quote:Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat boeit me allemaal niet, nu. Ik vind het puur mooi dat dat ordinaire mokkel niet mee mag.
Slechte zaak. Zeker nu amanda niet mee mag om die jurk te kopen. Dat er op de dag zelf maar zoveel mogelijk terror mag plaatsvinden.quote:
+1quote:
Inderdaad ...weer een dieptepunt in de kooi.quote:Op zondag 13 april 2008 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gatverdamme Jaap, waarom voer je die opdracht van "achter" uit. Werkelijk om te kosten![]()
Wat je gezegd hebt staat niet in verhouding tot wat bijvoorbeeld Huub over familieleden heeft geventileerd....die heeft nog nooit die opdracht gehad om iets recht te trekken.
Natuurlijk die godvergeten familie van Claire die dat als eis op tafel heeft gelegd.......?
Echt....dit staaltje slaat werkelijk alles......
Wat een aansteller, dat ie dat niet ff relativeert.quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Py het volgende:
Wat is dit voor spelbemoeienis. Omdat papa het niet leuk vindt wat er over zijn vrouw is gezegd.
Ja Noekje, maar dat is toch te triest voor woorden....dat Jaap daar intrapt....werkelijk ongelooflijk....quote:
Ik juich meeeeeeeeeeee..........quote:Op zondag 13 april 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp mag Amanda dinsdag niet mee.![]()
![]()
![]()
Korte SL, ging over Amanda.
Hij heeft geen contact gezocht met de Telegraaf.quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sukkel van een papa, hij heeft zichzelf bij het spel betrokken.....
* beequeen is helemaal in de zevende hemel.quote:Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Dat boeit me allemaal niet, nu. Ik vind het puur mooi dat dat ordinaire mokkel niet mee mag.
Des te harder valt ze met dr bek van die wolk af.quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad ...weer een dieptepunt in de kooi.
Wat een debiele zooi ...en dit allemaal voor een naief dom meisje die denkt dat zij een droomhuwelijk aangaat![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |