Hij staat al op youtube!quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef MASD het volgende:
Aan het cammen met chicks?
Zijn eigen cam dan wel uit. Bwehehequote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef MASD het volgende:
Aan het cammen met chicks?
En dikke jointsquote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef Red_Cat het volgende:
Jaaa daar gaan we de nacht in vol gas aan de whiskey cola en amaretto!![]()
Woar valt het dissen plaats?quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef TheSorrow het volgende:
Cammen met chicks, whiskey cola, MASD
MouzurX dissen![]()
![]()
Agreed. BLASTBEATSSSS!quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef TheSorrow het volgende:
Cammen met chicks, whiskey cola, MASD
MouzurX dissen![]()
![]()
Ik kreeg laatst een vol whiskeyglas gratis. gozer was uitgeschoten. volgens mij geilde hij op mij.quote:Op zondag 13 april 2008 01:08 schreef Paramnesia het volgende:
Hier koste een wiskey godverdomme 7 euro.![]()
![]()
zat je weer in die gaybar?quote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een vol whiskeyglas gratis. gozer was uitgeschoten. volgens mij geilde hij op mij.
Para, aiiiiight *BOKS*quote:Op zondag 13 april 2008 01:09 schreef Paramnesia het volgende:
boks naar MASD en TheSorrow.
Wie niet wie nietquote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een vol whiskeyglas gratis. gozer was uitgeschoten. volgens mij geilde hij op mij.
Boks,standaard jeweetsquote:Op zondag 13 april 2008 01:09 schreef Paramnesia het volgende:
boks naar MASD en TheSorrow.
Geen wiet vanvond! Ik denk als ik dat nu doe dat ik mn pa's vijver onderkots, beter nietquote:
Dus nu de 3 meest grootste G's in een topic zijn. Hoe gaan we dit forum overwinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |