verklaar je nader...quote:Op zondag 13 april 2008 21:13 schreef MouzurX het volgende:
Niks, ik wil niks worden, oud worden is kut. (ouder dan zeg maar 30)
Je moet gaan werken en werken is kut. ( niet dat ik zo'n tokkie wordt maar liever niks doen dan werkenquote:
idem (maar dan op een schoolquote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef mounirk het volgende:
ik wou meester worden en hopla!
Ik ben nu meester
juf·frouwquote:
Dus van een uitkering leven?quote:Op zondag 13 april 2008 23:17 schreef WurM het volgende:
[..]
juf·frouw
't Is maar goed dat je dat niet bent geworden dan!
Ik weet niet meer wat ik wilde worden. Te lang geledenUiteindelijk ben ik semi-taalpurist geworden en dat bevalt me best goed
quote:Op zondag 13 april 2008 23:17 schreef WurM het volgende:
[..]
juf·frouw
't Is maar goed dat je dat niet bent geworden dan!
Ik weet niet meer wat ik wilde worden. Te lang geledenUiteindelijk ben ik semi-taalpurist geworden en dat bevalt me best goed
Nee dat was volwassen, das wat anders.quote:
duh, okeequote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat was volwassen, das wat anders.
Toen je van de lagere school af kwam? Grote jongen was jij!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Lijst13 het volgende:
Straaljager piloot. Alleen kwam ik er toen achter dat je < 1.94m moest zijn
Die 'grap' had ik pas willen plaatsen nadat iemand erover ging zeiken. Speel nu eens mee.quote:
Het zit je niet mee vandaag, al 2 keer je grap gestolen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die 'grap' had ik pas willen plaatsen nadat iemand erover ging zeiken. Speel nu eens mee.
Het is een drama vandaag, zowel heen als terug naar school gedonder met treinen. Het viel me nog alles mee dat ik mijn tentamen behaald had, dubbeltje viel precies de goede kant op en op FOK! gaat het niet veel beter.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Het zit je niet mee vandaag, al 2 keer je grap gestolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |