quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef sander-3 het volgende:
waarom godverdomme weer zo'n tering stream lock. Ik hoop dat degene die dat doet, zijn handen verliest.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef schatje het volgende:
Ik geloof geen zak van Jaap. Het is een act, emo Jaap.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:19 schreef sander-3 het volgende:
waarom godverdomme weer zo'n tering stream lock. Ik hoop dat degene die dat doet, zijn handen verliest.
en de cholera.quote:Op zondag 13 april 2008 21:20 schreef schatje het volgende:
Jaap kan de tering krijgen.
Laten we het hopen, en dat hij dan die stinkende nepJaap bovenop dat z'n moddervette potje ramt.quote:Op zondag 13 april 2008 21:21 schreef Prospera het volgende:
Plotselinge SL midden in zijn verklaring, is Pa komen binnenstormen?
[ afbeelding ]
O sjips, hij is er echtquote:Op zondag 13 april 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Wil je mee naar huis? Ga je niet mee naar huis.
Grapje van paps hoor.
Hij mag zich van mij ook opblazen in Afrika, dan hebben al die kutkinderen daar ook wat te eten.quote:Op zondag 13 april 2008 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Misschien een alternatief om mee af te vallen
Helemaal niet mooi, te triest voor woorden dat een speler gemasseerd moet worden door papa en mama die achter ook nog eens eisen op tafel leggen. Hoezo op eigen krachtquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag zich van mij ook opblazen in Afrika, dan hebben al die kutkinderen daar ook wat te eten.
Inderdaad, belachelijk. Nog even en Bassie en Adriaan komen erbijquote:Op zondag 13 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mammie mag alleen mee.......jurkjes kopen.....jezus, het is verworden tot echt een derderangs kinderspelletje....
En papa Claire, ik steun Claire helemaal niet......
Dat boeit me allemaal niet, nu. Ik vind het puur mooi dat dat ordinaire mokkel niet mee magquote:Op zondag 13 april 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Helemaal niet mooi, te triest voor woorden dat een speler gemasseerd moet worden door papa en mama die achter ook nog eens eisen op tafel leggen. Hoezo op eigen kracht
Volgens mij wel ja om zijn Milf uitspraken en lingerie van de moeder van Claire etcquote:Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef Kinga het volgende:
OMG, het draait allemaal om Jaap?!
LMAO. Heb je wat aan, aan die nep excuses.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat boeit me allemaal niet, nu. Ik vind het puur mooi dat dat ordinaire mokkel niet mee mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |