Samenvatting lijkt me op z'n plaatsquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:00 schreef NDAsilenced het volgende:
Insert lang verhaal.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL, alleen volgens mij moest het emo zijn. xDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef Manjana het volgende:
Ok.
Komt een gothic bij de bakker
zegt de bakker:
gesneden zeker???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:16 schreef BK_102 het volgende:
Waarom heeft een Turk een speedboot ?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom stak de dode baby de weg over?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:37 schreef KingOfMystery het volgende:
Waarom stak de kip de weg over.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EINZ!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef Manjana het volgende:
Ok.
Komt een gothic bij de bakker
zegt de bakker:
gesneden zeker???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom brand er ´s avonds nooit licht op een vuilnisbelt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:32 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom hoeft een Marokkaan nooit zijn fiets op slot te doen?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef beverton het volgende:
wat is een turk met een wibra tasje?
b0000h een zakenman EINZrofl_O-
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar gaan Nederlandse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel
Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels
Hoe noem je ze dan?
- Engeltjes
Waar gaan Marokkaanse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel
Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels
Hoe noem je ze dan?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOOOL kanker man, die andere mop is ook verdomd goedquote:Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op een middag rijdt Geert Wilders (GW) in zijn glanzende dienstauto langs een landweg en ziet twee Marokkaanse moslim-mannen aan de kant, die gras zitten te eten.
Ontzet vraagt hij zijn chauffeur te stoppen en stapt uit om te kijken waar deze mannen mee bezig zijn.
Hij vraagt een van de mannen 'Waarom eten jullie gras?'
'We hebben geen geld voor eten...' antwoordt de man. 'We moeten wel gras eten!'
Geschrokken zegt GW: 'Nou, kom maar met mij mee naar huis ik geef jullie wel te eten!'
'Maar meneer Wilders, ik heb een vrouw en twee kinderen bij me, ze zitten daar onder de boom!'
'Breng die ook maar mee.' zegt GW. Hij draait zich om naar de andere man en zegt: 'Jij komt ook met ons mee.'
De tweede man zegt ' Maar meneer Wilders ik heb ook nog een vrouw en ZES kinderen bij me'.
'Neem iedereen maar mee!' zegt GW.
Ze springen allemaal in de grote dienstauto.
Eenmaal onderweg zegt een van de mannen: 'Meneer Wilders u bent echt heel erg aardig. Bedankt dat u dit allemaal voor ons doet, dat had ik niet van u verwacht'
Geraakt zegt GW: 'Ik ben blij dat ik dit voor jullie kan doen…..,SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:33 schreef Shreyas het volgende:
Net even deze bedacht:
Wat is de overeenkomst tussen de busstakingen en Huntelaar?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop