Houd jij eens een brandende peuk dat iets als een wc rolletje. Reken maar dat dat in de hens gaat.quote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Allemaal vermoedens dus. Ik ben erg benieuwd of die hele zooi is aangestoken, dat zullen we op korte termijn wel horen. Met een paar peukies krijg je die dingen niet in de fik.
Die stompzinnige verheerlijking van de eigen identiteit waarvoor ik deze wedstrijd juist gemeden had, komt in ieder geval niet alleen maar van FC Groningen-kant blijkt welquote:
quote:
Ik heb rond het stadion ook geruchten gehoord dat de vooraf al plannen waren dat sfeeractie verziekt zou worden omdat de supporters nog wat pissig zijn om alle Groningers die naar Ajax zijn gegaan. En mensen hebben me gezegd dat ze een spirituslucht hebben geroken.quote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Allemaal vermoedens dus. Ik ben erg benieuwd of die hele zooi is aangestoken, dat zullen we op korte termijn wel horen. Met een paar peukies krijg je die dingen niet in de fik.
Da's dan wel weer een geluk bij een ongeluk...quote:Op zondag 13 april 2008 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu komt het WK 2018 niet naar Nederland
quote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Er zijn in principe genoeg vluchtwegen (ook de weg naar het veld is i.t.t. sommige andere stadions niet afgesloten) maar dan moeten de uitgangen wel snel opengaan natuurlijk. Het stadion is vermoed ik wel veilig genoeg, maar FC Groningens calamiteitenplan niet.
Die extreem-rechtse identiteit heeft de Z-Side inmiddels afgezworen, voor zover dat niet al bekend was. Verder ontgaat me de relevantie van je post.quote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Toen jij nog geboren moest worden, liep ik al op het veld aan de Zaagmolenweg Zaagmuldersweg nadat ene Igor had verklaard dat de Z-Side uit rascisten en fascisten bestond.
Dat hebben ze geweten, heb er nog mooie foto's van liggen, gemaakt door Henk Schiffmacher die we toen ook uitgenodigd hadden als free-lance fotograaf van Nieuwe Revu destijds...
Moet je nagaan hoe dom ze zijn. Ze hebben dus gewoon de verkeerde tribune in de hens gezet. Domme runderen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:23 schreef RijstNatie het volgende:
Tis natuurlijk ook wel koekje van eigen deeg
Paar jaar geleden stond de spelersbus van Ajax in de hens
Ik heb het dan ook over 1982, maar ik zie tegenwoordig ook nog wel wat fanatieke Groningers die hun rechterhandje omhoog houden...quote:Op zondag 13 april 2008 17:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Die extreem-rechtse identiteit heeft de Z-Side inmiddels afgezworen, voor zover dat niet al bekend was.
Tuurlijk.. Jij wel.quote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Toen jij nog geboren moest worden, liep ik al op het veld aan de Zaagmolenweg
Kijk even waarop ik reageerde...quote:Op zondag 13 april 2008 17:24 schreef Cruoninga het volgende:
Verder ontgaat me de relevantie van je post.
Ben jij echt zo retarded?quote:
Het gaat mij erom dat zo'n reactie veel zegt over de wederzijdse kneuterigheid van de zogenaamde 'hooligans'. De reacties op mijn niet veelzeggende opmerking vind ik weer wel veelzeggend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |