Wat vond je van de wedstrijd Jorien?quote:
had hem na de 3-0 uitgezetquote:
Ik bedoelde PSV Twente.quote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem na de 3-0 uitgezet
wat een kut keeper hebben wij
ons elftal, de basis van vandaag is net zo slecht als een vvv ofzo
Nah, je hebt er tweequote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem na de 3-0 uitgezet
wat een kut keeper hebben wij
ons elftal, de basis van vandaag is net zo slecht als een vvv ofzo
Maar als Feyenoord alsnog bij de eerste vijf eindigt gaat bovenstaand verhaal niet op lijkt mij?quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef MaxC het volgende:
Plek 9 voor Vitesse lijkt me onhaalbaar maar nr. 10 speelt toch ook mee om de play-offs? Aangezien Roda of Feyenoord de beker wint en europees voetbal haalt schuifven de play-offs 1 plek op?
Maar dat weten ze van tevoren niet dus Vitesse zal er echt wel vol voor gaan hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord alsnog bij de eerste vijf eindigt gaat bovenstaand verhaal niet op lijkt mij?
Laten we wel realistisch blijvenquote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord alsnog bij de eerste vijf eindigt gaat bovenstaand verhaal niet op lijkt mij?
Zal wel loslopen moeten 5 doelpunten goedmaken op NEC en die mogen dan ook niet winnen..quote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze van tevoren niet dus Vitesse zal er echt wel vol voor gaan hoor.
3 minuten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
Duurde écht lang voordat de brandweer er was. Die zaten zeker ook allemaal te kijken naar de wedstrijd.
Daar geloof ik geen flikker van...quote:
3 minuten over 3? Was toch duidelijk te zien dat er tot ver na de eerste vlammen alleen een mannetje met een tuinslang stond..quote:
Ja en toen kwam er nog een boer in een pak aanlopen met een blusser, maar die was blijkbaar bang dat zijn pak vies werdquote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef Breach het volgende:
[..]
3 minuten over 3? Was toch duidelijk te zien dat er tot ver na de eerste vlammen alleen een mannetje met een tuinslang stond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |