kortom het is door iedereen onderschat, ook de mensen op de tribunequote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
de meeste rollen komen van ring 2, de mensen die daar zitten hadden niet door hoe het beneden ging. Spelers komen het veld op, dus het zal wel meevallen. Die gedachte. Tot en met de opkomst heerste er ook nog die lacherige sfeer, alleen zien mensen dan al wel hoe onbeholpen de blauwe jasjes voor die tribunes bezig zijn.
juist.. het filmpje van DolleDingo laat ook zien hoe snel men het lachen is vergaan. Vrolijke lacherige sfeer bij de opkomst en 10 seconden later de chaos van vluchtende mensen.quote:Op maandag 14 april 2008 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kortom het is door iedereen onderschat, ook de mensen op de tribune
die film zouden ze goed kunnen gebruiken in de evulatie , je ziet al 2 duidelijke fouten , 1 die vent van RTL die met zijn slang loop de prutsen waardoor het vuur overslaat naar de reclameborden , en 2 dat ze al die rollen nog eens gooien terwijl het daar al lekker brand wat het nog eens een keer aanwakkert.quote:Op maandag 14 april 2008 09:52 schreef denthemen het volgende:
www.ajaxpride.nl voor nog een film erover
quote:'Weer brandbaar spul van tribunes'
ARNHEM - Mensen die het 'in hun botte hersens' halen om brand te stichten in een voetbalstadion moeten keihard worden aangepakt. Dat zegt directeur Van Amstel van het Arnhemse stadion Gelredome naar aanleiding van de stadionbrand, zondag, in Groningen.
FC Groningen-fans staken meegebrachte wc-rollen in brand, waarna het vuur oversloeg naar de tribunes.
Volgens Van Amstel horen wc-rollen niet thuis op de tribunes, maar is het onmogelijk alle brandbare materiaal van de tribunes te weren. Bovendien zijn het 'gekken' die brand stichten, niet de clubbesturen....
omroep gelderland
Behalve die gast in het rood, die de boel duidelijk in de fik steekt...quote:Op maandag 14 april 2008 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kortom het is door iedereen onderschat, ook de mensen op de tribune
ja dat blijft een rare bedoeling, je loopt over het algemeen toch ook niet met brandbare vloeistof op zak? Of ben ik de enige die zonder spiritus naar het stadion toegaat?quote:Op maandag 14 april 2008 11:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Behalve die gast in het rood, die de boel duidelijk in de fik steekt...
Dat vind ik ook vreemd. Of hij hij had van te voren al kwade bedoelingen, of het was sterke drank ofzo, of de 320x200 pixelbeelden zijn te onduidelijk en is het toeval dat de boel in de hens vliegt een seconde nadat die gast iets bij het vuurtje doet...quote:Op maandag 14 april 2008 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat blijft een rare bedoeling, je loopt over het algemeen toch ook niet met brandbare vloeistof op zak? Of ben ik de enige die zonder spiritus naar het stadion toegaat?
dat was bij wijze van spreken, je loopt toch niet op zak met brandbaar spul. Ik kan me niet voorstellen dat dat de inhoud van een aansteker was tenminstequote:Op maandag 14 april 2008 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet wat jullie voor goede ogen hebben, maar ik zie nergens spiritus hoor???
gewoon nog trots zijn op die shirtjes ookquote:Op maandag 14 april 2008 11:54 schreef drpuff het volgende:
De Ajax-supporters fotograaf maakte weer eens leuke kiekjes in 't hol van de leeuw:
[ afbeelding ]
Nou de enige waterslang die ik gezien heb, was zo'n huis-tuin-keuken-ding en als dat de brandslang in Groningen is dan is er toch wel iets mis.quote:'Brand Euroborg niet snel geblust vanwege lage waterdruk'
AMSTERDAM - Door communicatieproblemen en een lage waterdruk op een van de brandslangen kon de brand in het FC Groningen-stadion niet op tijd geblust worden. Dat meldt de NOS.
Directeur Hans Nijland zei maandag dat het achteraf gezien niet zo verstandig was om toe te staan dat supporters wc-papier meenamen.
Doordat de rollen in brand vlogen greep het vuur in Euroborg snel om zich heen. FC Groningen-Ajax werd na een uur overleg uitgesteld tot woensdagavond.
Ja, als je er niet trots op bent, koop je ze toch niet?quote:Op maandag 14 april 2008 12:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gewoon nog trots zijn op die shirtjes ook![]()
Eerste foto stonden 2 Groningers heel trots hun 'SIlva en Suarez - Hijo da Puta'-shirts te tonenquote:Op maandag 14 april 2008 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, als je er niet trots op bent, koop je ze toch niet?
Puffie
Die eerste foto kan ik trouwens niet zien.
die tuinslang kwam vanuit de catacomben.quote:Op maandag 14 april 2008 13:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou de enige waterslang die ik gezien heb, was zo'n huis-tuin-keuken-ding en als dat de brandslang in Groningen is dan is er toch wel iets mis.
Woensdag in de laatste seconde van de blessuretijd bij een 0-0 stand:quote:Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Eerste foto stonden 2 Groningers heel trots hun 'SIlva en Suarez - Hijo da Puta'-shirts te tonen
Of nog mooier; Suarez versiert hem en dan nemen Lindgren en Silva de penalty ala Cruijff en Olsen tegen Helmond.quote:Op maandag 14 april 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Woensdag in de laatste seconde van de blessuretijd bij een 0-0 stand:
Suárez maakt een schwalbe (voor deze ene keer mag het nog!) krijgt een pingel en Silva schiet hem erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |