en daar durf je zomaar voor uit te komen ?quote:
Ze schrijven dat de familie onderweg is, maar dat de productie de telefoon niet meer opneemtquote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Ik kan erop.Eerste keer dat ik daar kom,maar ben nieuwsgierig
Dat voor de komma vind ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
Moet toch wel wat aan de hand zijn als ze zo overstuur is.
En Huub dan met die smerige opmerking nadat Claire zegt dat ze naar achter wil. "Nee zo werkt het hier niet he, hier speelt het zich af, je bent gevangen"
Zo heeft ie Lieke ook bewerkt zeker die laatste dagen.
Neen, ik mag niet wedden met vreemde mannen. Dan komen mijn broers en mijn vader mij halen.quote:
+100quote:
Take one,quote:Op zondag 13 april 2008 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh de regie zit met rode blosjes van opwinding te wachten, en te duimen dat gekke Twan door het hek heen rijdt.
Langzamerhand vind ik die moeder van Amanda de meest verstandige. Iedereen die daar z'n hoofd in weide omtrek van DGK laat zien is gelijk onderdeel van het media circus en dus ook van het spel.quote:Op zondag 13 april 2008 19:37 schreef Carlaa het volgende:
Amanda lacht zich suf.. maar zou eigenlijk graag een familie willen hebben die ook zoveel om haar gaf.
Met hummers en al?quote:Op zondag 13 april 2008 19:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, ik mag niet wedden met vreemde mannen. Dan komen mijn broers en mijn vader mij halen.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Airwolf is ook al onderweg !!!
[ afbeelding ]
Zij zullen haar wel het beste kennen hequote:Op zondag 13 april 2008 18:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Bizar als dat echt zo zou zijn. Als ik Claire was dan zou ik goed pissed zijn op mijn familie. Ze zetten haar neer als een verstandelijk gehandicapte die handelingsonbekwaam isLekker is dat als je zelf keuzes maakt op je 24e.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:37 schreef Carlaa het volgende:
Amanda lacht zich suf.. maar zou eigenlijk graag een familie willen hebben die ook zoveel om haar gaf.
Daar heb je wel gelijk in, maar als het echt gaat gebeuren zal Claire altijd het meisje, die door paps en oom Toine uit de kooi werd gehaald, blijven.quote:Op zondag 13 april 2008 19:39 schreef kit2u het volgende:
indien het waar is dat de familie van Clair haar ophaalt is dat een dikke pluim voor haar familie.
En geeft nog eens te denken hoe de familie van Lieke in elkaar steekt.
Of je het ermee eens bent of niet, wanneer je dierbaren voor je opkomen , terecht of onterecht , er is een gebaar van liefde gemaakt.
+1quote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zij zullen haar wel het beste kennen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |