Statistiekgeilheid eerder.quote:Op maandag 14 april 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
OA is die traditie gestart. Zal wel iets met de spamhormonen van sommige KSC'ers te maken hebben.
Ja ik zat ook al te kijken naar zo'n geile zwartequote:Op maandag 14 april 2008 09:40 schreef MPG het volgende:
Hmmmz... Erg vervelend probleem.
Eens even denken. Ik zou gewoon voor een nieuwerwetse senseo gaan.
Zoeen dus:
http://www.senseo.philips.com/index.asp?pl=NL
jajaja... zie laatste post vorig blad (mits 50posts per pagina)quote:
quote:
Goed planquote:[..]
Ja ik zat ook al te kijken naar zo'n geile zwarte. Vanavond maar naar de Mediamarkt tuffen.
Ik zeg het zo vriendelijk mogelijk; hoepel op met je spam.quote:Op maandag 14 april 2008 09:41 schreef ethr het volgende:
Kuukske, bestel dat ding nou gewoon bij mij. >:
quote:Op maandag 14 april 2008 09:41 schreef MPG het volgende:
jajaja... zie laatste post vorig blad (mits 50posts per pagina)
Jo0Lzquote:
Waarom spam?quote:Op maandag 14 april 2008 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zeg het zo vriendelijk mogelijk; hoepel op met je spam..
Je hebt die website nou al tig keer genoemd. En ik ben niet geïnteresseerd. Dus ga een bushokje zoeken.quote:Op maandag 14 april 2008 09:43 schreef ethr het volgende:
Waarom spam?
Mot je maar niet achter de schermen postenquote:
Het is mijn eigen bedrijf, probeerde te helpen, maandagochtend ja? Met Senseo's zijn we goedkoper dan Media Markt.quote:Op maandag 14 april 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt die website nou al tig keer genoemd. En ik ben niet geïnteresseerd. Dus ga een bushokje zoeken.
Of JeRa moet gewoon eens leren tellenquote:Op maandag 14 april 2008 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot je maar niet achter de schermen posten![]()
Nou bedankt voor je 'hulp'. Maar ik ga gewoon naar de MM.quote:Op maandag 14 april 2008 09:45 schreef ethr het volgende:
Het is mijn eigen bedrijf, probeerde te helpen, maandagochtend ja? Met Senseo's zijn we goedkoper dan Media Markt.
quote:Op maandag 14 april 2008 09:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jo0Lz
Hoe is het nou?
Lang niet gezien.
Kopje koffie?
Zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan, maar er zijn mensen die dat soort dingen op internet bestellen. Sorry? Ik pak nog maar weer een bak koffiequote:Op maandag 14 april 2008 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou bedankt voor je 'hulp'. Maar ik ga gewoon naar de MM.
Ik zie daar het nut niet van in. Doorgaans werken mensen 5 dagen per week. Je bestelt zo'n enorme doos via Internet, met het gevolg dat je op zaterdagochtend als een gek naar het Postkantoor moet om je pakket op te halen. Omdat je niet thuis bent op moment van bezorgen. En dan sta je nog eeuwen in de rij ook, bij dat postkantoor. Ammereet, als ik iets koop wil ik het meteen hebbenquote:Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef ethr het volgende:
Zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan, maar er zijn mensen die dat soort dingen op internet bestellen. Sorry?
Haha oke oke fair enoughquote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Doorgaans werken mensen 5 dagen per week. Je bestelt zo'n enorme doos via Internet, met het gevolg dat je op zaterdagochtend als een gek naar het Postkantoor moet om je pakket op te halen. Omdat je niet thuis bent op moment van bezorgen. En dan sta je nog eeuwen in de rij ook, bij dat postkantoor. Ammereet, als ik iets koop wil ik het meteen hebben.
Nee oké. Maar toch hè. Toch.quote:Op maandag 14 april 2008 09:52 schreef ethr het volgende:
Haha oke oke fair enoughKan ik wel in komen, maar kon ik van tevoren niet weten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |