abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 13 april 2008 @ 11:26:17 #26
135305 beequeen
Lost.
pi_58017838
De Tien site schroomt niet het filmpje te plaatsen van het gesprek tussen Jaap en Brian. Ik zet toch mijn vraagtekens bij het papa Ronverhaal, anders zet je deze uitspraken toch niet op je site?

Ik ben het spoor bijster hoor.
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58017871
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
De Tien site schroomt niet het filmpje te plaatsen van het gesprek tussen Jaap en Brian. Ik zet toch mijn vraagtekens bij het papa Ronverhaal, anders zet je deze uitspraken toch niet op je site?

http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Of ze zijn hem gigantisch uit de tent aan het lokken. Dat was ook wel een beetje zo met die Schwarzkopf producten. Die kapster kwam daar alleen maar even om te zeiken over de vader van Claire.
Go hard or go home
pi_58017877
Ik kan alleen maar zeggen: Respect voor pa Ron!
Dit gaat gewoon mijlen tever, natuurlijk is het de gouden zooi maar dan nog, de beledigingen richting zijn vrouw gaan mij giga tever. Hoezo miljonairs, hahahaha, laat me niet lachen! Brian, Amanda en Jaap zijn zo aso als het maar kan.
Dit is allang geen spel meer!

Ron: sleep je dochter uit die tent, trouw buiten of trouw niet!
En verder SMS ik me vandaag even vet suf naar Huub!
Dat is degene die de kooi wel gedragen heeft.
Hoop dat veel mensen meedoen, laatste dag dat het kan!
pi_58017948
Ik reageer stiekem toch even offtopic om te zeggen dat dat hoofd van Claire twee keer zo groot lijkt op die foto's en dat dat ontzettend raar eruit ziet
  † In Memoriam † zondag 13 april 2008 @ 11:35:11 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_58017971
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef noekje het volgende:

Of ze zijn hem gigantisch uit de tent aan het lokken. Dat was ook wel een beetje zo met die Schwarzkopf producten. Die kapster kwam daar alleen maar even om te zeiken over de vader van Claire.
Zou kunnen en als dat zo is hoop ik dat papa Ron alsnog die Hummer pakt en dwars door de Gouden Poort rijdt.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 13 april 2008 @ 11:39:26 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_58018044
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik reageer stiekem toch even offtopic om te zeggen dat dat hoofd van Claire twee keer zo groot lijkt op die foto's en dat dat ontzettend raar eruit ziet
Je hebt helemaal gelijk, het is een vreselijk slechte foto. Het lijkt alsof ze Claire's hoofd op een ander lichaam geplakt hebben.
― Mark Twain
pi_58018075
Dat je als ouders met kromme tenen naar zo'n programma kijken waar je dochter in zit, begrijp ik. Maar dat de ouders van Claire nu ineens zo woedend zijn snap ik helemaal niet. Geen ander als zij hebben kunnen weten waar hun dochter in stapte. Ze hebben bijna een jaar lang het programmma kunnen bekijken en hun oordeel daar over kunnen geven. De allerbeste vriend van de familie, Bart BB1, was een groot voorbeeld voor ze. Toch ging Bram, de broer van Claire BB in en nu is het Claire die DGK in gegaan is.

Het is natuurlijk misselijk om nu Amanda de schuld te geven van dit alles. De enige schuldige is Claire zelf en haar ouders, die haar zelf steeds hun goedkeuring gaven. Dat Claire nu alles pikt van de redactie van RTL, ligt aan Claire en niet aan aan Amanda. Welke dochter gaat er koste wat het kost, op deze manier trouwen. Laat haar ouders bij het stadhius staan terwijl ze in ondertrouw is gegaan, moet een vreemde mee nemen om haar bruidsjurk uit te zoeken, en neemt genoegen met maar 8 genodigden op de dag wat normaliter de mooiste dag uit je leven moet zijn ! En dat allemaal alleen voor aandacht. Als je echt verliefd bent, trouw je ook buiten de kooi, maar dan hoe je het heel graag zelf wil. Hoe haal je het in je botte hoofd dit allemaal te acceperen en vervolgens de zielepoot uit te hangen.

Vader, Claire heeft zijn reputatie hierdoor tenminste alweer een heel eind bijgesteld. Ben je eerst nog een onozele kerel die zijn kinderen grootbreng met dieren mishandeling. En een vader die zo ziekelijk met zijn dochter omgaat, dat alleen hij alles voor zijn dochter bepaald, kortom een grote klootzak. Ben je nu een held, omdat je dochter op een roze wolk zit en heel veel aandacht nodig heeft.

Ook Claire komt er weer goed vanaf. Ben je eerst de meest onozele muts en ben je met een heel duur woord, dat haast niemand kent ,het meest idioote kind in DGK die ze ook nog eens niet allemaal op een rijtje heeft, ben je nu ineeen het zielige normale meisje in DGK......Hoezo hypocriet
  zondag 13 april 2008 @ 11:56:39 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_58018295
Het kan maar zo dat de Febo Jaap heeft gechanteerd door te zeggen jij geen plek in de finale als je de aanloop naar de (en de) bruiloft niet verziekt.
pi_58018321
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:56 schreef schatje het volgende:
Het kan maar zo dat de Febo Jaap heeft gechanteerd door te zeggen jij geen plek in de finale als je de aanloop naar de (en de) bruiloft niet verziekt.
Dat schreef ik ook al in de cos en het zou zomaar de realiteit kunnen zijn.
Go hard or go home
pi_58018511
nou als het alleen de aanloop naar de bruiloft is, dan is het niet zo erg
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58018534
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef noekje het volgende:
Ik geloof echt wel dat die familie het een beetje zat is.
Ik denk ook dat het echt is. Maar ja, je weet het maar nooit. Bram heeft ook zakelijke belangen bij Talpa/JdM.
pi_58018551
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:41 schreef coldstar het volgende:
-knip-
Wat flauw weer trouwens om de users erbij te halen. Gelukkig is de hypocrisie wederzijds. Zodra het over Amanda's moeder gaat dan heeft ze niks met het spel te maken maar als Claire's moeder vaginaal uitgewoond moet worden door Jaap dan wisten ze wat ze konden verwachten en zo lust ik er nog wel een paar.

Ik vind het bewonderenswaardig dat er eindelijk eens iemand van een familie opstaat en in het verweer komt. Ik kan dat alleen maar aanmoedigen. Ik heb het vaker gezegd, over Dennis, over Lieke en zelfs over Nadia.
Zij leken daar soms zo ontzettend niet op hun plaats te zijn maar iedereen keek weerloos toe hoe hun kinderen compleet als pion werden gebruikt in maar een spelletje. Of hij nu een klootzak is of niet, hij geeft om zijn dochter en dat is dan weer volstrekt logisch als het gaat om een ouder met een kind. Nu heb ik Claire trouwens altijd al een leuk kind gevonden en normaal ook.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 13 april 2008 @ 12:17:19 #38
137949 Disana
pi_58018579
Het is te gemakkelijk je hierin mee te laten slepen en ook te gaan roepen dat het te ver gaat.

Die vader ziet zich een mooi plaatjeshuwelijk door de neus geboord. Jammer, maar dat is de keerzijde van het naar voren schuiven van je kinderen voor reality programma's.

Zelf word ik niet warm of koud van dat huwelijk, ik heb geen speciale gevoelens voor Claire en kijk dus niet uit naar zoetsappige beelden die zijn gebaseerd op een luchtkasteel van een paar maandjes.

Als Huub het recht heeft aandacht en zendtijd naar zich toe te trekken middels een huwelijk in De Kooi, dan hebben de andere spelers dat recht ook. Ze zitten in een hard spel, romantiek of niet.
pi_58018640
Op de site van Claire zelf (die haar broer beheert) staat het verhaal uit de Televaag nu ook. Helaas zonder commentaar van haar ouders. Dus of het echt of nep is ... weten we nog niet. Maar NowLive zal er wel achteraan gaan, vermoed ik zo.

http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_nieuws
pi_58018691
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:50 schreef schatje het volgende:
Als die moeder slim is neemt ze Claire mee naar huis als ze een dinsdag die trouwjurk gaan uitzoeken.

Ik denk dat de scriptschrijvers bij de Febo dan overuren moeten draaien .

Vind het wel sneu voor Huub, maar de beste oplossing
pi_58018695
Stukje op nu.nl

Vader Claire woedend om Gouden Kooi-huwelijk
Uitgegeven: 13 april 2008 10:10
Laatst gewijzigd: 13 april 2008 11:23

AMSTERDAM - De vader van Gouden Kooi-bewoonster Claire is woedend over het aanstaande huwelijk van zijn 24-jarige dochter met medebewoner Huub. Dat vertelt hij zondag in De Telegraaf. Hij gelooft dat zijn dochter gebrainwashed is tijdens haar deelname aan het realityprogramma.

Huub en Claire gingen dinsdag in Tilburg in ondertrouw. Het stel is van plan om nog voor het einde van het programma, eind mei, in het huwelijksbootje te stappen.
Vader Ron zou graag met zijn dochter willen spreken over het ophanden zijnde huwelijk. "Het gaat er niet om dat ik het huwelijk wil voorkomen. Als het echt doorgaat beschouw ik het als een waardevolle levensles voor Claire. En of het huwelijk twee maanden of haar verdere leven duurt, dat zien we dan wel."

Hij is vooral boos omdat hij vindt dat producent Talpa Producties zijn dochter niet in bescherming neemt. "Mijn dochter en haar verliefde gevoelens worden gemanipuleerd", vindt hij.
Zo zou Claire niet op de hoogte zijn van de plannen van haar medebewoners om de huwelijksdag te verstoren. "Claire zit op een roze wolk en wordt niet op de hoogte gesteld."

Het is onbekend of het huwelijk uit echte liefde wordt gesloten, of dat Huub en Claire uit tactische overwegingen eeuwige trouw willen beloven. Als de twee hun voorgenomen huwelijk doorzetten, zou dat betekenen dat bewoner Jaap de villa moet verlaten.
Eerder polste Huub al bij zijn toenmalige vriendin en inmiddels ex-Gouden Kooi-bewoonster Lieke of zij wat voor een huwelijk voelde.

http://www.nu.nl/news/152(...)n_Kooi-huwelijk.html
  zondag 13 april 2008 @ 12:35:31 #42
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
  zondag 13 april 2008 @ 12:41:01 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58018911
Laten we hopen dat Claire aan dr haren dgk wordt uitgetrokken, zijn we daar ook vanaf.
Ik blijf erbij: als ze wil dat die bruiloft de mooiste dag van dr leven wordt: ga lekker naar huis!

En dat haar moeder niet mee mocht om die jurk te kopen, terecht!
Raar dat haar moeder nu wel mee mag omdat Huub de cp's betaalt en vorige week mocht Claire niet met haar broer bellen, ook al zou Huub de cp's betalen.
pi_58018926
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:15 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat flauw weer trouwens om de users erbij te halen. Gelukkig is de hypocrisie wederzijds. Zodra het over Amanda's moeder gaat dan heeft ze niks met het spel te maken maar als Claire's moeder vaginaal uitgewoond moet worden door Jaap dan wisten ze wat ze konden verwachten en zo lust ik er nog wel een paar.

Ik vind het bewonderenswaardig dat er eindelijk eens iemand van een familie opstaat en in het verweer komt. Ik kan dat alleen maar aanmoedigen. Ik heb het vaker gezegd, over Dennis, over Lieke en zelfs over Nadia.
Zij leken daar soms zo ontzettend niet op hun plaats te zijn maar iedereen keek weerloos toe hoe hun kinderen compleet als pion werden gebruikt in maar een spelletje. Of hij nu een klootzak is of niet, hij geeft om zijn dochter en dat is dan weer volstrekt logisch als het gaat om een ouder met een kind. Nu heb ik Claire trouwens altijd al een leuk kind gevonden en normaal ook.
Alleereerst, begrijp ik niet wat je bedoeld met een user erbij halen. Het enige wat ik schrijf is, dat zowel Claire als haar vader vaak genoeg zijn afgeschilderd als twee de meest grote idioten. Dat dit ineens nu niet meer zo is vind ik inderdaad hypocriet. Kennelijk weet je waar ik het over heb, anders schrijf je dit niet.

Wat betreft de moeder van Amanda. Als je mijn post zou lezen, zal je weten dat ik niet alleen op de post van de moeder van Amanda reageer. Van het begin af aan heb ik vele male gepost dat ik het niet normaal vind dat er ouders of familie leden betrokken worden in DGK. Dit heeft totaal niets te maken met alleen de moeder van Amanda. Als je de posten terug zou lezen, zal je lezen dat ik een van de weinige was die het in het begin met de vader van Claire eens was. Ik heb de vader van Claire nog nooit een klootzak genoemd. Dus oordeel niet zo snel.

Alleen nu ben ik het niet eens met hem. En logishe vind ik zijn reactie nu ook niet. Ik vind niet dat je een mede speler/speelster de schuld moet geven van de stomme fouten die je dochter maakt. Hij heeft zelf zijn goedkeuring gegeven aan haar. Amanda heeft niet gevraagd of ze mee mocht die jurk kopen, dit is een beslissing van DGK redactie. Naar mijn mening kan je daar Amanda niet als schuldigen voor aanwijzen.

Ook ik heb geen moeite met Claire. Ondanks dat ik het wel een heel dom kind vind. Heel erg onvolwassen en kinderlijk. Dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan haar heb, dit heb ik ook nog nooit gepost.
  zondag 13 april 2008 @ 12:45:08 #45
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58018970
Wat een onzin zeg. Ze is 24 en heeft zelf de keuze gemaakt om in een televisieprogramma te stappen. Dan kan je als familie bezorgd zijn, je mooie toekomstplaatje verknald zien worden etc. maar dat hou je dan lekker voor jezelf.

Door er zo´n stennis over te maken wordt alleen nog maar meer de indruk gewekt dat Claire naief zou zijn. Lekker als je ouders je publiekelijk behandelen alsof je een verstandelijk beperkte 12 jarige bent
pi_58018989
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:41 schreef Marrije het volgende:
Laten we hopen dat Claire aan dr haren dgk wordt uitgetrokken, zijn we daar ook vanaf.
Ik blijf erbij: als ze wil dat die bruiloft de mooiste dag van dr leven wordt: ga lekker naar huis!

En dat haar moeder niet mee mocht om die jurk te kopen, terecht!
Raar dat haar moeder nu wel mee mag omdat Huub de cp's betaalt en vorige week mocht Claire niet met haar broer bellen, ook al zou Huub de cp's betalen.
En zo is dat. ik ben het helemaal met je eens.
pi_58019094
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:24 schreef Desii het volgende:

[..]

Vind het wel sneu voor Huub, maar de beste oplossing
Waarom is dit nou sneu voor Huub dan? Hij heeft hier toch zelf voor gekozen. Hij is toch de persoon die kost, wat het kost, wil trouwen in DGK !
pi_58019107
mooi stukje propaganda
quote:
Mijn dochter wordt met haar grootste vijand op pad gestuurd, de doortrapte Amanda
lol
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_58019521
Ik hoop echt dat pappa Claire haar daar weghaalt,dat meisje is te goed voor de kooi.De bedoeling is gewoon dat dat huwelijk gigantisch verpest gaat worden.En ik vind dat je dat niet kan maken met de gasten en familie erbij.Zie je het al voor je Joris,Bart en Bram aan het vechten en mamma Claire huilen.Nou mooie tv hoor,ik pas hiervoor.
  zondag 13 april 2008 @ 13:25:06 #50
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')