zo'n kleine groene in een aquarium ?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:43 schreef Schunckelstar het volgende:
ha ha,tof
Ik had vroeger (of ja,mijn zusje eigenlijk maar ik moest hem verzorgen) ook een schildpadje
Helaas kan ik de webcam nu niet kijken
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef methan het volgende:
[..]
zo'n kleine groene in een aquarium ?
en ik maar kijken wat voor beest het zou kunnen zijnquote:
Ben ook af en toe in de tuin bezig en daar zie je meer beesten, dan hier op dit moment. Veel lieveheersbeestjes, slakken en de eerste vieze lange worm kroop al weer door het gras. In de boom zitten alweer jonge mereltjes in het nest. Hoor ze af en toe piepen als de ouders er weer aankomen met voer.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik maar kijken wat voor beest het zou kunnen zijn
Jouw beeld is breder dan het hoog is, kijk maar eens naar de andere capsquote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
Vergis ik me ,of heeft deze zulke korte pootjes. Dat zou betekenen dat het nog een jonkie is?
Beetje uitgerekt met een bewerkingsprogramma denk ik, logo is ook uitgerekt namelijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw beeld is breder dan het hoog is, kijk maar eens naar de andere caps
Klopt. Maar ik zou niet weten welk (screen capture?) programma dit doet.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje uitgerekt met een bewerkingsprogramma denk ik, logo is ook uitgerekt namelijk.
Kan in photoshop zijn bijv. Omdat ook het licht bijgewerkt is, hij een klein beetje gesharpend is etcquote:Op donderdag 17 april 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zou niet weten welk (screen capture?) programma dit doet.
Lijkt met sterkquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan in photoshop zijn bijv. Omdat ook het licht bijgewerkt is, hij een klein beetje gesharpend is etc
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef methan het volgende:
Hier staan ze onder elkaar en zie je ook het verschil.
[ afbeelding ]
Hoi disana,quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Goeiemiddag![]()
Je hebt gelijk, de stream op de site is een paar pixels hoger en aardig wat breder. Je ziet ook dat het logo daar wat vager is, niet goed scherp. Ik ben dus geneigd te denken dat ze daar het venster ietsje groter hebben gemaakt dan de werkelijke stream is. Mediaspeler pakt de stream direkt.
Die zebra heb ik ook gezien, en mij viel niet op dat ie korte pootjes had; ik denk dus dat dat door die extra breedte komt.
Hoi Kaat, mooie plaatjes, zijn niet van de fok-poel toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:10 schreef Kaat38 het volgende:
http://tube.wavelit.com/afr2.php
[ afbeelding ]
Hai Methan, deze is http://tube.wavelit.com/afr2.php en als je de 2 in een 1 verandert kom je weer in de andere poelquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:19 schreef methan het volgende:
[..]
Hoi Kaat, mooie plaatjes, zijn niet van de fok-poel toch?
Buffelsquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:02 schreef Kaat38 het volgende:
Toch ff een vraagje, wat zijn dit eigenlijk voor beesten? Komen me nogal buffelachtig over maar geen idee
[ afbeelding ]
Toch! Kreeg ik een dochter naast mij staan, die mij overigens wees op deze cam en volgens haar waren het geen buffelsquote:
Dus dan zou Mediaplayer een stukje missen bedoel je. Maar ze lopen ook nooit helemaal gelijk hoor. Hmm... In elk geval had die zebra niet zulke korte beentjes.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:16 schreef methan het volgende:
[..]
Hoi disana,
\als je de streams tegelijk aanzet, zie je dat de africam stream iets sneller is dan mediaplayer bij het draaien van de camera van links naar rechts. Je hebt dus een ietsie pietsie gauwer het beeld , bijv. als er iets van links aan komt lopen..Bij stilstaand beeld maakt het uiteraard niets uit.
Google afbeeldingen : buffelsquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Toch! Kreeg ik een dochter naast mij staan, die mij overigens wees op deze cam en volgens haar waren het geen buffels
Inderdaad. Raarquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef methan het volgende:
Hier staan ze onder elkaar en zie je ook het verschil.
[ afbeelding ]
wie weet vanavond ???quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:58 schreef ProXi het volgende:
waar blijven de leeuwen (A)
Zadelbekooievaar. Komt wel vaker langsquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:18 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte vogel met wit T shirtje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |