Ah, ik sta op de noordzijde, dus ik ben hooligan, dus ben geen echte supporter... ga eens terug naar het heerenveen-topic.quote:Op zondag 13 april 2008 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ach.. het bewijs dat voetbalhooligans niet erg slim zijn is vandaag maar weer eens bewezen. Tof weer een doodsteek voor de echte supporters
Daarnaast snap ik nog steeds niet wat ze er mee wilde bereiken?quote:Op maandag 14 april 2008 00:10 schreef drpuff het volgende:
Een erg domme actie van de veiligheidsman van Groningen. Deze had nooit voor een actie als deze toestemming mogen geven. Dat er opgeroepen werd middels pamfletten om uit te kijken met brandende voorwerpen en de paar emmertjes water langs het veld zegt al genoeg dat een actie als deze niet kosjer is.
Ook de brandweer gaf gewoon toestemming. Op zich ook niet zo vreemd, want alle voorgaande acties in de jaren "fanatics" in de Euroborg en Oosterpark daarvoor waren ook goed gegaan. (ook wc-rol acties)quote:Op maandag 14 april 2008 00:10 schreef drpuff het volgende:
Een erg domme actie van de veiligheidsman van Groningen. Deze had nooit voor een actie als deze toestemming mogen geven. Dat er opgeroepen werd middels pamfletten om uit te kijken met brandende voorwerpen en de paar emmertjes water langs het veld zegt al genoeg dat een actie als deze niet kosjer is.
was die er al maarquote:Op zondag 13 april 2008 23:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oh en een rookverbod in het voetbalstadion komt er nu ook mooi
flikker op domme mongoolquote:Op maandag 14 april 2008 00:02 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ah, ik sta op de noordzijde, dus ik ben hooligan, dus ben geen echte supporter... ga eens terug naar het heerenveen-topic.
hop hop en nu weer terug naar het Opzij forum.quote:Op zondag 13 april 2008 23:49 schreef Hanenwurger het volgende:
Ach ja voetbalfans... ze staan ergens evolutonair gezien tussen de zakpijp en de harige baviaan...
bloed irritant mensen die voor je staan te rokenquote:Op maandag 14 april 2008 00:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ga jij hem handhaven zeker
Je mag niet roken meneer, uitmaken die sigaret![]()
hey puff man jij houdt toch wel van een pyrootje hier of daar?quote:Op maandag 14 april 2008 00:10 schreef drpuff het volgende:
Een zeer domme fout dan van ook de brandweer. In Amsterdam mag tegenwoordig ook vrij weinig (alles moet geimpregneerd zijn, moet in draaiboeken staan etc.). Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen voor onze vellen papier die we gebruiken voor coreo-acties. Natuurlijk iets minder snel brandbaar als wc-papier maar alsnog doen die het ook goed.quote:Op maandag 14 april 2008 00:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook de brandweer gaf gewoon toestemming. Op zich ook niet zo vreemd, want alle voorgaande acties in de jaren "fanatics" in de Euroborg en Oosterpark daarvoor waren ook goed gegaan. (ook wc-rol acties)
dat neemt niet weg dat er misschien wat beter nagedacht had kunnen worden, dus vanaf nu zullen wc-rollen net als fakkels verboden goed zijn in het stadion.
Zolang de gevolgen te overzien zijn ben ik er niet vies man. Maar dit is natuurlijk erg naief. Hebben die gasten dan niets geleerd van Ajax - Feyenoord dit seizoen?quote:Op maandag 14 april 2008 00:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hey puff man jij houdt toch wel van een pyrootje hier of daar?
tja het brand dus al aardig voor het vak nog voor de spelers opkomen........ dan moet de clubleiding toch ingrijpen en de spelers binnen houden. Als je weet dat er nog een hele berg papier aan gaat komen weetj e dat het vuur alle kanten op zal gaan.......... duidelijk onderschat dusquote:Op zondag 13 april 2008 23:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
fotoverslag groningen kant :
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0708.php?id=552&sid=2007
ondersteund mijn verklaring dat die brand wel mee viel.quote:Op maandag 14 april 2008 00:33 schreef Jasza het volgende:
Is dat zo boeiend Jorien?
Als ik het wel heb stond er ook rook in de kleedkamer, via de ventilatiequote:Op maandag 14 april 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja het brand dus al aardig voor het vak nog voor de spelers opkomen........ dan moet de clubleiding toch ingrijpen en de spelers binnen houden. Als je weet dat er nog een hele berg papier aan gaat komen weetj e dat het vuur alle kanten op zal gaan.......... duidelijk onderschat dus
ik had jou er weleens tussen willen zien in de rook en de chaos.quote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ondersteund mijn verklaring dat die brand wel mee viel.
ja heb al meerdere keren dit topic gepost dat het raar is dat de spelers daar een uur zijn gebleven en zo in de slechte rook bleven zitten waardoor er niet gespeeld kon worden. Dat blijf ik raar zitten.quote:Op maandag 14 april 2008 00:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ik het wel heb stond er ook rook in de kleedkamer, via de ventilatie
wees blij dat het meeviel. en loop niet zo te dramatiseren.quote:Op maandag 14 april 2008 00:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik had jou er weleens tussen willen zien in de rook en de chaos.
idd.. nee, dít is pas erg:quote:Op maandag 14 april 2008 00:56 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
wees blij dat het meeviel. en loop niet zo te dramatiseren.
Jorien de held was gewoon blijven staan tussen de vlammetjes die niks voorstelde johquote:Op maandag 14 april 2008 00:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik had jou er weleens tussen willen zien in de rook en de chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |