Bepaalde iemanden hebben on stream verteld dat ze zijn vrouw van voor en achter wilde uitwonen.......quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Eens!! Hoe kan papa zich met de regie bemoeien?
Inderdaad. Als moeder van Amanda was ik dan ook spontaan langs gegaan.quote:Op zondag 13 april 2008 21:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ergens vind ik het ook wel verfrissend eigenlijk dat iemand van buiten het niet pikt dat hij beledigd wordt op TV onder het mom van "het is allemaal voor het spel".
ikke ook wil dat ratten stel kapot zien gaanquote:Op zondag 13 april 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen is helemaal in de zevende hemel.![]()
![]()
![]()
Natuurlijk is dit hartstikke oneerlijk. Puur spelbederf door die mafkees van een Pa die zichzelf bij het spel heeft betrokken en zo dom is om in te stemmen met een huwelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk te gek. Dit alles is allemaal in het nadeel van Jaap en dat is toch niet eerlijk.
Dellie mocht willen dat ze slechts een kwart van zo'n familie had!quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef fredfik het volgende:
petje af voor de familie van clair !!!!!!
Hij is niet zelf naar de telegraaf gegaan. Die informatie had de telegraaf van de redactie van de gouden kooi.quote:Op zondag 13 april 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owww, we zitten dus hier...
Vader van Claire: "Je hoeft ook niet alles te weten wat er buiten gebeurd, en dan staat het ineens in de krant..."
Die jankerd is zelf naar de krant gestapt., hoezo staat het er ineens in.
Claire wordt alleen maar geroemd, volgens haar vader. Daarom had ze ook 3% bij de popipoll
quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef LucasV het volgende:
Sodeju , eer je klaar bent met de OP is het topic alweer haast vol.
Eens! Het verbaast me zelfs dat het nooit eerder is gebeurd.quote:Op zondag 13 april 2008 21:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ergens vind ik het ook wel verfrissend eigenlijk dat iemand van buiten het niet pikt dat hij beledigd wordt op TV onder het mom van "het is allemaal voor het spel".
Zeker weten.Hij legt het ook keurig uit.quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef fredfik het volgende:
petje af voor de familie van clair !!!!!!
Zo zie ik het ook; hij kan via de achterdeur binnenkomen!quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
Tja zo zie je maar wat een invloed een familie met geld kan hebben
Het doet nog steeds pijn?quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit hartstikke oneerlijk. Puur spelbederf door die mafkees van een Pa die zichzelf bij het spel heeft betrokken en zo dom is om in te stemmen met een huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |