15.000...quote:Op zondag 13 april 2008 17:06 schreef __________ het volgende:
Op tv vertelden ze dat er gisteravond 6000 rollen klaargelegd waren.
Als reactie op jullie geuzennaam. Pure domheid natuurlijk, maar ik vermoed dat het gemiddelde IQ van de Euroborg en de Arena elkaar niet zoveel ontlopen. Als wij onszelf 'joden' hadden genoemd ipv jullie hadden ze op 415 (of wat ligt er naast het uitvak) met hun rechterhand omhoog naar ons gezwaaid.quote:Op zondag 13 april 2008 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over 1982, maar ik zie tegenwoordig ook nog wel wat fanatieke Groningers die hun rechterhandje omhoog houden...
Toen jij nog geboren moest worden toen heette die straat al de Zaagmuldersweg.quote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Toen jij nog geboren moest worden, liep ik al op het veld aan de Zaagmolenweg nadat ene Igor had verklaard dat de Z-Side uit rascisten en fascisten bestond.
Dat hebben ze geweten...
Heb er nog mooie foto's van liggen, gemaakt door Henk Schiffmacher die we toen ook uitgenodigd hadden als free-lance fotograaf van Nieuwe Revu destijds...
wist niet dat het de brandweer huis was daarquote:Op zondag 13 april 2008 17:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat ze ook met de fiets hadden kunnen komen om een gevulde brandblusser af te leveren.
Zoals al gemeld, ik ging als Amsterdammer meestal naar Groningen-Ajax, niet naar de Zaagmuldersweg.quote:Op zondag 13 april 2008 17:31 schreef methan het volgende:
[..]
Toen jij nog geboren moest worden toen heette die straat al de Zaagmuldersweg.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik was in het stadion maar heb geen brand gezien. Ajax terechte winnaar. Jammer van die gemiste penalty van Nevland.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik was in het stadion maar heb geen brand gezien. Ajax terechte winnaar. Jammer van die gemiste penalty van Nevland.
Eeuwen oude kip- en ei-discussie...quote:Op zondag 13 april 2008 17:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als reactie op jullie geuzennaam. Pure domheid natuurlijk, maar ik vermoed dat het gemiddelde IQ van de Euroborg en de Arena elkaar niet zoveel ontlopen. Als wij onszelf 'joden' hadden genoemd ipv jullie hadden ze op 415 (of wat ligt er naast het uitvak) met hun rechterhand omhoog naar ons gezwaaid.
wat denk je zelfquote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef _Mike_ het volgende:
Hangen er eigenlijk camera's bij die tribune?
wat denk je zelf gast, welkom in de politiestaatquote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef _Mike_ het volgende:
Hangen er eigenlijk camera's bij die tribune?
jorien je grapje dat je PSV fan bent was 1 keer leuk maar na 232x is dat ook echt niet meer lollig hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denk je zelf![]()
woensdag als deze wedstrijd weer gespeeld gaat worden kijken in eindhoven
Wat is daar zo "quote:Op zondag 13 april 2008 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denk je zelf![]()
woensdag als deze wedstrijd weer gespeeld gaat worden kijken in eindhoven
Dat is inderdaad fantastisch. Allemaal fokking stoer met hun shirtjes. En daarna broekpoepend over de balustrade heen springenquote:Op zondag 13 april 2008 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, daar zit je dan met je 'Fuck Ajax' shirtje aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |