Dat lijkt me niet, je bent gewoon verplicht alle bij jou bekende gebreken te melden aan de koper van de auto, of dat nou een garagebedrijf is of een particulier. als je dat niet doet, kan de koper de koop ongedaan maken, en eventueel een schadevergoeding ontvangen.quote:Op zondag 13 april 2008 07:06 schreef sig000 het volgende:
Het is nogal afhankelijk van de inruilprijs en auto die ervoor terugkomt.
Ja, dat idee had ik ook.quote:Op zondag 13 april 2008 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alleen als ze vragen of er nog gebreken bij jou bekend zijn
Je bent een ezel als je dit soort dingen gaat melden, je word standaard al geflasht als je een auto gaat inruilen voor een ander exemplaar (je krijgt er altijd minder voor dan wat de auto daadwerkelijk waard is doormiddel van gladde praatjes van de verkoper).quote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, je bent gewoon verplicht alle bij jou bekende gebreken te melden aan de koper van de auto, of dat nou een garagebedrijf is of een particulier. als je dat niet doet, kan de koper de koop ongedaan maken, en eventueel een schadevergoeding ontvangen.
"Airco doet het niet? Was mij niet bekend".quote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, je bent gewoon verplicht alle bij jou bekende gebreken te melden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |