abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58021773
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:03 schreef donroyco het volgende:
Als dit een paar wc-rollen zijn :

Kneusjes daar in Groningen, zelfde geld loopt dit echt met gruwelijke gevolgen af..

Wat is Fok traag trouwens
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58021855
Wat een prutsers.. dat zijn 3 punten voor ajax
  zondag 13 april 2008 @ 16:15:50 #28
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58021856
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:03 schreef donroyco het volgende:
Als dit een paar wc-rollen zijn :

Pff de helft is hier echt kortzichtig he... WC-rollen + vuur + wind + plastic stoeltjes = enorme rookontwikkeling. Kijk die wc-rollen waren niet slim, maar voor de rest is het zo makkelijk lullen...
  zondag 13 april 2008 @ 16:16:55 #29
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58021866
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:15 schreef Chadi het volgende:
Wat een prutsers.. dat zijn 3 punten voor ajax
Want...?
  zondag 13 april 2008 @ 16:25:01 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_58021959
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:16 schreef Grulez het volgende:

[..]

Want...?
Eénzijdig verhinderen van het doorgaan van een wedstrijd...

Geen zon en toch verbrand...
Groeten uit Groningen
  zondag 13 april 2008 @ 16:34:52 #31
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_58022082
Wat een huiligere verslaggever zeg
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 13 april 2008 @ 16:37:28 #32
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58022118
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:34 schreef numero_uno het volgende:
Wat een huiligere verslaggever zeg
Dat viel me ook op. Maarja zijn ajax moest voetballen he, dan is hij altijd extra zenuwachtig.
  zondag 13 april 2008 @ 16:43:59 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58022274
Het enige wat om te huilen is, zijn die handvol figuren die het leuk vonden om WC-rollen in de fik te steken en zich blijkbaar niet bedachten dat 6000 brandende rollen nog wel voor de nodige problemen zouden kunnen zorgen.

De fout ligt bij Groningen en ik vind ook dat daar best sportieve consequenties aan verbonden mogen worden. De drie punten naar Ajax lijken me overdreven, maar laat die wedstrijd gewoon in Amsterdam gespeeld worden en laten ze in Groningen maar letterlijk en figuurlijk op de blaren zitten.

Ben ook blij dat de wedstrijd is afgelast, hopelijk worden de verantwoordelijke figuren nu door de eigen achterban aangepakt, want die zullen er ook niet blij mee zijn.
pi_58022302
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Groeten uit Groningen
Whahaha losers
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 13 april 2008 @ 16:46:31 #35
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_58022357
Ik heb net gebeld met iemand die er was. Dit was volgens hem wat er gebeurde:
Er was een sfeeractie georganiseerd waarbij wc-rollen vanaf de tribune op het veld werden gegooid. Voor de opkomst van de spelers waren al een paar rollen richting het veld gegooid en lagen tussen de tribune en de boarding van het veld. Toen werden er - volgens hem bewust - enkele sigarettenpeuken in gegooid zodat het een beetje begon te gloeien. Voor de grap zeg maar. De stewards van FC Groningen harkte die rollen aan zodat er een piepklein brandje ontstond. Dat had verder nog niemand door behalve de mensen op de eerste rijen. Zoiets is ook nog vrij standaard. Elke wedstrijd veroorzaken peuken een paar brandgaten of hele kleine brandjes bij materiaal dat tussen het veld en tribune ligt. Heb regelmatig gevraagd aan de stewards daar of die een rookpluimpje kon uittrappen dat ontstaan was in een grote vlag die daar na de aftrap werd neergelegd. (die doeken worden eenmalig gebruikt dus schade is dan niet erg)
Bij de spelersopkomst echter werden al die rollen tegelijkertijd meteen naar voren gegooid waardoor het vuur ineens opspeelde. Behoorlijke paniek schijnt. Iedereen viel over elkaar heen. De brandblusser die op de omloop hing bleek trouwens leeg te zijn. De deuren naar de uitgang zaten dicht zodat iedereen daar overheen moest. Maar de snelheid van het vuur schijnt behoorlijk verrassend te zijn geweest.

Met de emoties rondom de wedstrijd Groningen-Ajax had dit dus helemaal niets te maken. Domme baldadigheid van figuren die kleine fikjes geinig vinden. Dat ging tot nu toe altijd goed, tot vandaag dus.
pi_58022393
Jans wilde niet eens in gaan op de vraag 'Hoe zit het met de wc rollen?' Die zijn door de supportersvereniging geleverd, red.

Tevens was er weinig water, alleen een tuinslang...
pi_58022409
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb net gebeld met iemand die er was. Dit was volgens hem wat er gebeurde:
Er was een sfeeractie georganiseerd waarbij wc-rollen vanaf de tribune op het veld werden gegooid. Voor de opkomst van de spelers waren al een paar rollen richting het veld gegooid en lagen tussen de tribune en de boarding van het veld. Toen werden er - volgens hem bewust - enkele sigarettenpeuken in gegooid zodat het een beetje begon te gloeien. Voor de grap zeg maar. De stewards van FC Groningen harkte die rollen aan zodat er een piepklein brandje ontstond. Dat had verder nog niemand door behalve de mensen op de eerste rijen. Zoiets is ook nog vrij standaard. Elke wedstrijd veroorzaken peuken een paar brandgaten of hele kleine brandjes bij materiaal dat tussen het veld en tribune ligt. Heb regelmatig gevraagd aan de stewards daar of die een rookpluimpje kon uittrappen dat ontstaan was in een grote vlag die daar na de aftrap werd neergelegd. (die doeken worden eenmalig gebruikt dus schade is dan niet erg)
Bij de spelersopkomst echter werden al die rollen tegelijkertijd meteen naar voren gegooid waardoor het vuur ineens opspeelde. Behoorlijke paniek schijnt. Iedereen viel over elkaar heen. De brandblusser die op de omloop hing bleek trouwens leeg te zijn. De deuren naar de uitgang zaten dicht zodat iedereen daar overheen moest. Maar de snelheid van het vuur schijnt behoorlijk verrassend te zijn geweest.

Met de emoties rondom de wedstrijd Groningen-Ajax had dit dus helemaal niets te maken. Domme baldadigheid van figuren die kleine fikjes geinig vinden. Dat ging tot nu toe altijd goed, tot vandaag dus.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 13 april 2008 @ 16:48:38 #38
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 13 april 2008 @ 16:48:47 #39
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58022422
Wesdtrijd zonder publiek lijkt me....

En zwaai maar naar de tifo in NL.
pi_58022432
Wat een stelletje achterlijken ook. 110% geen iq in Groningen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58022446
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef twi het volgende:
Het enige wat om te huilen is, zijn die handvol figuren die het leuk vonden om WC-rollen in de fik te steken en zich blijkbaar niet bedachten dat 6000 brandende rollen nog wel voor de nodige problemen zouden kunnen zorgen.

De fout ligt bij Groningen en ik vind ook dat daar best sportieve consequenties aan verbonden mogen worden. De drie punten naar Ajax lijken me overdreven, maar laat die wedstrijd gewoon in Amsterdam gespeeld worden en laten ze in Groningen maar letterlijk en figuurlijk op de blaren zitten.

Ben ook blij dat de wedstrijd is afgelast, hopelijk worden de verantwoordelijke figuren nu door de eigen achterban aangepakt, want die zullen er ook niet blij mee zijn.
Je leeft
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 13 april 2008 @ 16:50:12 #42
188345 Py
op zich
pi_58022454
Hoe onnozel er gereageerd werd door de organisatie. Ze hebben de situatie totaal onderschat. Tis precies het optelsommetje van Grulez wat ze hadden kunnen zien aankomen.
Met een tuinslangetje uit de spelershome na 10 minuten aan komen kakken. Nooduitgangen die niet open gingen.
pi_58022467
Dan is het nog relatief goed afgelopen. Lege brandblussers en dichte deuren. Schandalig.

Dank je Cruoniga voor dit geschetste beeld.
That's all folks!
pi_58022476
0-3 reglementair zou nog niet eens zo'n gek idee zijn, wetende dat Groningen al zeker is van de 7e plek en het resultaat geen fuck uitmaakt.
  zondag 13 april 2008 @ 16:50:55 #45
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58022479
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef twi het volgende:
Ik denk dan eerder aan neutraal terein als dat gebeurt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 april 2008 @ 16:51:17 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58022489
Waarschijnlijk woensdagavond in Grunn dat het over gespeeld gaat worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 13 april 2008 @ 16:51:19 #47
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_58022492
Reaktie op artikel Dagblad van het Noorden:

Ik kom net uit het stadion en erger me aan de tendens die hier te lezen is. Het is naast het onnozel gedrag van sommige supporters nog VEEL meer te wijten aan het argeloze gedrag van de suppoosten en de beveiliging.
Ten eerste.
De sfeeractie was vooraf bekend gemaakt dus dan tref je je voorzorgsmaatregelen mbt de gevaren. De brandjes onstonden een kwartier VOOR de wedstrijd.
Maw hoezo met 10 emmertjes water meerdere brandjes proberen te blussen in een sukkelig tempo. Pas 5 minuten voor de wedstrijd kwam er welgeteld één brandblusser aan te pas. Maar deze meneer in net pak kon dat echt niet aan.
Ten tweede
Zes personen stonden met een hark het veld leeg te ruimen en harkten de gegooide wc-rollen gewoon weer in de brandende massa! Je gaat toch verdorie de vuurtjes isoleren en niet extra aanwakkeren.
Ten derde, welke idioot in de organisatie van FC Groningen of KNVB laat de spelers het veld opkomen terwijl de brandjes nog niet zijn geblust.
Afgesproken is als sfeeractie dat de wc rollen het veld op worden gegooid als de spelers opkomen. Dus wat was het gevolg.. juist de wc-rollen vlogen branden weer terug de tribunen in!
En toen brak inderdaad de paniek uit.
Dat er toen mensen over de boarding was logisch. Je komt met moeite het vak uit als het moet.
Ik heb alles vanaf de langezijde aan de Z-side kant van dichtbij meegemaakt en stel GROTE vraagtekens bij het optreden van de FC Groningen als organisatie !!
KORTOM HET AMATEURISTICH GEDRAG VAN DE ORGANISTIE VAN DE FC GRONINGEN is wat mij betreft kwalijker dan het domme gedrag van supporters!
Dit maakt dat ik me niet veilig voel op de tribune!!
pi_58022500
Hoop ook dat deze ellende geen gevolgen gaat hebben voor sfeeracties in het algemeen..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58022507
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Groeten uit Groningen
Leuk reclamebord Euroborg brander.nl
pi_58022511
Anders zal Emmen wel weer de uitvalsbasis worden.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')