http://nizno.4shared.com/quote:Op woensdag 23 april 2008 14:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je m niet neurien of iets en dan uploaden
Peter, Bjorn & John - Young Folks lijkt me gezien het fluitenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:50 schreef Wexy het volgende:
Ik zoek een liedje waar ik eigenlijk alleen het fluitje van weet. En aangezien fluiten niet makkelijk is op een forum heb ik geen idee hoe ik het echt uit moet leggen.
Het klinkt mij als een redelijk nieuw nummer.
Ik zoe een poging om het te vertalen naar tekst,
hoog hoog hoog hoog laag laag hoog hoog laaaaaag
laag laag laag laag laag lager lager laag laag laaaager
laaaaa la la la laa laa laa laa laa laaaaa
laaaaa la la la laa laa laa laa laa laaaaa
Zo klink het voor mij in elk geval zou ook kunnen zijn dat het 2e stukje eigenlijk net zo is als het eerste stukje maar in mijn gevoel klinkt het lager.
Ja ik weet ik ben moeilijk dat ik nou net een fluitje uit een liedje onthoud en verder niet....
Ja dus..quote:Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
http://nizno.4shared.com/
daar het fluitje.wma
Thank youquote:Op woensdag 23 april 2008 15:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks lijkt me gezien het fluiten
Bridge on the river Kwai ?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef alors het volgende:
oke, ik heb hier een vage omschrijving van iets wat ik alweer een tijd geleden op de radio hoorde.
Het is een redelijk bekend achtergrondmuziekje. Het is grotendeels of geheel instrumentaal, maar ik geloof dat er in het begin gezongen of gepraat wordt. Volgens mij waren het 3 tonen die je vrijwel het hele nummer hoort. Ik geloof dat de presentator nog iets zei over een brug.. dat het in een film gebruikt werd wanneer iemand op een brug reed (in Amerika) en/of dat het nummer de titel had van/met een brug.
quote:
Nee, die zijn het niet, wel mooi liedjequote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef ObviousClone het volgende:
A bridge over troubled water
Elissa & Cheb Mami - Haliliquote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
als iemand deze weet dan krijgt die een naamtopic van me
voila, muchas gracias seņoritaquote:Op woensdag 23 april 2008 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Elissa & Cheb Mami - Halili
Kom maar op met die topic...
Beach Boys - God Only Knowsquote:Op woensdag 23 april 2008 21:54 schreef keezert het volgende:
hallo
ik zoek een oud liedje dat zondagochtend te horen was op sky radio
en de playlist staat er maar heel kort op GRRRR
het refrein van het liedje ging ongeveer zo: What would I do if you don;t love me anymore? zoiets
heeft iemand een idee? het is best een bekend nummer uit de 60s of 70s
bedankt
doei doei
kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |