Ik hoop voor jou dat ze je kind ooit natekenen en dat dit te zien is op de site van martijn.orgiequote:
Vanwege deze reactie ga ik dus echte kiddiepr0n posten. brb. even 4chan lurken.quote:Op zondag 13 april 2008 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze je kind ooit natekenen en dat dit te zien is op de site van martijn.orgie
denk niet dat je dan nog lacht...
sorry kan het niet laten om zo te reageren
Machtigprachtig dit, echt.quote:Op zondag 13 april 2008 02:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze je kind ooit natekenen en dat dit te zien is op de site van martijn.orgie
denk niet dat je dan nog lacht...
sorry kan het niet laten om zo te reageren
Dan post ik je piemelquote:Op zondag 13 april 2008 02:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie ga ik dus echte kiddiepr0n posten. brb. even 4chan lurken.
Ligt eraan, ik prefereer eigenlijk de zuid amerikaanse, maar als de blonde in een kelder in een bdsm-setting is ga ik daarvoorquote:Op zondag 13 april 2008 02:21 schreef MASD het volgende:
Hebben jullie liever een donkerharige 8-jarige zuid-amerikaanse of een 6 jarige blonde belg?
Heb je geen aziaatjes?quote:Op zondag 13 april 2008 02:21 schreef MASD het volgende:
Hebben jullie liever een donkerharige 8-jarige zuid-amerikaanse of een 6 jarige blonde belg?
Dan ga ik voor een blonde zuid amerikaanse 13 jarige aziaat met een belgisch accentquote:Op zondag 13 april 2008 02:24 schreef MASD het volgende:
allen in naturele houding, anders komt de AIVD achter mij aan. Aziaten zijn er van 3 tot 13 jaar.
was jij niet de paashaas?quote:Op zondag 13 april 2008 02:24 schreef MASD het volgende:
allen in naturele houding, anders komt de AIVD achter mij aan. Aziaten zijn er van 3 tot 13 jaar.
Doe eens gek!quote:Op zondag 13 april 2008 02:21 schreef MASD het volgende:
Bah!!..quote:Op zondag 13 april 2008 02:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
was jij niet de paashaas?
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel beter jaquote:Op zondag 13 april 2008 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Nah ik ga maar naar bed...
pffffff
2.1 mb luster!quote:Op zondag 13 april 2008 02:32 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
om alvast in de stemming te komen. doe de rits maar alvast los.
zit je nog op 56K?quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef santax het volgende:
[..]
2.1 mb luster!
Edit: of was het lutser![]()
Prutser,quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef santax het volgende:
[..]
2.1 mb luster!
Edit: of was het lutser![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 02:43 schreef Ordinair het volgende:
Slotje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moest lachenquote:
MAAAAAAAAAAAAARTIJN!quote:Op zondag 13 april 2008 02:53 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Dan is het wel weer duidelijk hoe het ervoor staat. Ik ga slapen
Hopelijk staat het morgen vol plaatjes en zulks
ik zal er niet te veel op rekenen hoor
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 03:01 schreef santax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In overleg met politie vonden zij echter al snel een manier om het kind de bek te snoeren, waarmee de rust in hun nederige stulpje terugkeerde.
quote:Op zondag 13 april 2008 03:06 schreef santax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
With the touch of a hand you can make a difference in the war on loud children.
quote:Op zondag 13 april 2008 03:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
One man can make a difference..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |