abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2008 @ 18:43:05 #101
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58025159
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Als het in de ArenA was gebeurd had heel Nederland het geweldig gevonden omdat op Ajax zelf na niemand Ajax mag. Dus had iedereen er leuk en grappig over gedaan
Vind je dit nou niet een heel klein beetje calimero? Dat Ajax verliest e.d., daar kunnen veel mensen van genieten, daar heb je gelijk in, maar dit soort dingen toch zeer zeker niet? Ik wil niet iedereen hier over 1 kam scheren, maar het ergert mij dat er gedaan wordt alsof alle FC Groningen supporters dit aan zichzelf te danken hebben en dat het onze eigen schuld is.
Daarmee niks afdoend aan het feit dat de schuldigen zeer zeker gewoon in Euroborg NV en FC Groningen kringen gezocht moeten worden.
pi_58025200
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:43 schreef Prosac het volgende:

[..]

Vind je dit nou niet een heel klein beetje calimero? Dat Ajax verliest e.d., daar kunnen veel mensen van genieten, daar heb je gelijk in, maar dit soort dingen toch zeer zeker niet?
Dat zullen we nooit weten, maar dat is mijn verwachting. Edit: Daarbij kun je na maanden van aversie nu niet verwachten dat wij als supporters ineens Groningen zielig gaan vinden.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58025226
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:44 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat zullen we nooit weten, maar dat is mijn verwachting.
Is ook zo. Ik vind het juist belachelijk hoe makkelijk er gereageerd wordt. Oh, dan spelen we de wedstrijd woensdag wel over alsof er niks gebeurd is. KNVB toon eens ballen.
pi_58025250
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef devv05 het volgende:

[..]

Is ook zo. Ik vind het juist belachelijk hoe makkelijk er gereageerd wordt. Oh, dan spelen we de wedstrijd woensdag wel over alsof er niks gebeurd is. KNVB toon eens ballen.
Juist, Groningen zou na mijn mening sowieso minstens de inhaalwedstrijd moeten spelen zonder hun publiek.
  zondag 13 april 2008 @ 18:49:59 #105
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58025314
quote:
'Arsenal zit telkens op de tribune'

Jan Reker ligt niet wakker van de vermeende interesse uit Engeland in de diensten van Heurelho Gomes. Volgens diverse Britse tabloids bekeek een delegatie van Arsenal de PSV-doelman afgelopen donderdag in het UEFA Cup-treffen tegen Fiorentina.

"Die club zit hier bijna wekelijks op de tribune”, reageerde de algemeen directeur van PSV schouderophalend in De Telegraaf. "Arsenal heeft zich in elk geval nog niet officieel gemeld.”

Gomes (27) verlengde in december vorig jaar zijn verbintenis tot de zomer van 2013. De Braziliaanse goalie is bezig aan zijn vierde seizoen in Eindhoven en is uitgegroeid tot een onbetwiste publiekslieveling. Tot dusver speelde hij 126 competitiewedstrijden voor PSV.
De samenwerking begint beeld te krijgen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 13 april 2008 @ 18:51:08 #106
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58025344
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Juist, Groningen zou na mijn mening sowieso minstens de inhaalwedstrijd moeten spelen zonder hun publiek.
Op zich zou ik daar niet eens zoveel moeite mee hebben, de wedstrijd zelf doet er in principe voor ons nu niet meer toe.
pi_58025459
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
Ik hoop dat de Arena een keer in de fik gaat, kijken of het dan nog zo leuk is.
Dan ben je geen haar beter als de mensen waarop je nu reageerd mannetje
pi_58025489
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:51 schreef Prosac het volgende:

[..]

Op zich zou ik daar niet eens zoveel moeite mee hebben, de wedstrijd zelf doet er in principe voor ons nu niet meer toe.
Kijk en daar gaat het dus om. Wij hadden vandaag misschien enigzins nog spanning in de competitie kunnen brengen. En nu is het door een stelletje mongolen met een brandende schijtrol weer verneukt. De derde wedstrijd dit jaar die niet doorgaat door domme mongolen, en daar word ik, al supporter, gruwelijk pissed van.
  zondag 13 april 2008 @ 18:58:16 #109
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58025514
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Kijk en daar gaat het dus om. Wij hadden vandaag misschien enigzins nog spanning in de competitie kunnen brengen. En nu is het door een stelletje mongolen met een brandende schijtrol weer verneukt. De derde wedstrijd dit jaar die niet doorgaat door domme mongolen, en daar word ik, al supporter, gruwelijk pissed van.
Derde zeer belangrijke wedstrijd ook..
Dit seizoen is echt heel bizar...
pi_58025532
Wat zal psv een zuur kampioenschaps feest hebben als Ajax woensdag avond zou verliezen
pi_58025625
Erg jammer dat een deel er zo grappig over doet, er was echt grote paniek, mensen die uit paniek het veld op sprongen en weet ik veel wat allemaal konden breken. Ik zat op de lange zijde, heb er weinig last van gehad..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 13 april 2008 @ 19:08:11 #112
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58025723
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef denthemen het volgende:
Erg jammer dat een deel er zo grappig over doet, er was echt grote paniek, mensen die uit paniek het veld op sprongen en weet ik veel wat allemaal konden breken. Ik zat op de lange zijde, heb er weinig last van gehad..
Welke lange zijde zat je eigenlijk? Ik heb nog even gekeken of je misschien buiten was en ben nog over de lange zijde tegenover de hoofdtribune gelopen, maar daar stond het ook weer vol met ramptoeristen.
pi_58025750
quote:
Nu al lees je hier berichten over wie de verantwoordelijke is. Sommigen geven FCG een groot deel van de schuld omdat ze niet snel hebben gehandeld toen er kleine vuurhaartjes vooraan begonnen (die ze met een hark probeerden te blussen Verward ). Iedereen die om zich heen heeft gekeken weet echter wie de verantwoordelijken zijn, namelijk de gekken die met brandende spullen hebben gegooid.

Ik heb met m'n eigen ogen gezien dat er vanaf de tweede ring brandende wc rollen naar beneden kwamen. Wat voor ongelofelijke idioot ben je dan wel niet?
Aldus een Groningen supporter op het Groningen forum. Het is dus in ieder geval 100% zeker opzet geweest, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.
pi_58025763
Vind nog steeds dat het 0-3 moet worden!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58025768
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:59 schreef Wooldoor het volgende:
Wat zal psv een zuur kampioenschaps feest hebben als Ajax woensdag avond zou verliezen
Onzin.. kampioen is kampioen..
pi_58025789
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:59 schreef Wooldoor het volgende:
Zo zeg. Zullen die een kutdag hebben!
pi_58025794
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef devv05 het volgende:

[..]

Aldus een Groningen supporter op het Groningen forum. Het is dus in ieder geval 100% zeker opzet geweest, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.
en al was het geen opzet, het rookte een kwartier voor de wedstrijd al? dan moet groningen toch zelf gewoon gaan kijken en al blijkt het erg te zijn laten horen dat de wc rollen niet gegooid mogen worden?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 13 april 2008 @ 19:12:20 #118
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58025813
PSV had ook weer een schwalbe feest trouwens
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58025852
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Onzin.. kampioen is kampioen..
Nee tuurlijk niet, 's middags in je eigen stadion kampioen worden om vervolgens in een zonnetje gehuldigd te kunnen worden in het centrum van je volle stad.
Of woensdag avond thuis op de bank via teletekst zien dat je kampioen bent geworden doordat Ajax heeft verloren, vervolgens maar wachten tot het weekend wordt of de dag erna kampioensfeest.
  zondag 13 april 2008 @ 19:14:15 #120
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_58025871
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, 's middags in je eigen stadion kampioen worden om vervolgens in een zonnetje gehuldigd te kunnen worden in het centrum van je volle stad.
Of woensdag avond thuis op de bank via teletekst zien dat je kampioen bent geworden doordat Ajax heeft verloren, vervolgens maar wachten tot het weekend wordt of de dag erna kampioensfeest.
Ik denk niet dat ze er lang van wakker zullen liggen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_58026002
quote:
Van Oostveen: we richten ons op woensdagavond
De competitieleider van de KNVB liet zojuist weten dat volgens de regelementen de aanklager betaald voetbal eerst moet kijken of er sprake is van schuld van een van de partijen. 'Maar ondertussen focussen wij op het spelen van de inhaalwedstrijd aanstaande woensdag. Het is duidelijk dat het deze week moet gebeuren.'
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58026028
Ze moeten uitkijken er er schuld was??
Die brand is toch niet vanzelf ontstaan, natuurlijk is er schuld en er had al veel eerder ingegrepen kunnen worden.
pi_58026033
quote:
Sneijder houdt Ajax op de hoogte van duel PSV
13 april 2008

Wesley Sneijder voetbalt al het hele seizoen bij Real Madrid, maar de middenvelder is Ajax nog lang niet vergeten. De betrokkenheid gaat zelfs zo ver dat Sneijder zondag vanuit Madrid zijn oud-ploeggenoten van de ontwikkelingen bij het duel tussen PSV en FC Twente op de hoogte hield.

Sneijder, die zondagavond met Real Madrid tegen Murcia moest spelen, zocht om tien over vier nog telefonisch contact met Alphons Groenendijk, de assistent-trainer van Ajax. Hij vroeg onder meer naar de veiligheid van zijn oud-ploeggenoten en praatte zijn voormalige coach bij over het verloop van het duel tussen PSV en FC Twente (1-1).

Sneijder volgde de wedstrijd van de koploper uit Eindhoven op de televisie. Hij constateerde vanuit Madrid dat Farfan in de slotfase een strafschop had moeten krijgen. "Dat is Wesley", zei Groenendijk. "Die blijft contact houden en volgt Ajax nog op de voet. Ik vind dat prachtig.
pi_58026053
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef Prosac het volgende:

[..]

Welke lange zijde zat je eigenlijk? Ik heb nog even gekeken of je misschien buiten was en ben nog over de lange zijde tegenover de hoofdtribune gelopen, maar daar stond het ook weer vol met ramptoeristen.
Tegenover de eretribune, weinig last gehad van rook. Klein beetje, komt omdat ik al bronchtis heb Maar de verhalen over hoe het voor de wedstrijd ging kloppen. Ik zei het toen al tegen mijn maat: Het is toch belachelijk dat ze gaan harken en dan met 1 emmertje aan komen rennen..

Later moest ik met mijn rolstoel ergens langs waar andere niet langs kwamen, daar lagen diverse gewonden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 13 april 2008 @ 19:23:28 #125
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58026072
Jan Van Halst ziet PSV geen kampioen worden omdat Vitesse nog iets goed te maken heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')