De gouden kogel?quote:Op zondag 13 april 2008 19:58 schreef Eg_Wel het volgende:
En daar betalen we dan voor.. 4 shots uit de verte op een huis..
idd haha ik snap er niks meer van waarom mogen we nu niet meer kijken het ergste is toch wel over nu?quote:Op zondag 13 april 2008 19:58 schreef Eg_Wel het volgende:
En daar betalen we dan voor.. 4 shots uit de verte op een huis..
SMS nú je slachtoffer naar 3044!quote:Op zondag 13 april 2008 19:59 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
De gouden kogel?
10 mensen... 9 kogels... er blijft er mee een over en die wint 1 miljoen! De gouden kogel!![]()
[COS#3533] Waar we met zn allen naar een SL koekeloerenquote:Op zondag 13 april 2008 20:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Vriendin van Claire zit ondertussen gezellie bij de "BBQ"?
Ik mag je welquote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ze hadden der beter af kunnen knallen... had mij ook weer ruim 20 seconden van mijn leven bespaard.
It's Tievie man!!!quote:Op zondag 13 april 2008 12:41 schreef Marrije het volgende:
Laten we hopen dat Claire aan dr haren dgk wordt uitgetrokken, zijn we daar ook vanaf.
Ik blijf erbij: als ze wil dat die bruiloft de mooiste dag van dr leven wordt: ga lekker naar huis!
En dat haar moeder niet mee mocht om die jurk te kopen, terecht!
Raar dat haar moeder nu wel mee mag omdat Huub de cp's betaalt en vorige week mocht Claire niet met haar broer bellen, ook al zou Huub de cp's betalen.
NO FUCKING WAYquote:
bronquote:Ruzie Claire en vader gesust
AMSTERDAM - De vader van Claire, die eerst nog met een Hummer De Gouden Kooi wilde bestormen, heeft zijn dochter mogen spreken.
De productie maakte een uitzondering om de gemoederen te bedaren. Snikkend vielen Claire en Ron elkaar in de armen. "Lieverd, Als jij wil trouwen, ga je trouwen. Er is heel veel gebeurd buiten waar jij geen weet van hebt”, legt hij zijn dochter uit.
De blonde bewoonster zegt dat ze het heel vervelend vindt, maar dat ze het zich niet had gerealiseerd wat haar verblijf in de miljoenenvilla teweeg zou brengen. Vader Ron: “Het maakt niet uit lieverd. Dingen zijn nu uitgesproken, er zijn excuses gemaakt en jij hebt nergens schuld aan.”
Claire vraagt haar vader haar weg te geven op het huwelijk met Huub. Alles lijkt vergeven en vergeten...
Hypocriet is hij wel, want eerst vond hij huub maar een lul en waarschuwde hij haar voor hem, huub zou haar voor het spel kunnen misbruiken waar hij kon zei hij, maar nu Claire na een paar maanden al een huwelijk met hem wil aangaan (duidelijk voor het spel, iig zeker voor huub) ziet hij huub wil zitten als toekomstig schoonzoonquote:Op maandag 14 april 2008 06:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Papa Claire is één van de grootste hypocriete lutsers van het westelijk halfrond (en omstreken)
Nou ja op zich wel slim toch, hij helpt zijn dochter (en het programma met wat media aandacht).quote:Hij kwam eerst maar eens langs om Claire op het hart te drukken dat ze vooral het spel moet gaan spelen. Dat doet naïeve Clairtje dus niet en daarom komt hij nog maar eens langs om andere spelers te blokkeren door te proberen het spel naar z'n hand te zetten, zodat zwakke Claire toch haar ruimte krijgt.
Dat was wel een slap excuus ja, jammer dat Jaap daar aan mee moest werkenquote:Dat alles onder het voorwendsel dat hij Jaap's opmerking niet pikt...ja ja ja.....daarvoor had hij niet naar de kooi hoeven te komen, niet met Claire en Huub hoeven te spreken, niet het jurk item hoeven op te lossen.
Ze hebben hem achter waarschijnlijk gerustgesteld en nu speelt hij het spelletje mee, ik kan het anders ook niet verklaren.quote:Als hij echt een kerel was, dan zou hij haar er allereerst niet in hebben laten gaan en haar er nu uitgehaald hebben. Maar nee, er spelen vast ook andere belangen bij papa Claire. Die 10.000 inleggeld zijn misschien toch nog net iets meer waard dan dochterlief haar welzijn en z'n eigen emoties?
Gewoon een hypocriete mafkees, opzouten met die knakker......
En nu:quote:Op maandag 14 april 2008 14:06 schreef Adeona het volgende:
Een seconde geleden, gastboek van Claire:
Gastenboek
Het gastenboek is tijdelijk offline gehaald. Dit door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijven!
Waarschijnlijk zijn het gewoon Jaap fans die de moeder van Claire ook wel even vaginaal willen uitwonenquote:Op maandag 14 april 2008 14:20 schreef PC eend het volgende:
Er lopen nou eenmaal heel veel gekken op internet, vooral als het om het DGK gebeuren gaat, vind het wel erg overdreven om daar gelijk de politie bij te halen, tenzij het wel heel dreigend en specifiek is (wat ik me niet voor kan stellen).
Het kan ook een afschrikmiddel zijn, zo een berichtje, om die mafkezen wat weg te houden (Bram werd ook al gek van de mails geloof ik).
Anyway.... nmns, niet meer doen he![]()
quote:
Dieenebart wou daar zelfs in huis trekken...quote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PS. zou z'n vrouw een lekkere chick zijn.....?![]()
Het lijkt een soort van Emiel Ratelband, zo'n automatische piloot "positiveitsgoeroe". Zo eentje die begint te ratelen bij thuiskomst dat alles in orde is terwijl z'n gedachten voornamelijk bij zichzelf zijn, zijn eigen positie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 03:31 schreef PC eend het volgende:
Maar het mooiste was wel dat hij na een kwartier opeens zei dat Claire er goed uitzag, Claire zelf geloofde hem niet in zijn oprechtheid, zo leek het, en zei sceptisch... Nu nog?
Waarschijnlijk was hij dan ook met een ander in de war, want na een intens gesprek van een van een kwartier vergat hij even de naam van zijn bloedeigen dochter en zag haar voor een kerel (Ben?) aan.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |