebeurd.. vlak voor de aftrap.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Blijkbaar niet interessant genoeg.
Zou wel heel triest zijn als dat is gebeurd trouwens..

5 miljoen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:16 schreef sjimz het volgende:
Cahais volgend jaar naar Amsterdam!
Als speler van Ajax

toch weer 3,5 miljoen winst dan in een half jaar tijd.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koopje!
En anders gewoon een arbitragezaak wegens positieverbetering!

Ik vond Cahais van begin af aan al een goede aankoop en heb toen al gehoopt dat hij dezelfde overstap als Luis zou maken over een tijdje.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Oeh, volgens mij is ome sjimz fan..

Klopt. Klein fikkie, of in ieder geval veel rook. Stond er ver vanaf. En nu was het wel snel voorbij.quote:

Was een rookbommetjequote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Klein fikkie, of in ieder geval veel rook. Stond er ver vanaf. En nu was het wel snel voorbij.![]()
Was weer een spectaculaire wedstrijd, zo ken ik de FC weer. Afgelopen zondag een nogal slechte beurt gemaakt, maar nu zat de sfeer er wel aardig in. Hoewel dat warmlopen in die fun-only shirtjes natuurlijk een beetjewas, maar daar zullen jullie het zelf ook wel mee eens zijn.
Goed gespeeld, gelijkspel was wel terecht geweest. Tot volgend jaar maar weer.

Sorryquote:

Had je vorig jaar laatste wedstrijddag bij moeten zijn. Toen bleek dat Psv kampioen was geworden ontplofte (...) de Euroborg.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar iig dat jullie:
En psv word weer kampioen gingen zingen vond ik het trieste van het hele seizoen zowat![]()
Zijn jullie holmaatjes?

quote:Op donderdag 17 april 2008 03:42 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Had je vorig jaar laatste wedstrijddag bij moeten zijn. Toen bleek dat Psv kampioen was geworden ontplofte (...) de Euroborg.

boeiend.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:19 schreef Jasza het volgende:
En psv word weer kampioen gingen zingen vond ik het trieste van het hele seizoen zowat![]()

quote:Op donderdag 17 april 2008 08:43 schreef MaxPower het volgende:
weinig ludieke songs van ajaxzijde voorzover ik kon horen via internet?

Ik zal het even doormailen aan van Geel.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:12 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de man van de wedstrijd voor mij gister. Los van de goal vond hem erg sterk spelen en lekker rustig aan de bal. Goede aanwinst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |