quote:
Pff de helft is hier echt kortzichtig he... WC-rollen + vuur + wind + plastic stoeltjes = enorme rookontwikkeling. Kijk die wc-rollen waren niet slim, maar voor de rest is het zo makkelijk lullen...quote:
Want...?quote:Op zondag 13 april 2008 16:15 schreef Chadi het volgende:
Wat een prutsers.. dat zijn 3 punten voor ajax
Eénzijdig verhinderen van het doorgaan van een wedstrijd...quote:
Dat viel me ook op. Maarja zijn ajax moest voetballen he, dan is hij altijd extra zenuwachtig.quote:
Whahaha losersquote:Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eénzijdig verhinderen van het doorgaan van een wedstrijd...
[ afbeelding ]
Geen zon en toch verbrand...
Groeten uit Groningen
quote:Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb net gebeld met iemand die er was. Dit was volgens hem wat er gebeurde:
Er was een sfeeractie georganiseerd waarbij wc-rollen vanaf de tribune op het veld werden gegooid. Voor de opkomst van de spelers waren al een paar rollen richting het veld gegooid en lagen tussen de tribune en de boarding van het veld. Toen werden er - volgens hem bewust - enkele sigarettenpeuken in gegooid zodat het een beetje begon te gloeien. Voor de grap zeg maar. De stewards van FC Groningen harkte die rollen aan zodat er een piepklein brandje ontstond. Dat had verder nog niemand door behalve de mensen op de eerste rijen. Zoiets is ook nog vrij standaard. Elke wedstrijd veroorzaken peuken een paar brandgaten of hele kleine brandjes bij materiaal dat tussen het veld en tribune ligt. Heb regelmatig gevraagd aan de stewards daar of die een rookpluimpje kon uittrappen dat ontstaan was in een grote vlag die daar na de aftrap werd neergelegd. (die doeken worden eenmalig gebruikt dus schade is dan niet erg)
Bij de spelersopkomst echter werden al die rollen tegelijkertijd meteen naar voren gegooid waardoor het vuur ineens opspeelde. Behoorlijke paniek schijnt. Iedereen viel over elkaar heen. De brandblusser die op de omloop hing bleek trouwens leeg te zijn. De deuren naar de uitgang zaten dicht zodat iedereen daar overheen moest. Maar de snelheid van het vuur schijnt behoorlijk verrassend te zijn geweest.
Met de emoties rondom de wedstrijd Groningen-Ajax had dit dus helemaal niets te maken. Domme baldadigheid van figuren die kleine fikjes geinig vinden. Dat ging tot nu toe altijd goed, tot vandaag dus.
Je leeftquote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef twi het volgende:
Het enige wat om te huilen is, zijn die handvol figuren die het leuk vonden om WC-rollen in de fik te steken en zich blijkbaar niet bedachten dat 6000 brandende rollen nog wel voor de nodige problemen zouden kunnen zorgen.
De fout ligt bij Groningen en ik vind ook dat daar best sportieve consequenties aan verbonden mogen worden. De drie punten naar Ajax lijken me overdreven, maar laat die wedstrijd gewoon in Amsterdam gespeeld worden en laten ze in Groningen maar letterlijk en figuurlijk op de blaren zitten.
Ben ook blij dat de wedstrijd is afgelast, hopelijk worden de verantwoordelijke figuren nu door de eigen achterban aangepakt, want die zullen er ook niet blij mee zijn.
Ik denk dan eerder aan neutraal terein als dat gebeurt.quote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef twi het volgende:
De fout ligt bij Groningen en ik vind ook dat daar best sportieve consequenties aan verbonden mogen worden. De drie punten naar Ajax lijken me overdreven, maar laat die wedstrijd gewoon in Amsterdam gespeeld worden en laten ze in Groningen maar letterlijk en figuurlijk op de blaren zitten.
Leuk reclamebord Euroborg brander.nlquote:Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eénzijdig verhinderen van het doorgaan van een wedstrijd...
[ afbeelding ]
Geen zon en toch verbrand...
Groeten uit Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |