echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.quote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef El-Salvador het volgende:
http://www.telesport.nl/voetbal/article3780476.ece
Foto's brandje
priceless
Jullie eigen schuld, ga hier nou niet om medelijden komen janken met jullie stoere 110% anti-ajax shirtjes. Ennuh, het was toch de tribune van de 'harde kern'?quote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vandaag alleen maar onzekerder geworden, psv staat nu onder enorme druk en Vitesse zal écht wel willen winnen. En Vitesse uit is nooit een makkie.quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef S-Two het volgende:
Nou, kampioenschap definitief naar Eindhoven dus.
Eigen schuld, dikke bult en zo?quote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie heeft die brand veroorzaakt? Volgens mij zitten de Ajacieden heel ergens anders.quote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bij de ArenA heb ik nog nooit mensen zien lopen met 110% anti Feyenoord shirts zien lopenquote:Op zondag 13 april 2008 17:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, ga hier nou niet om medelijden komen janken met jullie stoere 110% anti-ajax shirtjes.
Er zijn maar 2 vakken waar die harde kern zit, de rest van de tribune (70%) is gewoon supporters.quote:Op zondag 13 april 2008 17:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, ga hier nou niet om medelijden komen janken met jullie stoere 110% anti-ajax shirtjes. Ennuh, het was toch de tribune van de 'harde kern'?
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.quote:Op zondag 13 april 2008 18:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En wie heeft die brand veroorzaakt? Volgens mij zitten de Ajacieden heel ergens anders.
Hoezo, eigen schuld dikke bult toch?quote:
Echt waar joh? en net zeg je nog dat het een ongeluk wasquote:Op zondag 13 april 2008 18:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, we hebben inderdaad alle 5000 onze eigen rollen in fik gestoken en toen gegooid.
Nee maar dit is het Ajax topic dus flikker een eind op Calimero uit het noorden.quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
Ik hoop dat de Arena een keer in de fik gaat, kijken of het dan nog zo leuk is.
De vergelijking is wat cru en misschien wat krom, maar op zekere hoogte heeft hij natuurlijk wel gelijk.quote:
Calimero reken je eigen aanhang maar voor het moedwillig in gevaar brengen van kinderen en ouderen die daar niet om gevraagd hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 18:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, we hebben inderdaad alle 5000 onze eigen rollen in fik gestoken en toen gegooid.
Mwa dan hebben ze in ieder geval een reden om alle stoeltjes rood en wit te maken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de Arena een keer in fik gaat, graag morgen zelfs.
Lol, liever gisteren als vandaagquote:Op zondag 13 april 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
Oja Prosac denk jij echt dat iemand het hier erg zou vinden als de Arena afbrand?!
Is als eens gebeurt...quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |