Tis niet zelfklevend hoor ik vanuit de keukenquote:Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Heb je echt zelfklevend spul? Dat statische spul is veel beter namelijk.
Hij wacht nog even af (tot ie wat zekerder is zegt iequote:Op zondag 13 april 2008 18:35 schreef Isegrim het volgende:
Dan moet het niet zo'n probleem zijn. Gewoon gedeeltelijk weer lostrekken en met trekker gladmaken.
Ja daar zal het hier ook op neer gaan komenquote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Hehe. Nou ja, ik heb het hier zeker een stuk of vijf, zes keer weer deels los moeten trekken voordat het naar tevredenheid zat.
tis de slaapkamerdeur, en natuurlijk mail ik je van de week een picquote:Op maandag 14 april 2008 00:37 schreef DuchessX het volgende:
Mail je me een pic DE? Ben benieuwd naar je nieuwe deur
Welke is het? Gang- of slaapkamer-deur?
Dan heb jij misschien het nieuwe statische folie wat je er ook heel gemakkelijk weer af kunt trekken?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik met dat spul van mij het raam moest natmaken. Sterker nog, ik weet zeker dat dat niet hoefde. Blijkbaar is de mijne dus weer anders.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan heb jij misschien het nieuwe statische folie wat je er ook heel gemakkelijk weer af kunt trekken?
Zag het afgelopen week in een krantje van de Gamma, het is maar iets duurder dan het folie met plaksellaag. Hoewel ik niet weet of er dan net zoveel op zo'n posterrolletje zit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |