vind het een geweldig toestel! Hij is snel en je kan er eigenlijk zo'n beetje alles mee.quote:Op zondag 13 april 2008 12:33 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb even een vraagje als het mag, is dat nou fijn die TyTnII ? Ik zit er namelijk over na te denken om hem te kopen. Of ruil je hem omdat je hem kut vind?
Die HTC heeft een interne GPS...quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef Dapa het volgende:
ik heb een n95 8gb, heeft dat ding van jou ook interne gps?
heb je interesse?quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef Dapa het volgende:
ik heb een n95 8gb, heeft dat ding van jou ook interne gps?
no thanx, daar schiet ik niet veel mee opquote:
Hele ander segment man.quote:Op maandag 14 april 2008 22:42 schreef Rejected het volgende:
HTC S710 heeft een numpad toetsenbord en een uitschuifbaar toetsenbord!
En geen touchscreen :p
quote:ik wil hem wel ruilen tegen mijn gewone nokia n95 . plus auto houder + auto lader + bleutooth headset ( n95 met factuur + garantie )
thnx voor je toelichting. Scherm is idd groter. En een nieuwe accu heeft niet iedereen, maar het probleem is bekend bij deze 1ste generatie N95.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef TIC_TAC het volgende:
kinderziektes ? nooit last van gehad is een toptoestel . groter scherm ? ik dacht dat dat het zelfde was. ? accu ? ik heb er een gloednieuwe in gekregen van nokia omdat idd de vorige maar 1 dag meeging . deze gaat nu een dag of 5-7 mee.
ik ga niet bijbetalen. 1 op 1 lijkt me prima.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Forburgah het volgende:
Hmm ik ga er even over nadenken, mocht ik hem indd willen ruilen dan verwacht ik sowieso een bijbetaling van jouw kant ipv andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |