neequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
dat zag ik ook jastomme beesten keken niet op of om
Ha, misschien was het zijn beste vriend wel... daar mag je niet mee spotten hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:34 schreef Kaat38 het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van mijn dochter, zoeker.
Het mooie was dat ze in een grote groep optrokken. Aan het eind van de ochtend was er een troep met impala's, wildebeesten en veel zebra's; aan het eind van de middag was die hele troep er weer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
zo,een hoop beesten gemist vandaag zie ik![]()
vooral die foto met alle zebra's op een rijtje is tof
die zebra's op een rijtjequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Disana het volgende:
Er zijn inderdaad veel beestjes momenteel. Impala's, wildebeesten, en meer zebra's dan ik eerder bij elkaar heb gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een mooie dag (ook hier trouwens) met heel veel beestjesquote:Op woensdag 23 april 2008 12:42 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
drinkend gnoe jong
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef Disana het volgende:
Werkzaamheden aan de microfoon? Twee schoenen op een ladder, en beneden de auto.
[ afbeelding ]
Goeiemiddagquote:
Nou, ik wed om twee wrattenzwijnen dat ie nog naar rechts wordt geschovenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:27 schreef methan het volgende:
zie het dit zal wel de definitieve worden
[ afbeelding ]
Als je zo'n weddenschap zou winnen, waar wou je die wrattenzwijnen houden?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik wed om twee wrattenzwijnen dat ie nog naar rechts wordt geschoven
Gewoon, in mijn tuin:quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef methan het volgende:
[..]
Als je zo'n weddenschap zou winnen, waar wou je die wrattenzwijnen houden?
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, in mijn tuin:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |