abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 06:29:30 #51
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_67968904
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Susan Boyle... net het filmpje van de Telegraaf gezien en ik zat echt met kippenvel te kijken en te luisteren... wat een briljante performance

Dit is net zo legendarisch als de ontdekking van Paul Potts
Wow.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_67970010
quote:
Die Susan Boyle... net het filmpje van de Telegraaf gezien en ik zat echt met kippenvel te kijken en te luisteren... wat een briljante performance

echt steengoed
Twinning = boring
pi_67970047
quote:

Ik kijk nooit, hou er niet van, maar deze Susan Boyle, wow, net zoals toen met Paul Potts idd, ongelofelijk, de juwelen van dit soort talentenjachten, de reacties van de jury/de zaal is ook leuk, de verbazing.
pi_67970227
Goddomme ik zit weer te kijken en het kippenvel blijft komen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 april 2009 @ 11:22:26 #55
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_67971229
Leuk dat het weer begonnen is.
Amanda
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 april 2009 @ 14:09:04 #56
163650 Greys
pi_67975599
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:16 schreef Meds het volgende:
Susan boyle ook gezien, maar dit is geen white trailertrash lady, deze dame is een excellent geschoolde zangeres, ze beheerst de techniek tot in de finesse, niks toeval dus, gewoon gecast en een lullige jurk aangetrokken en achterlijk kapsel aangemeten
Ik denk ook dat het een geschoolde zangeres is, maar ik denk wel dat ze er in het dagelijks leven zo uit ziet met die wenkbrauwen en dat haar Paul P. had toch ook zanglessen gehad? Alleen 'zulke' mensen krijgen nooit de kans om het aan een groot publiek te laten zien en nu wel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 april 2009 @ 15:42:29 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67977809
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het een geschoolde zangeres is, maar ik denk wel dat ze er in het dagelijks leven zo uit ziet met die wenkbrauwen en dat haar Paul P. had toch ook zanglessen gehad? Alleen 'zulke' mensen krijgen nooit de kans om het aan een groot publiek te laten zien en nu wel!
Potts zong inderdaad bij een amateurgezelschap uit Bath en heeft lessen in Italië gevolgd.

Hetgeen Potts ten gehore bracht vond ik overigens iets indrukwekkender dan wat Boyle liet horen. Het was niettemin erg goed.

Vond die Griekse dansers (vader en zoon) trouwens hilarisch.

[ Bericht 7% gewijzigd door Happel op 13-04-2009 15:42:58 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67980461
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme ik zit weer te kijken en het kippenvel blijft komen...
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_67982372
Kan ik de uitzendingen ook volgen vanuit Nederland?
pi_67989405
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:22 schreef Mr_DG het volgende:
Leuk dat het weer begonnen is.
Amanda
Dat is echt een leuke vrouw ja
pi_67989994
Tuurlijk is het opgezet. 'Zo'n programma is zo overgeproduced. Die kandidaten staan daar niet voor 't eerst. Simon & Friends screenen echt niet alle kandidaten.

Vrijdag/zaterdag: kandidaten moeten langskomen voor auditie. De gekken worden eruit gepikt + leuke grappige acts die 't leuk doen op televisie maar toch niet doorgaan. Daarnaast de super audities en toekomstige sterren.
Zondag: alle uitgekozen kneuzen en helden mogen terugkomen en mogen dan voor Simon & friends optreden en met ant&dec kletsen.

Simon & friends krijgen per kandidaat een bio en eventuele op/aanmerkingen. Ze weten dus vantevoren hoe goed deze vrouw is en ook hoe ze eruit ziet + achtergrond. Ze weten dat het shockeffect groter is als ze het net zo aanpakken als toen met P.Potts. Gegarandeerd succes + Kassa dus. Hogere ratings voor volgende shows en kassa voor Cowell want dit fragment gaat over de wereld waardoor (kortstondig) succes gegarandeerd is.

Het is tv he mensen... Maar wel leuk verder voor 't vrouwtje en erg goed gedaan
pi_67990107
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef jmac het volgende:
Tuurlijk is het opgezet. 'Zo'n programma is zo overgeproduced. Die kandidaten staan daar niet voor 't eerst. Simon & Friends screenen echt niet alle kandidaten.

Vrijdag/zaterdag: kandidaten moeten langskomen voor auditie. De gekken worden eruit gepikt + leuke grappige acts die 't leuk doen op televisie maar toch niet doorgaan. Daarnaast de super audities en toekomstige sterren.
Zondag: alle uitgekozen kneuzen en helden mogen terugkomen en mogen dan voor Simon & friends optreden en met ant&dec kletsen.

Simon & friends krijgen per kandidaat een bio en eventuele op/aanmerkingen. Ze weten dus vantevoren hoe goed deze vrouw is en ook hoe ze eruit ziet + achtergrond. Ze weten dat het shockeffect groter is als ze het net zo aanpakken als toen met P.Potts. Gegarandeerd succes + Kassa dus. Hogere ratings voor volgende shows en kassa voor Cowell want dit fragment gaat over de wereld waardoor (kortstondig) succes gegarandeerd is.

Het is tv he mensen... Maar wel leuk verder voor 't vrouwtje en erg goed gedaan
Ik geloof best dat die vrouw al voor een reserve-jury heeft gezongen maar ik denk niet dat de echte jury wist hoe goed ze was... daarvoor waren die reacties met name bij die grijze vent en Amanda te verbaasd...
pi_67991801
Ik moest een beetje huilen toen ik vanmiddag het filmpje van die Susan Boyle zag. Als je ook de blikken van mensen uit het publiek zag voor ze begon... Alleen omdat je er niet mooi en stijlvol uitziet je al voor gek verklaren, maar dan wel even prachtig zingen he. Fantastisch!
pi_67992938
Natuurlijk had mevrouw Boyle in de voorselecties ook prima gezongen. Dit soort programma's worden van A tot Z gescript. De winnaars, de verliezers, de goede tweede en de randdebielen, in elke aflevering zitten ze en als ze er niet zitten worden ze gecast. Je ziet aan mevr. Boyle overduidelijk dat ze podiumervaring heeft dat gestyled is en dat ze een geschoold zangeres is (het zou me niet verbazen als ze ook een geschoold actrice zou zijn)
pi_67995832
Ik hou me voorlopig lekker van de domme wb complottheorieën en heb het filmpje al een paar keer met tranen in mijn ogen bekeken, heerlijk!
pi_67998129
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:08 schreef peterfan het volgende:
Ik hou me voorlopig lekker van de domme wb complottheorieën en heb het filmpje al een paar keer met tranen in mijn ogen bekeken, heerlijk!
Idem
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_67998212
Wat voor complot theorie je ook verzint: die stem is geweldig
(tenzij je verzint dat ze ook niet zelf zong natuurlijk)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:35:22 #68
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68003974
Ik heb het filmpje nu voor de 4de keer gezien en zat ook haast weer te huilen Prachtig en ben benieuwd welk liedje ze in de volgende ronde zingt.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68019035
Het feit dat ze "achterlijk" overkomt is natuurlijk gehypet. Kijk eens naar haar kapsel, dat is zo net-uit-bed-door-de-storm-naar-de-auditie-gefietst-niet-netjes, dat het duidelijk expres zo slonzig mogelijk is. Die twee jokers achter de schermen, en vast nog een paar achter de schermen figuren hebben haar leuke rare dingen laten zeggen voor het maximum WOW-effect, en passant er voor gezorgd dat ze niet in de spiegel kon kijken toen de kapster bezig was.

Ze is geen actrice (das wel héél ver gezocht), en ze kan natuurlijk best zanglessen hebben gehad. Dat is niet alleen iets voor beroemde mensen. Als je van zingen houdt zou ik het juist ráár vinden als je geen zangles hebt.

Ik heb er wel wat moeite mee dat ze geen moment verslapte, onder al dat lawaai van het publiek, en dat haar presentatie (tijdens het lied) zo professioneel was, maar toch geloof ik echt niet dat dit een fake is. Hah, Elaine Paige doet juist van die dramatische gestes en uithalen, dat het gekunsteld is vergeleken met Susan Boyle.

Dus fake of niet: she's good. Better even than the original.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:39:47 #70
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68121003
Ze was een paar minuten geleden bij Netwerk.Aardige vrouw ook en als het moet genoeg haar op haar tanden Ze kan fantastisch zingen en heeft ook nog eens de gun Factor
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68121284
Vandaag ook eindelijk de show en de 'more' aflevering gekeken.

Griekse vader en zoon, fuckin geniaal . Echt briljante televisie, mooie act ook . Verder vond ik de more aflevering ook weer leuker dan de echte .

En over die vrouw, tuurlijk is het wel een beetje aangedikt, maar dat is echt geen casting geweest oid, daarvoor was ze te shocked na het optreden van het podium af. Op het podium zal het deels een overdreven act zijn geweest, gepushed vanuit regie en vanuit haar 'eigen schild'.

Tof dat het er weer is iig.;

Flawless was trouwens ook echt geniaal .
pi_68134714
Op de een of andere manier blijft dat Susan Boyle-verhaal me ontroeren... ik hoop dat ze blij is met haar doorbraak en dat het haar maar veel geluk mag opleveren
pi_68134763
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:51 schreef avonne het volgende:
Het feit dat ze "achterlijk" overkomt is natuurlijk gehypet. Kijk eens naar haar kapsel, dat is zo net-uit-bed-door-de-storm-naar-de-auditie-gefietst-niet-netjes, dat het duidelijk expres zo slonzig mogelijk is.
'helaas.'
ik heb gisteren ook dat netwerk-item gezien, ze heeft een lichte hersenbeschadiging opgelopen bij haar geboorte.

heel leuk item trouwens
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:50:22 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68134855
We volgen het nu ook. Jammer dat ik niet de eerste 2 seizoenen heb gevolgd. Wat een nivootje vergeleken met SBS.

Ze stoppen 4 castingdagen in 70 minuten netto tijd, ze monteren snel en laten 4 portretten ofzo zien. Die dansers, wat geweldig. En idd, Susan Boyle is geweldig. Ontroerender dan Potts nog.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68135444
Het is het echt nog wel waard om die eerste 2 te kijken hoor, vooral vorig seizoen was de finale onwijs spannend en goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')