Of ze zijn hem gigantisch uit de tent aan het lokken. Dat was ook wel een beetje zo met die Schwarzkopf producten. Die kapster kwam daar alleen maar even om te zeiken over de vader van Claire.quote:Op zondag 13 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
De Tien site schroomt niet het filmpje te plaatsen van het gesprek tussen Jaap en Brian. Ik zet toch mijn vraagtekens bij het papa Ronverhaal, anders zet je deze uitspraken toch niet op je site?
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Zou kunnen en als dat zo is hoop ik dat papa Ron alsnog die Hummer pakt en dwars door de Gouden Poort rijdt.quote:Op zondag 13 april 2008 11:28 schreef noekje het volgende:
Of ze zijn hem gigantisch uit de tent aan het lokken. Dat was ook wel een beetje zo met die Schwarzkopf producten. Die kapster kwam daar alleen maar even om te zeiken over de vader van Claire.
Je hebt helemaal gelijk, het is een vreselijk slechte foto. Het lijkt alsof ze Claire's hoofd op een ander lichaam geplakt hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 11:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik reageer stiekem toch even offtopic om te zeggen dat dat hoofd van Claire twee keer zo groot lijkt op die foto's en dat dat ontzettend raar eruit ziet
Dat schreef ik ook al in de cos en het zou zomaar de realiteit kunnen zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 11:56 schreef schatje het volgende:
Het kan maar zo dat de Febo Jaap heeft gechanteerd door te zeggen jij geen plek in de finale als je de aanloop naar de (en de) bruiloft niet verziekt.
Ik denk ook dat het echt is. Maar ja, je weet het maar nooit. Bram heeft ook zakelijke belangen bij Talpa/JdM.quote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef noekje het volgende:
Ik geloof echt wel dat die familie het een beetje zat is.
Wat flauw weer trouwens om de users erbij te halen. Gelukkig is de hypocrisie wederzijds. Zodra het over Amanda's moeder gaat dan heeft ze niks met het spel te maken maar als Claire's moeder vaginaal uitgewoond moet worden door Jaap dan wisten ze wat ze konden verwachten en zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 13 april 2008 11:41 schreef coldstar het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 13 april 2008 09:50 schreef schatje het volgende:
Als die moeder slim is neemt ze Claire mee naar huis als ze een dinsdag die trouwjurk gaan uitzoeken.
Ik denk dat de scriptschrijvers bij de Febo dan overuren moeten draaien.
Alleereerst, begrijp ik niet wat je bedoeld met een user erbij halen. Het enige wat ik schrijf is, dat zowel Claire als haar vader vaak genoeg zijn afgeschilderd als twee de meest grote idioten. Dat dit ineens nu niet meer zo is vind ik inderdaad hypocriet. Kennelijk weet je waar ik het over heb, anders schrijf je dit niet.quote:Op zondag 13 april 2008 12:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat flauw weer trouwens om de users erbij te halen. Gelukkig is de hypocrisie wederzijds. Zodra het over Amanda's moeder gaat dan heeft ze niks met het spel te maken maar als Claire's moeder vaginaal uitgewoond moet worden door Jaap dan wisten ze wat ze konden verwachten en zo lust ik er nog wel een paar.
Ik vind het bewonderenswaardig dat er eindelijk eens iemand van een familie opstaat en in het verweer komt. Ik kan dat alleen maar aanmoedigen. Ik heb het vaker gezegd, over Dennis, over Lieke en zelfs over Nadia.
Zij leken daar soms zo ontzettend niet op hun plaats te zijn maar iedereen keek weerloos toe hoe hun kinderen compleet als pion werden gebruikt in maar een spelletje. Of hij nu een klootzak is of niet, hij geeft om zijn dochter en dat is dan weer volstrekt logisch als het gaat om een ouder met een kind. Nu heb ik Claire trouwens altijd al een leuk kind gevonden en normaal ook.
En zo is dat. ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 13 april 2008 12:41 schreef Marrije het volgende:
Laten we hopen dat Claire aan dr haren dgk wordt uitgetrokken, zijn we daar ook vanaf.
Ik blijf erbij: als ze wil dat die bruiloft de mooiste dag van dr leven wordt: ga lekker naar huis!
En dat haar moeder niet mee mocht om die jurk te kopen, terecht!
Raar dat haar moeder nu wel mee mag omdat Huub de cp's betaalt en vorige week mocht Claire niet met haar broer bellen, ook al zou Huub de cp's betalen.
Waarom is dit nou sneu voor Huub dan? Hij heeft hier toch zelf voor gekozen. Hij is toch de persoon die kost, wat het kost, wil trouwen in DGK !quote:Op zondag 13 april 2008 12:24 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vind het wel sneu voor Huub, maar de beste oplossing
lolquote:Mijn dochter wordt met haar grootste vijand op pad gestuurd, de doortrapte Amanda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |