SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is die al geweest? D:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:30 schreef Knipoogje het volgende:
Komt een vent met een stijve piemel bij de dokter. "dokter, dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?" Dus die dokter kijken, spuit die vent zijn kwakkie zo in het oog van de dokter. "Ja dokter, had u maar moeten bukken". De volgende dag staat die vent er weer... "dokter dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?'. Dus die dokter toch maar weer even de boel onderzoeken... Spuit die vent weer zijn kwakkie in het oog van die dokter! "Ja dokter, had u maar moeten bukken!"
De dag erop staat die kerel er gewoon weer! "dokter, dokter, ik heb zo'n last van mijn pik; kunt u effe kijken?" Denkt die dokter, laat ik maar bukken dit keer. Wordt de arme man knetterhard in zijn kont genomen!
"Anders had u het in uw oog gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Welnee joh, die is uit de komquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: ik zie het al, water in de longen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
That's sick!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef Jovatov het volgende:
In het ziekenhuis is een vrouw aan het bevallen maar het gaat niet gemakkelijk.
Al 36 uur zijn ze bezig en het duurt en het duurt maar.
Toch lijkt het nu toch echt te gebeuren.
Het hoofdje is in zicht en de vrouw gaat voor de allerlaatste inspanning rechtop zitten.
Ze perst zo hard als ze kan en het babytje komt eruit.
De dokter pakt het babytje bij het beentje vast en smijt het vervolgens ongelofelijk hard tegen de muur op.
Die vrouw helemaal in tranen.
Zegt die dokter: Stil maar, hij was toch al dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er nog minder grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er nóg minder grappig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er nóg minder grappig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nu echt het toppunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Der staan me toch een aantal goede grappen in de Donald Duck, niet te geleuven.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Wat gebeurd er met een onderbroek wanneer je die in de rode zee gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft een lange nek en doet 't af en toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten 2 meisjes in groep 3. De een is een blondine en de ander is een brunette. Welke is knapper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!![]()
Het is bruin en smaakt naar Kaneel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en ziet eruit als een appel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef rijst en train je Engels!![]()
Je zit op een eiland, je hebt honger, dus je wilt eten. Maargoed er is helemaal niets op het eiland waar je zit. Een aantal meters verderop zijn nog 2 eilanden, op het ene eiland staat een ezel, en op het andere eiland staat een palmboom, met kokosnoten. Helaas zit tussen de eilanden water, waar piranha's in zwemmen, dus je kunt niet zo 1 2 3 naar het derde eiland. Hoe kom je op het derde eiland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten 2 dames still op een bankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!![]()
tis stil hier
ok dees int engels
What do you call a Mexican with a rubber toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----
Heb je al gehoord van die Belg met verstand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!![]()
Wat is het verschil tussen en junk en een wielrenner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wint volgend jaar de Tour de France?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is lang en stijf, stinkt naar pis en begint met L en eindigt op LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is hanensoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
waarom mag de paus niet begraven worden
hij is nog niet dood
:')![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef Jovatov het volgende:
Wat is niet grappigweet je wat wel grappig is dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
Waarom stak het konijn de weg over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef sandesh het volgende:
Waarom stak het konijn de weg over?
waarom stak een dode baby de weg over ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:37 schreef haakon het volgende:
[..]
waarom stak een dode baby de weg over ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/![]()
Een vrouw zit TV te kijken in de woonkamer
Komt haar man de kamer binnenlopen met een eend onder zijn arm.
Zegt hij: "Kijk, dit is het varken waar ik mee neuk."
Dus zijn vrouw: "Maar dat is geen varken?"
Zegt ie: "Ik had het ook niet tegen jou."The Outside Agency![]()
Ja ik zag dus zo een vent lopen over straat en hij vond een hond ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!![]()
Staan dus 2 van die mongolen op een berg. Zegt de 1 ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!![]()
![]()
![]()
komt een man bij de slager en zegt: ik wil graag 2 liter kaas!
waarop de slager antwoordt: maar meneer... we verkopen helemaal geen worst
waarop de man antwoordt: dat maakt niet uit ik ben toch op de brommer...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig![]()
Hoe noem je een zweedse pedofiel ?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.![]()
het is geel en hangt achter de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geel en als je het tussen je ogen krijgt ben je dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the fuzz!![]()
Wat is een turk in een riool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel the fuzz!![]()
de directeurs van Heineken , amstel , bavaria komen in de kroeg.
waarna de barkeeper vraagt willen jullie wat drinken?
waarop de baas van amstel zegt doe mij maar een amstel.
waarop de baas van bavaria zegt doe mij maar een bavaria.
waarop de baas van heineken zegt doe mij maar een coca cola light.
De bazen van amstel en bavaria kijken de baas van heineken verontwaardigd aan en vragen waarom bestel jij een coca cola light?
waarop de baas van heiniken zegt, als jullie geen bier bestellen doe ik het natuurlijk ook niet.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
Waarom heeft een Fries een bed dat net zo lang is in de lengte als in de breedte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:17 schreef Kalebatz het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:YOU SUCK, JIJ ZUIGT MWHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.![]()
komt een marokkaan met een kikker op zijn hoofd bij de dokter
zegt die kikker zo van Dokter dokter ik heb een gezwel aan mijn kont !Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:17 schreef Kalebatz het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:HAHAHAHAHAHHAHA die kenden we nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
komt een man bij de dokter:"Dokter, wat heeft u een kleine praktijk!"
Dokter:" rot op, ik zit te schijten !"The Outside Agency![]()
Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie, hij doet zijn gebruikelijke repertoire van Domme - blondjes - moppen, tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken; ze schreeuwt:
'Okay sukkel, Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes!
Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen?
Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens?
Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij, en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan… Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!'
Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de forse blondine onderbreekt hem weer heftig en gilt: 'Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die eikel op je knie!'The Outside Agency![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Een man werkt als kok in een restaurant. Op een dag besluit hij naar zijn dokter te gaan: “Dokter, ik heb toch zo’n vervelend probleem: Ik heb de hele dag door zo’n enorme zin om mijn lul in de uiensnijder te steken.’ “Nou” zegt de dokter “Dat lijkt mij niet zo’n goed plan, dan is de ramp niet te overzien” Een paar weken later komt de dokter de man toevallig tegen in de AH en vraagt hem hoe het nu gaat. “Dokter, ik kon mij op een vrijdagavond niet meer beheersen en heb hem in die uiensnijer gerost!! “Mijn God” roept de dokter “En nu?” “ja mijn baan kwijt!”zegt de man “En verder?” zegt de dokter , zegt die man “Die uiensnijer ook!”![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef haakon het volgende:
Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie, hij doet zijn gebruikelijke repertoire van Domme - blondjes - moppen, tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken; ze schreeuwt:
'Okay sukkel, Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes!
Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen?
Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens?
Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij, en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan… Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!'
Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de forse blondine onderbreekt hem weer heftig en gilt: 'Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die eikel op je knie!'
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: