Na een redelijk gezellige
Karaokemeet liepen Alicey en ik door het oergezellige Den Haag langs opgetutte breezersletjes , rellende negers en aanverwante randgroepkanslozen op weg naar de parkeergarage van de firma Q-Park onder de Grote Markt. Daar stond namelijk mijn rode bolide.
Nu was ik wel eens eerder in die parkeergarage geweest, edoch niet na sluitingstijd. En dat was jammer, want het was een hele toer om binnen te komen.

Bij de lift stond een kastje waar je je kaartje in kon doen en dan zou theoretisch de lift moeten komen. In de praktijk was de kaart niet toegestaan en kwam er geen lift.Op een bord stond echter dat we via ingang B naar binnen konden maar die was in de wijde omtrek niet te bekennen.
Terug gelopen naar de Asta omdat daar twee agenten stonden en die stonden mij nogal glazig aan te kijken. De portier van de Asta had een beter idee:"Er zit als het goed is een intercom, probeer die eens."
Wij weer terug en ,inderdaad. Ik drukte op het knopje en de beveiligsman meldde:"Goedenavond, ik sturr de lift naar u toe."
En inderdaad, de lift kwam ook.
Uit de lift gestapt zag ik mijn hendig sjieke auto staan, maar het nadeel van een parkeergarage is dat je ook nog moet betalen. En ook dat werd een probleem.Want bij een aantal uitgangen zou een automaat moeten staan.
De eerste deur die we open deden gaf ons inderdaad toegang tot een automaat. Helaas was dit een betaalautomaat van RandstadRail, want ook de tram rijdt dwars door de parkeergarage. De tweede deur gaf ons wederom toegang tot een betaalautomaat van RandstadRail en jammer doch helaas, de deur ging niet weer open.En op een gegeven moment kwamen we op een parkeerdek, ik dacht dat het een verdieping hoger was en zowaar , een Q-Park betaal automaat

Na de inworp van teveel geld (18,20 euro) had ik betaald. Ik keek om de hoek en zag mijn auto staan.

Mijn klacht is dus dat Q-Park 's nachts veranderd in een fort en waar ze te beroerd zijn om een bordje met de tekst:"Betaalautomaat." te hangen.Want al met al ben ik zeker een half uur zoet geweest met zoiets simpels als een auto uit een parkeergarage halen. Dus iets meer informatie ter plekke is zeer wenselijk.
Samenvatting: Q-park is te zuinig om borden op te hangen en daar kan TS idd niet mee omgaan.